Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaanquote:
Charming.quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaan
zolang ze niet kwijltquote:
De tweede keer was het net effe te weinig bij mij, Ze gingen beginnen en ik zei nog maar eventjes "auw.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef timbob het volgende:
tja
dat is wat mijn kaakopereer-meneer mij vertelde
Ik werd dan ook wel redelijk goed platgespoten
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen.quote:
Dat ken ik. Ik zat een keer ergens aan boord en daar kregen ze mail betreffende een gebrek aan ruimte in de fietsenstalling op het hoofdkantoor. Ze mailden terug met reply-all: "Hier is nog wel plek in het ruim.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Ik ben altijd erg geneigd te replyen op dat soort mailtjes, sorry het is een ticquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Dat gaat wel erg ver hoor!quote:Op maandag 2 april 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen..
Ik heb wat goed te maken hè.quote:
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef cerror het volgende:
Ik vind het verwijderen niet zo erg maar ik vind die gaasjes achter in je keel zo kut.
Je mag niet met water spoelen omdat dan de wond weer open gaat dus je muil zit vol slijm en bloed en ik moest kokhalzen als een gek.
Jezelf injecteren met een naald zo dik als m'n opa's vulpen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef Misstique het volgende:
Hou es op met die tandarts, ik moet volgende week naar de kaakchirurg..
In je poepert.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Misstique het volgende:
Ik hou er nu echt over op ook. Gezeik..
Vooral leuk voor de arme stakkers die geen Gmail hebben, en dus al die mailtjes onder elkaar krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |