quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Janetje het volgende:
Jajajajaajja..Ik kan ook wel eens een foutje maken..
Het is toch zo.quote:
nou, vooruit, 5 uur en 3 kwartier is het geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
nog 6 uur.
Een vrij rustige, dat wel.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
mja ik ben net pas thuisquote:Op maandag 2 april 2007 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een vrij rustige, dat wel. [afbeelding]
Hallo schatje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Goedenmorgen popjes.
Wat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Gmmmrbblll.
"Hallo liefjes, ik schijn wakker te zijn, maar m'n hersenen hebben dat nog niet door. Zodoende plof ik nu maar gewoon weer terug in bed, aangezien ik vanmiddag pas actief hoef te zijn."quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik best productief ga zijn vandaag.
Ook niet als ik zwaan-kleef-aan doe?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Wel nee. Van mij kom je niet zomaar af. Ik ben stapelgek op je..
Lekker de hele dag kleffen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook niet als ik zwaan-kleef-aan doe?.
Wow..
Dat gaat na een tijdje vervelen heur.quote:
Ik heb er ook een hekel aan. Maar dat wist je al denk ik. Zeker na mijn bekentenis van gisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gaat na een tijdje vervelen heur.
Ahuh, dat is me duidelijk. Er moet ook wel meer zijn dan alleen dat, anders is t maar een saaie boel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar dat wist je al denk ik. Zeker na mijn bekentenis van gisteren..
Zoals elke week toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
3 avonden voetbal in het vooruitzicht. Ideaal.
Doordeweeks is dat slechts eens per 2 of 3 weken.quote:
Voor mijn gevoel is het elke week raak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat slechts eens per 2 of 3 weken.
Schrijf een advertentie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een vrouw wie me bier brengt en me pijpt tijdens het voetbal kijken.
Er zijn vast dames die dat voor het juiste bedrag willen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef SiemeN het volgende:
Denk je dat ik veel reacties kan verwachten?
Nope, ik probeer me er niet meer al te druk over te maken. Ik heb ergere dingen ook overleefd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Heb je nog enge tandarts dromen gehad trouwens, Tiek?
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed.quote:
meer je best doen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed..
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?quote:
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijf
uhuhquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.
Die uitspraak is bijna sigwaardig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
uhuh
zo stom ben je gelukkig nog niet
lamequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die uitspraak is bijna sigwaardig overigens.
Naamsbekendheid is nooit lame.quote:
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leukerquote:
Open er een topic over.quote:
Je hapt niet zo leuk als eerstquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leuker
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
Flesjes drinken die lek gaan in je tas, en daarmee de helft van je aantekeningen en je GR verwoesten.
Ik ben ouder en wijzer geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hapt niet zo leuk als eerst
en ik mis dago
Dat weet ik niet, hè.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een slipknot-gothic?
idd je merkt dat je begint af te takelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ouder en wijzer geworden.
En ik mis Dago ook.
En ik word gematigder en maak me niet meer druk om onbenulligheden als Dribbels enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd je merkt dat je begint af te takelen
Dat bedoelde ik ook, maar dat probeerde ik te verhullen voor de meelezers.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dat. Ik dacht dat we het hadden over mijn innerlijke tweestrijd welke ik gisteren met je besproken heb.
Wel jammer.quote:Maar daar ben ik wel redelijk over uit ja. Ik zal maar eens een berichtje versturen richting de chef.
En ik deed nog zo mn best.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef SiemeN het volgende:
Whehe. Ik boor je subtiliteit even de grond in.
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Het nadeel van dagenlange slaaptekort inhalen met een ochtend uitslapen is dat de kans bestaat dat je je flink verslaapt voor je werk. Ondanks de zeurende wekker.
True.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw geval
Same here.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
De tijd kruipt echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |