Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaanquote:
Charming.quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaan
zolang ze niet kwijltquote:
De tweede keer was het net effe te weinig bij mij, Ze gingen beginnen en ik zei nog maar eventjes "auw.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef timbob het volgende:
tja
dat is wat mijn kaakopereer-meneer mij vertelde
Ik werd dan ook wel redelijk goed platgespoten
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen.quote:
Dat ken ik. Ik zat een keer ergens aan boord en daar kregen ze mail betreffende een gebrek aan ruimte in de fietsenstalling op het hoofdkantoor. Ze mailden terug met reply-all: "Hier is nog wel plek in het ruim.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Ik ben altijd erg geneigd te replyen op dat soort mailtjes, sorry het is een ticquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Dat gaat wel erg ver hoor!quote:Op maandag 2 april 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen..
Ik heb wat goed te maken hè.quote:
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef cerror het volgende:
Ik vind het verwijderen niet zo erg maar ik vind die gaasjes achter in je keel zo kut.
Je mag niet met water spoelen omdat dan de wond weer open gaat dus je muil zit vol slijm en bloed en ik moest kokhalzen als een gek.
Jezelf injecteren met een naald zo dik als m'n opa's vulpen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef Misstique het volgende:
Hou es op met die tandarts, ik moet volgende week naar de kaakchirurg..
In je poepert.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Misstique het volgende:
Ik hou er nu echt over op ook. Gezeik..
Vooral leuk voor de arme stakkers die geen Gmail hebben, en dus al die mailtjes onder elkaar krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxenquote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan..
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]. Gaat helemaal goedkomen, joh. Ze doen echt geen domme dingen hoor!
Ik was 6 jaar lang niet naar de tandarts geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxen
Een beetje bijten kan geen kwaadquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Ik achtervolg je waar je ook bent.quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Trouwens, Tiek..
In Oostenrijk was constant een reclame voor de DVD van Happy Feet te zien met daarin je dansende pinguin. Toen moest ik steeds aan je denken..
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.quote:
waar niet?quote:
Ik voelde me zeer vereerd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.quote:
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.
Ow.quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!
Ik heb me al meerdere malen verontschuldigd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef SiemeN het volgende:
Dus daar gaat het steeds mis.
Yo.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Dagonet het volgende:
TVP
7 uur beginnen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Jaloezie.
Euhm.. jij was wat later heur.quote:
Yo yerself. Al veel te lang niet gezien.quote:
Mooi! Good Riddance.quote:
Tijd voor actie dus!quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yo yerself. Al veel te lang niet gezien..
Er zijn wel 20 sites die je kunt gebruiken.quote:
NEEquote:
* SiemeN geeft bier.quote:
Sta je in de brand en moet je het met je laatste biertje blussen?quote:
Waarschijnlijk hebben ze mailfiltering aan, dus naaktfotos zullen wel niet doorgestuurd zijnquote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Dagonet het volgende:
Okay, maar zo goed ben ik er niet in thuis, dus ben ik nog aan het kijken op die ene.
En ik heb je 15:15 gemaild? Niet ontvangen?.
Ik help je vanaaf wel, maar vul alvast in wat je kan. Je kan namelijk altijd wijzigen naderhand.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Dagonet het volgende:
Okay, maar zo goed ben ik er niet in thuis, dus ben ik nog aan het kijken op die ene.
Ik heb er één om 15:13 ontvangen en geantwoord.quote:En ik heb je 15:15 gemaild? Niet ontvangen?.
Ow! ow! ow!quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sta je in de brand en moet je het met je laatste biertje blussen?
Nogmaals verzonden.quote:
Maar wel veul langzamer.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef SiemeN het volgende:
Postduiven zijn dan ook betrouwbaarder.
Vroegah was alles beter....quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef SiemeN het volgende:
Postduiven zijn dan ook betrouwbaarder.
Dan moet je ze speed gevenquote:
Rooksignalen?quote:
Gek genoeg hebben Israëliers dat een keer getest!quote:
Maar nu is er ADSL2quote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef Dagonet het volgende:
Waarom weet ik dat, dat is bijna twee jaar geleden.
Goed om te horen dat de Isrealiërs even tijd kunnen nemen uit hun drukke schema van zelfmoordactie's en massa bombardementen om dergelijke urgente zaken te testen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gek genoeg hebben Israëliers dat een keer getest!
Een duif met een USB stick en evenveel data versturen per ADSL over een afstand van 100 km.
De duiven wonnen het, waren bijna 2 keer zo snel.
Op een slagveld is snelle communicatie een eerste vereiste.quote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat de Isrealiërs even tijd kunnen nemen uit hun drukke schema van zelfmoordactie's en massa bombardementen om dergelijke urgente zaken te testen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Mailserver bij ons ligt er weer eens uit, mail vanuit gmail naar werkmail werkt ook niet.
Wafu!?!?!?!!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow! ow! ow!
Gisteraaf schoorsteenbrand in Hasselt! Brandweer is geweest en hele huis onder de roet nu!.
Het is af en toe een godswonder dat het bedrijf nog bestaat, ik heb echt af en toe het idee dat het met plakband aan elkaar zit.quote:
Nee, ze waren nog op tijd. Iets later en de pijp was gesmolten of ontploft.quote:
*whup! Zo de plomp in? Binnenkort hebben ze een scanner, kan ze ze allemaal op de harde schijf zetten en bewaren.quote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ze waren nog op tijd. Iets later en de pijp was gesmolten of ontploft..
Toe ze van 112 te horen kregen dat ze naar buiten moesten, incl honden en deuren dicht, heeft mn ma nog snel foto-albums naar buiten gegooid..
Ja joh. Er zijn direct schade-experts op komen draven en daarna is een schoonmaakploeg opgetrommeld om de ergste zooi op te ruimen. Alleen nog overal kleine roetdeeltjes nu dus.quote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*whup! Zo de plomp in? Binnenkort hebben ze een scanner, kan ze ze allemaal op de harde schijf zetten en bewaren.
Nu ja, het is een mooie tijd, nu is eind april alles wel weer gefixed als we er zeker weer zijn..
Dat schijnt nu standaard te zijn. Maar betekende dus wel dat de hele boel pas om half 2 's nachts klaar was.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Dagonet het volgende:
Da's een goeie verzekering. Daarom, meteen mannetjes die de schade komen herstellen.
Waarschijnlijk wel.quote:Maar twee zwarte honden dus nu?.
Lekker zo, op een maandagquote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat schijnt nu standaard te zijn. Maar betekende dus wel dat de hele boel pas om half 2 's nachts klaar was..
Awwwquote:Waarschijnlijk wel..
En da's maar goed ook.quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef rompompom het volgende:
Scheelt een hoop telefoonkosten zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |