Wat moet ik me daarbij voorstellen? Er is nog wel een 'recreatief' klasse voor de wat minder snelle auto's hoop ik?quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef Mex_ het volgende:
Het VRIJ RIJDEN op MAANDAG 8 OKTOBER van 1700-1900 uur komt TE VERVALLEN!!!
Hiervoor komt in de plaats: WOENSDAG 17 oktober 2007 van 0900-1700 uur
Er kan dan wederom met volwaardige raceauto’s gereden worden.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Er is nog wel een 'recreatief' klasse voor de wat minder snelle auto's hoop ik?
quote:Het tijdschema ziet er als volgt uit:
RACE KLASSE: 0900-1000-1100-1300-1400-1500-1600
TOER KLASSE: 0920-1020-1120-1320-1420-1520-1620
SPORT KLASSE: 0940-1040-1140-1240-1340-1440-1540-1640
Dat zal ongetwijfeld met het weer te maken hebben gehad, het was in Mickey's behoorlijk druk en hoorde daar een aantal mensen al aangeven dat de Audi S spiegelglad was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Party_P het volgende:
Het is er nu vrij rustig, zie niet al te veel gebeuren op de cam. Er rijden er net 25, wat rustiger dan normaal.
Ah das mooi kutquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld met het weer te maken hebben gehad, het was in Mickey's behoorlijk druk en hoorde daar een aantal mensen al aangeven dat de Audi S spiegelglad was.
Ik ben daar zelf niet eens aan toegekomen omdat ik in de eerste bocht na het oprijden al een spin van +-270 graden moest corrigeren. Dat is nog gelukt, alleen gleed ik nog een stuk door over nat gras waardoor ik met 1-2 km/u de banden geraakt heb. Resultaat is een gebroken richtingaanwijzer glas en een deuk in mijn bumper... ben er toen ook maar meteen afgereden via de pits. Hoewel het vast iets als olie op het wegdek was (ik reed ~50 en stuurde rustig in, had ik makkelijk moeten kunnen compenseren, laat staan dat ik daar geen overstuur hoor te krijgen...) hou ik het voorlopig maar even voor gezien met circuitrijden op natte dagen.
Wat een geouwehoer gek!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef _Drake_ het volgende:
Vrijdrijven 17-10-2007 waar onderstuur glibberend en glijdend afgewisseld werd met overstuur:
Het was nat, heel erg nat, ik heb wel eens eerder in de regen gereden maar dat was lang niet zo erg als nu,
mijn banden hebben bijna geen profiel meer en grip was overal te zoek en kon nergens gevonden worden.
Onderstuur moest vaak gecompenseerd worden met overstuur om enigsinds de bocht snel door te kunnen gaan. Nee het was hard werken, en heel veel auto's kwamen daar (hard) achter.
Ik heb zelf ondanks de gladde banden redelijk kunnen rijden, echter 1 keer kreeg ik teveel overstuur waardoor ik de grindbak in ging en daar niet zonder hulp uitkwam, gelukkig op wat krasjes op de velgen na totaal geen schade (ja de draagarmbrug is weer eens gezandstraald maar dat was toch al een onding).
Filmpje van de 1e sessie, wat vrij kut ging naar mijn mening.
waar we het hadden over onderstuur en onze favo middenmoter auto de aw11.
en de sierra gaat er bij 7:30 voor de zoveelste keer af, vandaar de luchtige reactie (het leek soms wel of hij het er juist om deed gezien hij meer naast dan op de baan stond)
http://youtube.com/watch?v=n1_sWN1boIg
de 2 sessie komt vanavond alsmede een compilatie overstuur met de 106
Absoluut, dolle pretquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad
Heb je wel eens in de regen gereden met een standaard Sierra 2.0?
Ja dat is idd fantastisch..quote:
Alle Sierra 2.0's zijn 8vquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef _Drake_ het volgende:
dit was een simpele met een 8v vol met deuken enz, 106 is in de regen ook niet de meest makkelijke auto laag gewicht + korte wielbasis. Maar zo'n beetje elke auto ging die dag wel dwars in een soort manier, ik rij met een plankstijve voorkant (ast schroefset + voorpootbrug + draagarmbrug + subframe crossmember + laag profiel bandjes) en dat is niet echt prettig met water op de baan)
Gewoon 2 bovenliggende nokkenassen met 2 kleppen per cilinder.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef _Drake_ het volgende:
hoe kan het dan een Dohc zijn :p als in allemaal 8v of had je het over weer een andere auto?
Ik heb in de regen best wel fun gehad met die Sierra'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:46 schreef Tommeh het volgende:
Klopt, maar die ohc is ook drama. Maar dat maakt het eigenlijk alleen maar leuk, zoveel mogelijk snelheid houden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |