kunnen Partyflockers een poll aanmaken?quote:Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef thabit het volgende:
Wat voor muziek zal er op haar begrafenis gedraaid worden?
Ligt eraan hoe en wat.quote:Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef thabit het volgende:
Wat voor muziek zal er op haar begrafenis gedraaid worden?
Wat is dat nu weer voor onzinquote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en wat.
In katholieke kerken bijvoorbeeld mag sinds een paar jaar alleen nog maar rustige muziek. Er is een lijst waar je uit mag kiezen.
Ik zou bijvoorbeeld Music willen, van John Miles, maar ja, dat kan ik wel vergeten, dus.
Bekrompen zooi.
Bij een katholieke uitvaartmis kun je dat echt wel vergeten.quote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzinAls ik KoRn op mn begrafenis wil moet ik dat toch lekker zelf weten
Jullie hebben altijd wel de mooiste gravenquote:Op zondag 15 april 2007 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij een katholieke uitvaartmis kun je dat echt wel vergeten.
Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden.
quote:Het uitzoeken van de liederen in samenspraak met de priester of diaken. Het verdient de voorkeur om de zang door een koor te laten uitvoeren. Als dit niet beschikbaar is kan een cantor (voorzanger) of orgelmuziek een goed alternatief zijn om levende muziek ten gehore te brengen. Profane maar ook kerkelijke muziek via geluidsdragers (Cd's e.d.) behoort niet tot de mogelijkheden tijdens een kerkelijke uitvaart, omdat dit niet in de kerkelijke liturgie past. Hierover is vaak discussie. De Kerk vraagt ook hier haar keuze in deze te respecteren.
Oh dat dacht ik ook helemaal niet hoor, dus dan is dat bij deze ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
Ik was idd ontopic, helaas moesten er bepaalde mensen domme reacties posten op mijn serieus bedoelde post.quote:Op zondag 15 april 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een persoonlijke aanval en dan doen alsof jij wel ontopic bent.. meiske toch.
Zoals ik al zei zijn het zeer waarschijnlijk de nabestaanden geweest die Partyflock gevraagd hebben haar status op overleden te zetten, aangezien dit altijd het geval is op Partyflock.quote:Op zondag 15 april 2007 10:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze die status aanpassen, maar om dat nou te acuut te doen op het moment dat zo'n nieuwsbericht verschijnt: ja dat vind ik grof en respectloos. Natuurlijk is ze overleden en het idee van zo'n in memoriam-deel is prachtig. Maar haar profiel is rond tien uur al aangepast, toen was het echt nog maar nét bekend dat zij het was! Wacht daar gewoon een paar dagen mee ofzo, het is net alsof ze op deze manier alvast virtueel onder de grond wordt gestopt.
mjah.. waarom de waarheid verbergen?quote:Op zondag 15 april 2007 13:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Misschien is het voor de nabestaanden wel zo prettig als ze deze foto er af halen...
Waarheid?quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah.. waarom de waarheid verbergen?
Waarom danquote:Op zondag 15 april 2007 13:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Misschien is het voor de nabestaanden wel zo prettig als ze deze foto er af halen...
quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Omdat deze foto alle vooroordelen bevestigt? Uitgaan, bier, roken, drugs, en dat voor een 17-jarig meisje...quote:
Vooroordelenquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Omdat deze foto alle vooroordelen bevestigt? Uitgaan, bier, roken, drugs, en dat voor een 17-jarig meisje...
Als ik haar profiel lees voel ik ook een soort van plaatsvervangende schaamte. Ongelooflijk hoe diep sommige pubers weten te zinken.
Met de vooroordelen bedoel ik natuurlijk de dingen die over dit soort types geroepen worden.quote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
VooroordelenDat zijn no way vooroordelen, dat zijn gewoon feiten
![]()
Mja, soms knallen er vier tegelijk tegen een boom, dat tikt dan aardig aan.quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef janimie het volgende:
wat een lange lijst aan overleden mensen daar op die site
Wat is dit nu voor reactie? Als ze eventueel vermoord of verkracht of wat dan ook is, dan heeft ze daar niet om gevraagd natuurlijk. Heb een beetje respect voor haar en de nabestaanden zeg.quote:Op zondag 15 april 2007 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
Tragisch, maar ze heeft het de daders wel gemakkelijk gemaakt, als deze in de auto zaten.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:58 schreef SHE het volgende:
Ik word altijd wel erg verdrietig als blijkt dat zo'n jong meisje mens nooit meer terugkeert.
Treurig.
ze is wel schattig op deze fotoquote:Op zondag 15 april 2007 16:20 schreef IndyROKR het volgende:
Hier haar persoonlijke tekst: http://partyflock.nl/user/265755/text.html#text
Hear, hearquote:Op zondag 15 april 2007 15:29 schreef jo-nelle het volgende:
Dit soort typetjes" zijn mensen op de grens van volwassen worden die de kans moeten krijgen om op hun eigen manier, door eigen ervaringen en experimenten, op te groeien tot de volwassen mens die zij worden. Iedere psycholoog kan je dat vertellen. En ja, dit gaat vaak gepaard met niet zo slimme keuzes, builen vallen we allemaal in onze jonge jaren.
Ik draai het liever om. Hoeveel van dit soort geschifte moordenaars moeten nog de mogelijkheid krijgen hun slag te kunnen slaan voordat HUN omgeving doorheeft dat er iets niet in de haak met HEM voordat er wat aan gedaan wordt. Zodat onze kinderen op de grens van volwassen worden, de kans hebben te ontwikkelen op de manier die zij zelf kiezen, op tijden die zij zelf kiezen, zonder gevaar voor eigen leven.
[..]
Als je als een debiel rijdt kan dat gebeuren heh.quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, soms knallen er vier tegelijk tegen een boom, dat tikt dan aardig aan.
Hoe lang is het geleden dat jij een moordenaar/verkrachter/pedo/whatever hebt ondekt in je omgeving? Niet veel he? Komt waarschijnlijk, omdat ze geen shirt dragen met dat erop.quote:Op zondag 15 april 2007 15:29 schreef jo-nelle het volgende:
Ik draai het liever om. Hoeveel van dit soort geschifte moordenaars moeten nog de mogelijkheid krijgen hun slag te kunnen slaan voordat HUN omgeving doorheeft dat er iets niet in de haak met HEM voordat er wat aan gedaan wordt. Zodat onze kinderen op de grens van volwassen worden, de kans hebben te ontwikkelen op de manier die zij zelf kiezen, op tijden die zij zelf kiezen, zonder gevaar voor eigen leven.
[..]
En ondoordachtzaamheid rechtvaardigd haar lot?quote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat jij een moordenaar/verkrachter/pedo/whatever hebt ondekt in je omgeving? Niet veel he? Komt waarschijnlijk, omdat ze geen shirt dragen met dat erop.
Feit blijft dat dat soort zieke personen in deze maatschappij leven en dat je de kans dat je zo'n persoon tegen het lijf loopt zo klein mogelijk kan maken. Er is geen 100% succes, maar zeg nou zelf. Bezopen in een auto stappen bij mensen die je niet kent is vrij ondoordacht.
No shit, echt waar?quote:
Knaap, dat snap ik ook.quote:
Ik zeg nergens dat het haar lot rechtvaardigd.quote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef SHE het volgende:
[..]
En ondoordachtzaamheid rechtvaardigd haar lot?
Tja, mensen die het geweld opzoeken worden daar nu eenmaal vaker slachtoffer van dan mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef janimie het volgende:
wat een lange lijst aan overleden mensen daar op die site
Wie zegt dat dat zo is? Als je eens verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je op die site dat de meesten zijn overleden door een verkeersongelukquote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, mensen die het geweld opzoeken worden daar nu eenmaal vaker slachtoffer van dan mensen die dat niet doen.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2007 15:29 schreef jo-nelle het volgende:
Dit soort typetjes" zijn mensen op de grens van volwassen worden die de kans moeten krijgen om op hun eigen manier, door eigen ervaringen en experimenten, op te groeien tot de volwassen mens die zij worden. Iedere psycholoog kan je dat vertellen. En ja, dit gaat vaak gepaard met niet zo slimme keuzes, builen vallen we allemaal in onze jonge jaren.
[..]
In het verkeer is ook een hoop agressie, zeker in dat soort kringen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:25 schreef poohy het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat zo is? Als je eens verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je op die site dat de meesten zijn overleden door een verkeersongeluk![]()
![]()
In tegenstelling tot wiskundenerds die amper normale, sociale contacten hebben.. Zoiets?quote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, mensen die het geweld opzoeken worden daar nu eenmaal vaker slachtoffer van dan mensen die dat niet doen.
Dat is niet alleen bij gabbers, dat is bij alle jongeren tot 24. En laat dat nou net het gros van de partyflockers zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef thabit het volgende:
[..]
In het verkeer is ook een hoop agressie, zeker in dat soort kringen.
Tja, mensen die het gevaar opzoeken worden daar nu eenmaal vaker slachtoffer van dan mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:25 schreef poohy het volgende:
Wie zegt dat dat zo is? Als je eens verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je op die site dat de meesten zijn overleden door een verkeersongeluk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |