Ah ok, ik was dr 's avondsquote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja, 's middags bij Vlaanderen. Het was echt moeilijk om aan twee stoelen en een tafeltje te komen
Lol ja, wij gingen gewoon op een bankje ernaast zitten en naar mensen kijken of ze doen alsof ze zometeen weggaanquote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef freud het volgende:
[..]
UHUH! Is nu echt vechten daaro om een plek. Kunnen ze geen nummertje systeem of zo doen.
Wij hebben gewoon een gast 'verplaatst'quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Lol ja, wij gingen gewoon op een bankje ernaast zitten en naar mensen kijken of ze doen alsof ze zometeen weggaan
DH was echt druk vandaag... Maar wel mooi
Haha iddquote:Op maandag 16 april 2007 01:01 schreef Nachtdier het volgende:
Hahaha, is ook wel een aparte manier van de stoelendans
Ik ook nog steeds. Besloten om maar ff door te halen, tukken wordt 'm ook niet meer. Twordt al weer licht, fluitende vogeltjesquote:
quote:
Tisser ?quote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef warrel het volgende:
Ik ben vet blij!! * Danst door kamertje
En ik ga zo weer naar het strand, in bikini
![]()
![]()
Foto'squote:Op maandag 16 april 2007 12:37 schreef warrel het volgende:
Ik ben vet blij!! * Danst door kamertje
En ik ga zo weer naar het strand, in bikini
![]()
![]()
Is het weer faptijd ?quote:
Wtf, nu alquote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik fap nooit![]()
Maar tis wel bijna bedtijd jah, ik begin toch wat slaperig te worden![]()
Vertel, waar word je nu weer opgelicht ?quote:Op maandag 16 april 2007 16:42 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt ik heb nieuwe bijbaan gekregen
10 euro per uur noem ik geen oplichtingquote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, waar word je nu weer opgelicht ?
Relaxtquote:Op maandag 16 april 2007 18:12 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
10 euro per uur noem ik geen oplichting
* DeeCruise mompelt iets over "bluf"..quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik topic stiekum ff volposten?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
* DeeCruise mompelt iets over "bluf"..
Wat, een limburger in een topic over delft? The Horror! En het staat er toch echt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |