Nee, hahaquote:Op donderdag 12 april 2007 17:21 schreef italiaan1987 het volgende:
telt delfgauw ook mee :$
U bent er ook bij komende donderdag? Van SOL moeten we het de komende tijd niet hebben qua meeten geloof ikquote:
over 1 weekje dus ongeveerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
U bent er ook bij komende donderdag? Van SOL moeten we het de komende tijd niet hebben qua meeten geloof ik![]()
Laat het op het laatste moment wel ff wetenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
U bent er ook bij komende donderdag? Van SOL moeten we het de komende tijd niet hebben qua meeten geloof ik![]()
Je pikt seekfAM zijn tekstquote:Op donderdag 12 april 2007 20:44 schreef Bravebart het volgende:
Donderdag
Eens kijken of ik mag van mn moeder.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef Originele_Naam het volgende:
Volgende week donderdag meeting?
Truequote:
Ja doei, twee motorfietsen en twee auto's lijkt mij een beetje over the topquote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[TK] Peugot 405 GR 1.6 Koopje!!
iemand? tis in de buurt
Kijk maar uitquote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef warrel het volgende:
Hee, donderdag kan ik misschien ook wel.. Weet nog niet zeker, maar 't lijkt me wel leuk!
En een beetje eng, straks eten jullie me op..
Aan het eind pasquote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef warrel het volgende:
Hee, donderdag kan ik misschien ook wel.. Weet nog niet zeker, maar 't lijkt me wel leuk!
Ja duh, dat is ook het plan hequote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Kijk maar uit
Ik ga trouwens voor de koornbeurs, lekker goedkoop
Gefrituurde Warre met gebakken champignonsquote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef warrel het volgende:
Daar ff wat drinken enzo lijkt me een strak plan. Kunnen we tegen twaalven oid altijd nog besluiten om een discotheek in te duikenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Kijk maar uit
Ik ga trouwens voor de koornbeurs, lekker goedkoop
Ik vind je zo ook al lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:48 schreef warrel het volgende:![]()
Ik denk dat ik lekkerder ben wanneer ik m'n propedeuse heb gehaald, dus ik ga nog maar eens leren.. Slaap zacht
hoezo??? kan je elke 2 dagen een andere kleur nemen!!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja doei, twee motorfietsen en twee auto's lijkt mij een beetje over the top![]()
Lorre of Speakersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar ff wat drinken enzo lijkt me een strak plan. Kunnen we tegen twaalven oid altijd nog besluiten om een discotheek in te duiken![]()
Whehe, dat is best puick op donderdag volgens ARquote:
Speakers is idd best gaaf op donderdag. Weinig koters van rond de 16 zoals bij je bij de KB wel hebt. Maar de Asta, 't Paard, In Casa, Now & Wow, de Skihut, Escape of dat ding in Zoetermeer is ook primaquote:
Mwoah, ik heb ook nog twee fietsen staan, dan zou ik iedere weekdag wat anders kunnen pakkenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hoezo??? kan je elke 2 dagen een andere kleur nemen!!
Zie ik je weer nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer, ik heb donderdag al wat anders gepland
En we hebben al zo weinig vrouwen in Delftquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Speakers is idd best gaaf op donderdag. Weinig koters van rond de 16 zoals bij je bij de KB wel hebt. Maar de Asta, 't Paard, In Casa, Now & Wow, de Skihut, Escape of dat ding in Zoetermeer is ook prima![]()
Lorre zuigt idd, daar wil je nog niet dood gevonden worden tenzij vrouw![]()
Jullie ook hequote:
Ooit, toen ik nog geen verantwoordelijkheden hadquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:17 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik neem morgen maar weer eens vrij
Veels te lekker weer
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ooit, toen ik nog geen verantwoordelijkheden had![]()
Biertje ?quote:
Aaaahw, beetje lief voor Sebassiequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dood aan paupers. En u bent er een!
![]()
In jouw geval wel jaquote:
Ja, kuthoaxdorp dat delft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaahw, beetje lief voor SebassieHij heeft het al zo zwaar met geen bier meekrijgen enzo
Jij hebt weer teveel gehad of nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kuthoaxdorp dat delft.
Bier enkel voor paupers.
quote:
Geen Girls Gone Wild aan het kijken ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:45 schreef Autoreply het volgende:
Maargoed, ik dwaal af, de klacht is dus dat ik in plaats van dit uitzicht:
[afbeelding]
dit uitzicht heb:
[afbeelding]
![]()
Handig zo'n netwerkquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen Girls Gone Wild aan het kijken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e plaatje geen bierquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:45 schreef Autoreply het volgende:
Maargoed, ik dwaal af, de klacht is dus dat ik in plaats van dit uitzicht:
[afbeelding]
dit uitzicht heb:
[afbeelding]
![]()
Op de tweede heb ik 't nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
1e plaatje geen bier
2e wel
Ik zie het probleem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |