1 2 3 4 5 | Man. United 6 4 0 2 10 5 12 Celtic 6 3 0 3 8 9 9 Benfica 6 2 1 3 7 8 7 København 6 2 1 3 5 8 7 |
1 2 3 4 5 | Valencia 6 4 1 1 12 6 13 Roma 6 3 1 2 8 4 10 Shakhtar 6 1 3 2 6 11 6 Olympiacos 6 0 3 3 6 11 3 |
2 compleet uiterkochte stadions in no-time, schitterend affiche en Forza Roma!quote:
Nee, maar in deze fase van het toernooi krijgen alle wedstrijden een eigen topicquote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is deze ook Live ...
quote:Op maandag 2 april 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
2 compleet uiterkochte stadions in no-time, schitterend affiche en Forza Roma!
Ach ja, het is jullie wereld, de andere clubs voetballen er slechts in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
United gaat door, aangezien ze dit jaar the treble gaan winnen.
Leuk verwoord, maar zo staan de zaken idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach ja, het is jullie wereld, de andere clubs voetballen er slechts in.
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal, Liverpool en Middlesboro supportersquote:Rome mayor attacks Man Utd fears
Manchester United have been accused of raising tensions by warning fans they could be attacked ahead of the Champions League clash against Roma.
The city's mayor Walter Veltroni is unhappy the club have told travelling supporters to beware of the hardcore "ultras" element of Roma's support
Kut prikkersquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
[..]
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal en Middlesboro supporters
Olympiakos enz ook toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
[..]
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal, Liverpool en Middlesboro supporters
Vanavond op RAIUno of op BBC Radio (alleen ik weet niet welke zender).quote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is deze ook Live ...
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat de NOS deze wedstrijd niet uitzendt.
Wij worden nog wel vriendenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.
Waarom? Omdat ik verwacht dat United-Roma een leukere wedstrijd wordt dan Chelsea-Valencia. Maar hopelijk heb ik het fout.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.
de 19 spelers die naar Rome zijn afgereisd. Toch apart dat Eagles er bij zit die was wisselspeler bij NECquote:Man Utd (from): Van der Sar, Kuszczak, Heaton, O'Shea, Brown, Ferdinand, Heinze, Ronaldo, Scholes, Carrick, Fletcher, Eagles, Giggs, Richardson, Rooney, Saha, Solskjaer, Smith, Dong.
Eaglesquote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de 19 spelers die naar Rome zijn afgereisd. Toch apart dat Eagles er bij zit die was wisselspeler bij NEC
quote:
Olympiakos was nadat die gasten in Piraeus de spelersbus van Roma met stenen en Molotov cocktails hadden aangevallen.quote:
Dat zat er al wel in , de fans van Man Utd zijn namelijk ook al gewaarschuwd.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Rellen buiten het stadion volgens SKY.
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2007 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik geef Manchester de meeste kans
3 Britten, 1 Roma fan, 1 agent naar ziekenhuis gebracht na 2 charges politie. Schijnen nogal wat Britten zonder ticket te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Er zouden 3 engelsen gewond zijn geraakt volgens SKY.
een stuk of 1000 idd.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
3 Britten, 1 Roma fan, 1 agent naar ziekenhuis gebracht na 2 charges politie. Schijnen nogal wat Britten zonder ticket te zijn.1 SCUM fan zou een steekwond hebben (niet bevestigd)
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Rood voor Scholes
Dus dubbel zo erg om 2x aan de "noodrem" te trekken en te weten dat je daar voor geboekt wordtquote:
van richting veranderd en rolde de goal in.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef borisz het volgende:
Taddei scoorde
Totti rood krijgtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Roma heeft een goed team dit jaar, mogen wel door van mij.
preciesquote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk. Een trainer die met ruzie afscheid neemt van Beckham en Nistelrooij verdient niks
sport 1 is daardoor redelijk goedkoop omdat ze van Hintum en Kieft hebben. Als ze dat nu ook nog eens wegbezuinigenquote:
Hoopquote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef Miss_07 het volgende:
jeeeeeeujj er is hoop voor manchester united!
En Roma met het andere?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoop![]()
Ze staan met 1 been in de halve finale met dat doelpunt
Wie weetquote:
ben niet zo positief. Zonder Scholesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Op Old Trafford win United met 11 man simpel
Lijkt mij ook, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Op Old Trafford win United met 11 man simpel
Je moet niet vergeten dat Man Utd thuis erg sterk isquote:
Wie gaat hem dan vervangen ? Park ?quote:
Toen Scholes na Pool geschorst was speelde Carrick en O'Shea samenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wie gaat hem dan vervangen ? Park ?
En die stond net 4 min. in het veldquote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vucinic
Maar nu speelt O Shae acherin tochquote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toen Scholes na Pool geschorst was speelde Carrick en O'Shea samen
Dat bedoel ikquote:
Was die niet ook geblesseerd, of alweer fitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fletcher is er ook nog he, controlerend met Carrick op 't middenveld.
Hij zit nu weer op de bankquote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was die niet ook geblesseerd, of alweer fit
Sport 1quote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef LeonH het volgende:
waar is de wedstrijd ergens op? lijkt wel alsof chelsea het belangrijkst is overal....
hm heb ik helaas niet... dan maar straks samenvatting!quote:
via interstream dan he. Ik heb het ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
hm heb ik helaas niet... dan maar straks samenvatting!
Weet het nog wel Keane mocht ook niet meedoen in de finale terwijl ie zowat in zijn 1tje ervoor had gezorgd dat ze uberhaubt in de finale stonden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gelukkig de schade nog binnen de perken weten te houden. En Scholes met 'n schone lei in de halve finale, ik denk dat ie nog aan '99 dacht toen ie niet mee mocht doen in de finale, nu heeft ie "minder" kans op 'n schorsing
Dûh, ze spelen thuis en met 'n man meer. Dan mag ik aannemen dat je dik beter bentquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Roma dik beter in de samenvatting
Ook al met 11 tegen 11 hadden ze de betere kansen. Maar ja, je hebt gelijk, zij spelen thuis, dus ze moeten wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dûh, ze spelen thuis en met 'n man meer. Dan mag ik aannemen dat je dik beter bent
Het uitgangspunt is in elk geval beter dan na Lyon thuis, maar ik had heel graag 2 doelpunten verschil gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk houden ze de nul op OT.
How suprisingquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
3 met steekwonden
Maar wat was er allemaal aan de hand dan? Anders mag Man utd er ook wel is uitgeflikkerd worden als de Uefa een beetje consequent is (Feyenoord). Tegen Lille ging het toch ook al fout?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Uiteindelijk 11 Britten een retourtje ziekenhuis gehad, 3 met steekwonden. De politie was lekker op dreef, sloeg op alles wat Brits was, ongeacht vrouw/kind etc.
Wsl helemaal niets de Italianen kennende maar die vinden dat altijd nodig als Engelsen langskomen om over prikkende Italiaantjes nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar wat was er allemaal aan de hand dan?
Gezellig avondje Roma dus,quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Uiteindelijk 11 Britten een retourtje ziekenhuis gehad, 3 met steekwonden. De politie was lekker op dreef, sloeg op alles wat Brits was, ongeacht vrouw/kind etc.
Bron: http://www.vi.nlquote:UEFA start onderzoek na rellen in Rome
5/4/2007 19:56
De UEFA stelt een onderzoek in naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de Champions League-wedstrijd AS Roma-Manchester United.
De vierduizend fans van ManUnited werden na het openingsdoelpunt van AS Roma in het Stadio Olimpico belaagd door een enorme politiemacht. Het incident dreigde volledig uit de hand te lopen toen de United-fans zich in de richting van de scheidingswanden begaven, waarachter zich fans van de thuisclub bevonden. Vanuit dat vak werd vuurwerk richting de Engelse supporters gegooid.
Een woordvoerder van de Europese voetbalbond benadrukte dat de UEFA nu bewijsmateriaal en de officiële rapporten van onder anderen de scheidsrechters en veiligheidsmedewerkers zal bestuderen.
Eerder had Manchester United al een verklaring uitgegeven waarin met afschuw naar het Romeinse het politie-optreden werd verwezen. Dit seizoen werd de club uit Manchester door de UEFA beboet met een bedrag van tienduizend euro nadat fans van de club zich in Lens rond de wedstrijd tegen Lille hadden misdragen.
Feyenord vond het ook jammer.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk komt het niet tot schorsing van een van de ploegen. Beetje jammer in de kwartfinale CL.
En Feyenoord eruit vond je wel goed zeker ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk komt het niet tot schorsing van een van de ploegen. Beetje jammer in de kwartfinale CL.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En Feyenoord eruit vond je wel goed zeker ?
Domani?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Zonder vertraging en verlengingen zo tegen 22.35 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |