Hoopquote:Op woensdag 4 april 2007 22:04 schreef Miss_07 het volgende:
jeeeeeeujj er is hoop voor manchester united!
En Roma met het andere?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoop![]()
Ze staan met 1 been in de halve finale met dat doelpunt
Wie weetquote:
ben niet zo positief. Zonder Scholesquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Op Old Trafford win United met 11 man simpel
Lijkt mij ook, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Op Old Trafford win United met 11 man simpel
Je moet niet vergeten dat Man Utd thuis erg sterk isquote:
Wie gaat hem dan vervangen ? Park ?quote:
Toen Scholes na Pool geschorst was speelde Carrick en O'Shea samenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wie gaat hem dan vervangen ? Park ?
En die stond net 4 min. in het veldquote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vucinic
Maar nu speelt O Shae acherin tochquote:Op woensdag 4 april 2007 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toen Scholes na Pool geschorst was speelde Carrick en O'Shea samen
Dat bedoel ikquote:
Was die niet ook geblesseerd, of alweer fitquote:Op woensdag 4 april 2007 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Fletcher is er ook nog he, controlerend met Carrick op 't middenveld.
Hij zit nu weer op de bankquote:Op woensdag 4 april 2007 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was die niet ook geblesseerd, of alweer fit
Sport 1quote:Op woensdag 4 april 2007 22:27 schreef LeonH het volgende:
waar is de wedstrijd ergens op? lijkt wel alsof chelsea het belangrijkst is overal....
hm heb ik helaas niet... dan maar straks samenvatting!quote:
via interstream dan he. Ik heb het ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
hm heb ik helaas niet... dan maar straks samenvatting!
Weet het nog wel Keane mocht ook niet meedoen in de finale terwijl ie zowat in zijn 1tje ervoor had gezorgd dat ze uberhaubt in de finale stonden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gelukkig de schade nog binnen de perken weten te houden. En Scholes met 'n schone lei in de halve finale, ik denk dat ie nog aan '99 dacht toen ie niet mee mocht doen in de finale, nu heeft ie "minder" kans op 'n schorsing
Dûh, ze spelen thuis en met 'n man meer. Dan mag ik aannemen dat je dik beter bentquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Roma dik beter in de samenvatting
Ook al met 11 tegen 11 hadden ze de betere kansen. Maar ja, je hebt gelijk, zij spelen thuis, dus ze moeten wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dûh, ze spelen thuis en met 'n man meer. Dan mag ik aannemen dat je dik beter bent
Het uitgangspunt is in elk geval beter dan na Lyon thuis, maar ik had heel graag 2 doelpunten verschil gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk houden ze de nul op OT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |