1 2 3 4 5 | Man. United 6 4 0 2 10 5 12 Celtic 6 3 0 3 8 9 9 Benfica 6 2 1 3 7 8 7 København 6 2 1 3 5 8 7 |
1 2 3 4 5 | Valencia 6 4 1 1 12 6 13 Roma 6 3 1 2 8 4 10 Shakhtar 6 1 3 2 6 11 6 Olympiacos 6 0 3 3 6 11 3 |
2 compleet uiterkochte stadions in no-time, schitterend affiche en Forza Roma!quote:
Nee, maar in deze fase van het toernooi krijgen alle wedstrijden een eigen topicquote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is deze ook Live ...
quote:Op maandag 2 april 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
2 compleet uiterkochte stadions in no-time, schitterend affiche en Forza Roma!
Ach ja, het is jullie wereld, de andere clubs voetballen er slechts in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
United gaat door, aangezien ze dit jaar the treble gaan winnen.
Leuk verwoord, maar zo staan de zaken idd!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach ja, het is jullie wereld, de andere clubs voetballen er slechts in.
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal, Liverpool en Middlesboro supportersquote:Rome mayor attacks Man Utd fears
Manchester United have been accused of raising tensions by warning fans they could be attacked ahead of the Champions League clash against Roma.
The city's mayor Walter Veltroni is unhappy the club have told travelling supporters to beware of the hardcore "ultras" element of Roma's support
Kut prikkersquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
[..]
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal en Middlesboro supporters
Olympiakos enz ook toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
[..]
Snap er idd helemaal niets van dat manyoo zijn supporters heeft gewaarschuwd gezien aanvallen de laatste jaren van Roma supporters op Newcastle, Leeds, Arsenal, Liverpool en Middlesboro supporters
Vanavond op RAIUno of op BBC Radio (alleen ik weet niet welke zender).quote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is deze ook Live ...
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat de NOS deze wedstrijd niet uitzendt.
Wij worden nog wel vriendenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.
Waarom? Omdat ik verwacht dat United-Roma een leukere wedstrijd wordt dan Chelsea-Valencia. Maar hopelijk heb ik het fout.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het krachtverschil tussen United en Roma groter is dan tussen Valencia en Chelsea.
de 19 spelers die naar Rome zijn afgereisd. Toch apart dat Eagles er bij zit die was wisselspeler bij NECquote:Man Utd (from): Van der Sar, Kuszczak, Heaton, O'Shea, Brown, Ferdinand, Heinze, Ronaldo, Scholes, Carrick, Fletcher, Eagles, Giggs, Richardson, Rooney, Saha, Solskjaer, Smith, Dong.
Eaglesquote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de 19 spelers die naar Rome zijn afgereisd. Toch apart dat Eagles er bij zit die was wisselspeler bij NEC
quote:
Olympiakos was nadat die gasten in Piraeus de spelersbus van Roma met stenen en Molotov cocktails hadden aangevallen.quote:
Dat zat er al wel in , de fans van Man Utd zijn namelijk ook al gewaarschuwd.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Rellen buiten het stadion volgens SKY.
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2007 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik geef Manchester de meeste kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |