Nu Grygera weggaat eigenlijk wel, al heb je Heitinga, Vd Wiel, Stam, Vermaelen maar vd Wiel moet rustig speelminuten krijgen dus misschien is een backup of een basisspeler erbij niet slecht.quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef Chadi het volgende:
Ajax heeft wel iemand nodig op die positie.
Dat doen geblesseerde spelers wel vakerquote:Op maandag 2 april 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Niemand trouwens opgevallen dat Grygera en Gabri achter de boarding zaten te kijken @ Zuid in de eerste helft?
M@il ff naar Martin van Geel.quote:
martin@ajax.nlquote:
Srna/Perez voor de vrije trappen.. en voor de creativiteit zal er toch gescout moeten worden.. Kijken of er nog ergens anders spelers a-la-sneijder rondlopen..quote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef koentjuh18 het volgende:
Geld zal het probleem wel niet zijn, als sneijder zo blijft spelen, dan gaat hij nog aardig wat geld in het laatje brengen komende zomer..
Alleen hoe vangen we dat op?
Ik heb net even een testmail gestuurd naar martin@ajax.nl en ik zie geen delivery failure terug komen.quote:
Oke.. en nu graag weer terugkomen met beide benen op de grond.. Sneijder en Klaas kun je hoogstens nog een half of 1 heel seizoen houden.. daarna zijn ze gewoon weg.. (zal me niet verbazen als Babel dan meegaat)quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je een beetje goed beleid erop na houdt bij AJAX, dan laat je Sneijder en KJH nooit gaan natuurlijk. Ben het zat dat we het tussenstation zijn voor andere clubs. AJAX moet weer een echte topclub worden, zowel nationaal als internationaal en spelers uit het buitenland moeten juist weer bij AJAX willen voetballen en niet andersom.
Sneijder gaat deze zomer al denk ik dat Sneijder wel moet wachten tot er echt een goede ploeg komt, en niet naar Spurs gaan ofzo want fysiek gaat hij eraf dan.quote:Op maandag 2 april 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oke.. en nu graag weer terugkomen met beide benen op de grond.. Sneijder en Klaas kun je hoogstens nog een half of 1 heel seizoen houden.. daarna zijn ze gewoon weg.. (zal me niet verbazen als Babel dan meegaat)
Dat is gewoon het manco van het Nederlands voetbal. Er is te weinig geld.quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je een beetje goed beleid erop na houdt bij AJAX, dan laat je Sneijder en KJH nooit gaan natuurlijk. Ben het zat dat we het tussenstation zijn voor andere clubs. AJAX moet weer een echte topclub worden, zowel nationaal als internationaal en spelers uit het buitenland moeten juist weer bij AJAX willen voetballen en niet andersom.
Sneijder heeft wel genoeg geld, ik zou altijd bij Ajax blijven spelen als ik hem was maarjaquote:Op maandag 2 april 2007 12:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het manco van het Nederlands voetbal. Er is te weinig geld.
Wanneer je als nederlandse topclub structueel elk jaar ver komt in de CL, kan je miss. een Europeese topclub worden. Maar daar zijn we nog ver vanaf.
Wat zou jij doen als voetballer zijnde, wanneer je de keus krijgt om bv 10x zoveel te gaan verdienen op je 24e? En terwijl je weet dat je carriere op je 35e is afgelopen. Voor mij zou die keus ook niet moeilijk zijn.
Je hebt nooit genoeg.quote:Op maandag 2 april 2007 12:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder heeft wel genoeg geld, ik zou altijd bij Ajax blijven spelen als ik hem was maarja![]()
Eensch.. Sneijder gaat naar Barca of AC Milanquote:Op maandag 2 april 2007 12:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder gaat deze zomer al denk ik dat Sneijder wel moet wachten tot er echt een goede ploeg komt, en niet naar Spurs gaan ofzo want fysiek gaat hij eraf dan.
Klaas moet gewoon blijven, als die zelf wegwil is het echt een dombo, veel te vroeg zou dat zijn.
Mag al blij zijn als ik net zoveel verdien als Sneijder bij AJAX. Maar goed, ik vind geld minder belangrijk dan andere zaken. Ik zou bij AJAX en LAZIO spelen uit liefde voor de club, bij bv. Sparta Praag vanwege het uitgaansleven en in Rusland vanwege de vrouwen, hehe. Ik heb een hele waslijst van clubs waar ik never nooit zou spelen, al bieden ze me nog zoveel geld aan.quote:Op maandag 2 april 2007 12:54 schreef patrickt37 het volgende:
Wat zou jij doen als voetballer zijnde, wanneer je de keus krijgt om bv 10x zoveel te gaan verdienen op je 24e? En terwijl je weet dat je carriere op je 35e is afgelopen. Voor mij zou die keus ook niet moeilijk zijn.
Doe dan maar Barca.quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensch.. Sneijder gaat naar Barca of AC Milan
Yep.. Italie is kut.. italiaans voetbal is kut..quote:
Theo Lucius pas over 101 jaar in ieder geval!quote:Op maandag 2 april 2007 13:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yep.. Italie is kut.. italiaans voetbal is kut..
Wie zouden we nog meer kunnen halen behalve Srna?
Alsjeblieft niet zeg.. al kregen we er geld bijquote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Theo Lucius pas over 101 jaar in ieder geval!!
quote:Op maandag 2 april 2007 13:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Theo Lucius pas over 101 jaar in ieder geval!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |