Het was leuk geweest als hij dat als reden had opgegevenquote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerde.
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.
Nee??quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Ik dacht dat Cheyenne een jaar of 10 was en Yairo 6.quote:Op zondag 1 april 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen ook weer? Wilgo vindt de make up echt niks
Tietelsquote:Op zondag 1 april 2007 18:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talitha![]()
Overspronggedrag, zal het even editenquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
Overspongedrag?
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Okay, dan vraag ik:quote:
Dat is normaal meer iets voor kikkers, maar Prospera is nu ff niet blij met een springende eendquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
(Of heeft het iets met de overgang te maken?)
Ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.
Kennelijk is de vergoeding van Tien echter dusdanig goed dat hij ook in zijn rol blijft.
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Het is een lief meisje, maar wel wat ouwelijk voor haar leeftijd. Erg bezorgd ook om haar broertje.quote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Kinga het volgende:
Mooi meisje hoor die Cheyenne...en dan zo'n moeder![]()
Iedereen heeft zijn prijs en ik acht de kans dat Natasia uiteindelijk die villa wint ook redelijk groot, dus waarschijnlijk investeert hij in de mogelijke toekomst.quote:Op zondag 1 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.
En dan nog zeggen mensen dat DGK niet educatief is!quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.
Die met haar.quote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Lauzie het volgende:
welke van de 2 is nou Brian's broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |