Minder ontwikkeld zou ik het niet noemen, hooguit economisch minder dan sommige provincies. Maar daar zijn ook weer tegenvoorbeelden van, Groningen is in economische zin ook niet een topper e heeft wel een universiteit.quote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch ook minder ontwikkelde provincies (op Flevoland na).
quote:Op zondag 1 april 2007 16:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook voetbaltechnisch aldaar stelt het allemaal geen ruk voor.
ja maar daar hoor je nix over. Groningen was nog 'slechter' dan Friesland maar het is Friesland die ermee negatief in het nieuws komt. Happy now folks?quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Minder ontwikkeld zou ik het niet noemen, hooguit economisch minder dan sommige provincies. Maar daar zijn ook weer tegenvoorbeelden van, Groningen is in economische zin ook niet een topper e heeft wel een universiteit.
De EU heeft Drenthe zelfs als economisch ontwikkelingsgebied aangemerkt, geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Minder ontwikkeld zou ik het niet noemen, hooguit economisch minder dan sommige provincies. Maar daar zijn ook weer tegenvoorbeelden van, Groningen is in economische zin ook niet een topper e heeft wel een universiteit.
O shit, ik kan straks beter een slotje in [NWS-FB] zetten.quote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Clairvaux het volgende:
SCHandalig onderzoek, er is hooguit geestelijke armoede in Friesland.
Daar noem je ook wat. Kijk eens wat er tenslotte uit Drenthe voortkomt.quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nu had ik toch echt het idee dat er meer provincies in Nederland waren waar geen universiteit is. Zoals Drente,
Kijk. Dat argument om de OP tot absolute waarheid te verkondigen was ik nog vergeten.quote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Clairvaux het volgende:
SCH
De universiteit van Harderwijk, nog les gehad van professor Fetze Alsvanoudsquote:Op zondag 1 april 2007 17:05 schreef donald_dick het volgende:
flevoloan heeft tenminst wel een universiteit
Dan moet is altijd aan Aart Staartjes denken.quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De universiteit van Harderwijk, nog les gehad van professor Fetze Alsvanouds
Dat was Aart Staartjes, die professor Fetze Alsvanoudsquote:Op zondag 1 april 2007 17:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dan moet is altijd aan Aart Staartjes denken.
Vertekend beeld omdat het meeste geld in Flevoland in Noord Holland en Utrecht verdiend wordt.quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
En daar wordt ook het meeste belastinggeld uitgegeven.quote:Op zondag 1 april 2007 17:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vertekend beeld omdat het meeste geld in Flevoland in Noord Holland en Utrecht verdiend wordt.
Wat is dat toch met de fucking polgerelateerde kloons de hele tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef RAZORBL4DE het volgende:
Nu snap ik eindelijk waarom SCH uitkeringstrekkers en luiheid zo vanzelfsprekend als wat vindt.
Maar Friesland heeft wel ooit een universiteit gehad, in Franeker. Als provincie geef je niet bepaald een positief statement door al je universiteiten dicht te gooien.quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nu had ik toch echt het idee dat er meer provincies in Nederland waren waar geen universiteit is. Zoals Drente, Zeeland en Flevoland. Dus of dat een argument is.
Mensen uit het Noorden des lands die Brabos voor boeren uitmaken. Het is als Albert Verlinde die andere mensen beticht van valse nichterigheidquote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Noord brabantYou must be having a fucking laugh...boeren! boeren!
Dat klopt SCH komt er namelijk ook vandaanquote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maarja daar komt toch geen goeie hond vandaan.
Het is anders wel de grootste economische macht van Nederland, na Zuid-Hollandquote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef Grimm het volgende:
Noord brabantYou must be having a fucking laugh...boeren! boeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |