Wat gebeurde er?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Moody het volgende:
Ik blijf er bij: Wát een matennaaier is Van Dijk van Utrecht
En wat een slechte scheidsrechter ben je wel niet als je er nog intrapt ook.quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Moody het volgende:
Wat gebeurde er precies?quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Moody het volgende:
Touma duwde hem licht en hij viel als een stervende zwaan, waarna Touma rood kreeg. 2 minuten daarvoor werd Aisatti in zijn gezicht geschopt, waarna Engelaar verhaal kwam halen en geel kreegquote:
Vanavond ga ik dus zeker De Wedstrijden kijkenquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Touma duwde hem licht en hij viel als een stervende zwaan, waarna Touma rood kreeg. 2 minuten daarvoor werd Aisatti in zijn gezicht geschopt, waarna Engelaar verhaal kwam halen en geel kreeg
Maar goed, met 10 man tikken we ze nog wel weg.
Dat is niks nieuwsquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
Hm die grasmat is toch nog niet al te lekker hoor.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef BigFire het volgende:
dichtvp
YES geluktquote:
Waarom staat er fluoriso (ofzo) op?quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef jna het volgende:
En dan komt Ajax dalijk met normale abn amro shirtjes het veld op en dan roept de stadionspeaker: 1 april
quote:
geniale marketing natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Florius, reclamestunt voor nieuw onderdeel van abn amro.
hmm... kquote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Florius, reclamestunt voor nieuw onderdeel van abn amro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |