Dat maakt niet uit, moorden plegen, dat doe je gewoon niet. Hamas niet, nee, en de Knesset ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Argumentatio ad absurdum. Je bent naief om te denken dat dat werkt. Denk je dat ze dat nooit geprobeerd hebben?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten, maar je kunt zelf best het initiatief tonen.
Agenten mogen alleen schieten als ze zelf op dat moment worden bedreigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, die regels gelden niet bij een oorlog, en zelfs niet altijd in vredestijd (agenten mogen ook levensgevaarlijke idioten doodschieten).
Nee hoor, ook als anderen bedreigd worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Agenten mogen alleen schieten als ze zelf op dat moment worden bedreigd.
Dat begrijp je verkeerd.quote:Ik begrijp overigens dat je hier een lans zit te breken voor Hamas-methoden?
Een emoticon is geen argument. Jij kunt beter dan dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ja, vooral bij partijen als Hamas.
Hoezo, je zegt toch dat moorden in een oorlogssituatie geoorloofd is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, ook als anderen bedreigd worden.
[..]
Dat begrijp je verkeerd.
Dat is wel een hele slechte poging om onder de discussie uitt e komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Halsema heeft trouwens geen zak te maken met de politiek aldaar. Einde discussie.
Ik heb het niet gelezen , ik heb het gezien ( en ben verdomme weer verliefd op Femke ... Zucht )quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij legt Halsema de schuld van de ellende niet bij Israel, dan heb je toch verkeerd gelezen. Volgens mij wil Halema Hamas niet "in de boot halen", maar een debat aangaan op grond van redelijkheid en argumenten. Met iemand praten wil nog niet zeggen dat je ze hun zin geeft.
Waarom zou Israel initiatief moeten tonen bij een terroristische organisatie? Laat Hamas maar zien dat ze ook gewoon kunnen praten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een emoticon is geen argument. Jij kunt beter dan dat.
Het gaat natuurlijk om de (juridische!) definitie van moorden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo, je zegt toch dat moorden in een oorlogssituatie geoorloofd is?
Omdat het topic over Halsema gaat. Ze bemoeit zich met iets waar ze geen verstand van heeft. Dit zal zowel bij Hamas als Israel arrogant en elitair overkomen. Overigens kreeg ze dat verwijt al van een eigen senator.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte poging om onder de discussie uitt e komen.
Het is wel een dooddoener, waarom zullen we ons uberhaupt bemoeien met anderen? Irak, afghanistan. laat maar zitten.
alleen moorden van 'goede' kant.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo, je zegt toch dat moorden in een oorlogssituatie geoorloofd is?
Dan moet je dus niet met Hamas gaan praten.quote:
die icoons maken je argument wel sterker ja..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat het topic over Halsema gaat. Ze bemoeit zich met iets waar ze geen verstand van heeft. Dit zal zowel bij Hamas als Israel arrogant en elitair overkomen. Overigens kreeg ze dat verwijt al van een eigen senator.![]()
Als Hamas dat niet kan nadat je ze op gesprek hebt uitgenodigd, prima, negeren die hap. Maar als je het niet eerst hebt geprobeerd moet je het zo niet doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom zou Israel initiatief moeten tonen bij een terroristische organisatie? Laat Hamas maar zien dat ze ook gewoon kunnen praten.
hhmm, ik had ook een soortgelijk probleem waar mutant01 ook last van heeft. Er een aantal topics uit mijn at en bijdragen in het topic staan er helemaal niet meer, gedeleted.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef CANARIS het volgende:
wat is hier aan de hand? Hebben we een Pack Mann Virus ?
Hele bijdragen verdwijnen terwjl je toekijkt
Palestina vindt zichzelf niet Palestina, want het grootste deel voelt zich Israel. Maar ja, je kunt natuurlijk voor het Asterix-argument gaan: een dorpje is Gallie. Armenie is natuurlijk gewoon een bestaande, erkende staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
Zolang Palestina zich Palestina vindt, is er een Palestina, hoor je? Dat geldt ook voor Armenië en Koerdistan.
Ik heb al argumenten gegeven waarom negeren wellicht niet zou werken, en waarom je de dialoog zou moeten aangaan. Ik zeg overigens niet dat dat de beste oplossing is, ik zou ook graag met een voorstander hier debatteren over waarom het niet zou werken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet met Hamas gaan praten.
Dat de Plaestijnen zich geen Palestijnen voelen? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Palestina vindt zichzelf niet Palestina, want het grootste deel voelt zich Israel. Maar ja, je kunt natuurlijk voor het Asterix-argument gaan: een dorpje is Gallie. Armenie is natuurlijk gewoon een bestaande, erkende staat.
De IRA is officieel wel katholiek, maar in ideologie republikeisn en marxistisch. De IRA sluit geen protestanten uit, en is de facto geen religieuze organisatie. Dat alles heeft als gevolg dat er uiteindelijk met Sinn Fein te praten valt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
En wat doet de IRA verschillen van Hamas?
Waarom zou je gaan praten als ze toch niet willen buigen?quote:
Historisch Palestina bevat wel wat meer dan alleen Gaza en de West Bank, en de meerderheid van wat nou in historisch Palestina woont voelt zich geen Palestijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef Floripas het volgende:
Dat de Plaestijnen zich geen Palestijnen voelen? Hoe kom je daarbij?
ja, en in Israel staat er wle iemand op die een vrede's gezinde premier omlegd. Je punt is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal leuk bedacht, maar dan staat er er gelijk weer een splinterpartij op die Hamas maar mietjes vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |