FLORIUSquote:
quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 april 2007 14:33 schreef Erasmusch het volgende:
Hup Heracles, Den Haag, Sparta en Utrecht
Monument voor Picornie.quote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie of wat ligt daar? en wat is de achterliggende gedachte?
quote:
Carlo Picorniequote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wie of wat ligt daar? en wat is de achterliggende gedachte?
link?quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht twente word op breedbeeld uitgezonden zonder compressie zeg maar allemaal uitgerekte shit
Hij kwam de man met de hamer tegenquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]blijven ze die kutmongool nu elke week herdenken?
nee, het is tien jaar geledenquote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]blijven ze die kutmongool nu elke week herdenken?
geniet ervanquote:
Al meer dan die rugbytries van Ajaxquote:
ik niet, zit 79 kilometer verderopquote:Op zondag 1 april 2007 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan twente wel goed zien?
WATquote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef borisz het volgende:
twente 1-0
jeroentje!!!!!!!!!quote:
Je dag is compleet kut.quote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
Gotver, nu moet Ajax nog scoren en mijn kut dag is compleet. Wat een tussenstanden
In het stadion.quote:Op zondag 1 april 2007 14:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar kun je ajax meeluisteren behalve bij nos?
Tering wat ben jij blij, het is weer 1 april hoor de grapjassen zijn niet bij te houden... pffffquote:
die zit te schijtenquote:Op zondag 1 april 2007 14:45 schreef BigFire het volgende:
waar is venomsnake als je em nodig hebt?
Die 1 april moet je er dan niet bijzeggen he,, Dat moet je als reden geven als je weer moet mailenquote:
Rood voor heel ADO?quote:Op zondag 1 april 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Rood Ado
nieuwe Tak bij ABN AMRO, dit shirt is eenmaligquote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF is florius
quote:Op zondag 1 april 2007 14:51 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Ajax-brandblussers de eerste divisie in
Ban.quote:Op zondag 1 april 2007 14:51 schreef Sensation89 het volgende:
Valse kaartmelding NOS![]()
Eerst stond er nog Saavedra...
pasgeboren kleinzoon van Jaakkequote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF is florius
quote:
begrijpend lezenquote:
Banaanvragen? Open dag van de Wallen was gister al hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 14:55 schreef RayMania het volgende:
Stop allemaal eens met valse tussenstanden (ook zogenaamde 1-april grappen) en banaanvragen.
Bosnar niks gewendquote:Op zondag 1 april 2007 14:57 schreef Houniet het volgende:
vind het wel meevallen, die andere gast is niets gewend
ik ken die kerel niet eens, dus zal wel meevallenquote:Op zondag 1 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bosnar niks gewend
Als het andersom was geweest kon Sneijder in de WAO
waar blijft de 2-0 dan?!quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Plasterk het volgende:
ik voel weer een grote uitslag in Enschede
quote:Op zondag 1 april 2007 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Banaanvragen? Open dag van de Wallen was gister al hoor.
quote:Op zondag 1 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bosnar niks gewend
Als het andersom was geweest kon Sneijder in de WIA
Net zo als 3 weken geleden..quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Plasterk het volgende:
ik voel weer een grote uitslag in Enschede
Dat jij hem niet kent wil niet zeggen dat t geen beresterke verdediger isquote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ken die kerel niet eens, dus zal wel meevallen
iddquote:
Het is voorbij voor ADOquote:Op zondag 1 april 2007 15:01 schreef Sensation89 het volgende:
Excelsior 2-0 Rojer
quote:
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Troost mij met Utreg
Wordt het zo'n mooi stadion dan?quote:Op zondag 1 april 2007 15:03 schreef venomsnake het volgende:
Met dat prachtige nieuwe stadion in de Jupiler league spelen, ach ja, hebbie tenminste kans om kampioen te worden..![]()
Ik weet het nietquote:
Het gaat natuurlijk niet alleen om de capaciteit, want zoveel bezoekers trekt ADO niet. Het gaat ook om vernieuwing van het stadion.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik dacht dat de capaciteit niet groter dan 15.000 man zal worden. Zo bijzonder vind ik dat niet eigenlijk...
Het wordt een heel mooi stadion. Alleen verdient dit team gewoon werkelijk niks.quote:
Voor Ado is dat behoorlijk groot..quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik dacht dat de capaciteit niet groter dan 15.000 man zal worden. Zo bijzonder vind ik dat niet eigenlijk...
Dat is ook wel zo, maar toch, een stadion met enorm veel meer zitplaatsen is toch wel wat indrukwekkender. Het gaat slechts om een uitbreiding met 4.000 plaatsen btw geloof ikquote:Op zondag 1 april 2007 15:07 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de capaciteit, want zoveel bezoekers trekt ADO niet. Het gaat ook om vernieuwing van het stadion.
quote:In de nieuwe editie van Nummer 14 vonden we een opmerkelijke reportage over Johan Derksen.
'Begin jaren '80 zat ik eens in een trein vol FC Den Haag supporters op weg naar Leeuwarden. Zij zaten tussen de gewone reizigers en dagjesmensen, want combitreinen en bussen bestonden toen nog niet. Halverwege de reis liep het compleet uit de hand. Banken vlogen door de coupé's, lichten werden gesloopt en er was echt sprake van paniek in de trein.
Als ik eerlijk ben, heb ik me door die ervaring jaren laten leiden. Ik heb nooit meer FC Den Haag supporters serieus kunnen nemen als ze weer eens met een verhaal aankwamen dat het toch allemaal wel meeviel bij hun clubje. Ook in de media heb ik dat geregeld laten blijken. Natuurlijk is dat eigenlijk niet eerlijk, want overal gebeuren helaas dit soort zaken. Ik wil daarom ook mijn excuses maken aan supporters én bestuurders van FC Den Haag.'
Geslacht: Manquote:Op zondag 1 april 2007 15:07 schreef Undergod het volgende:
Mols is een utrecht icoon, ik heb hem ook nog een tijdje in engeland gezien volgens mij.
Jammer dat de keuze terug naar nederland voor ons teleurstellend lijkt.
Maar het gaat er natuurlijk om of hij er lol in heeft denk ik.
Passje vond ik mooiquote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan een bal die uit gaat?
is ookquote:
Alleen net iets te hard...quote:
En duurderquote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar toch, een stadion met enorm veel meer zitplaatsen is toch wel wat indrukwekkender. Het gaat slechts om een uitbreiding met 4.000 plaatsen btw geloof ik![]()
Feyenoord en hoog niveau?quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Fetai het volgende:
Volgend jaar weer 3 Rotterdamse clubs op het hoogste niveau![]()
![]()
Hebben we toch nog wat te vieren op het jubileumquote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Fetai het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feyenoord en hoog niveau?
1 april zeker.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feyenoord en hoog niveau?
1 april zeker.
Beter 1 goeie dan 3 mindere clubsquote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Fetai het volgende:
![]()
Wie.quote:Op zondag 1 april 2007 15:15 schreef Urvin het volgende:
Twente rood
quote:
1-0 voor Feyenoordquote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Roi het volgende:
Hoeveel is Vitesse geindigt?
0-1quote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Roi het volgende:
0-1quote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Roi het volgende:
0-1.quote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Roi het volgende: