Wit is beter imo.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Piet_Veerman het volgende:
Eindelijk mn P-Rods (2) binnen.
[afbeelding]
Hevige twijfel welke veters ik erin laat. Denk toch de groene.
En als je straks bij de winkel komt hebben ze je maat niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef duncannn het volgende:
De een zegt dat ik 11 lows nodig heb als ik 11,5 highs heb, de ander zegt dat ik 12/12,5 in lows nodig heb![]()
Mooie schoen, waar ga je ze halen?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:51 schreef Chrishop het volgende:
[..]
En als je straks bij de winkel komt hebben ze je maat niet meer. Ik heb tre's maat 11, Jordans maat 10.5 en omdat m'n SBhighs er alleen nog in 12 waren heb ik ze maar in 12 gehaald. Dikke scheit aan hebben stellen past meestal toch wel.
[afbeelding]
Ik voel de drang deze moet ik hebben, ben nu al aan het bedenken waar ik het geld vandaan ga toveren.
quote:
quote:
Hehe, das duidelijk. Moet sowieso nog ff kijken hoe ze onder een aantal broeken staan, misschien staat wit dan toch wel gruwelijk.quote:
Ga een keer ergens passen dan ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef duncannn het volgende:
De een zegt dat ik 11 lows nodig heb als ik 11,5 highs heb, de ander zegt dat ik 12/12,5 in lows nodig heb![]()
nou...... ik ben dan niet degene die het foutje heeft gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 09:51 schreef Teije het volgende:
[..]
Iemand anders die teije heet en toevallig in de zelfde winkel ook slip on's besteld?zeker weten dat je niet een foutje hebt gemaakt?
![]()
Weet niet hoezo?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooie schoen, waar ga je ze halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Weet niet hoezo?Ik ga ze niet voor je neus wegkopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gast laat me op mijn maniertje kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:35 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dus je gaat eerst kijken, en 2 dagen later zeggen dat ze nergens zijn. logisch..........
Hebben ze vrijwel zeker niet, zullen ze voor je moeten bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef D.zire het volgende:
vrijdag maar eens bij boarlords kijken of ze de blazers city navy / voilet ook hebben. Weet iemand waar boardlords zit in groningen?
ja hoor heb je hem ook weer. ben je dr uberhaupt ooit geweest?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef thaWarhead het volgende:
http://sneakers.forumup.nl
[..]
Hebben ze vrijwel zeker niet, zullen ze voor je moeten bestellen.
bedankt heb je geen goedkoper type in de aanbieding?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Air Max 1 Amsterdam. Zorg dat je portemonnee flink gevuld is en veel succes op Ebay.
ja, outlawz had ze weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand waar ik Nike sb jeremy fish schoenen kan vinden?
Blauwe vlekken, alleen op mn Year of the pigs net toen ik ze had gekochtquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef roelvdlende het volgende:
Hbben er hier meer mensen last van blauwe patta's door donkere jeans?
Wat doen jullie hier aan?
je krijgt wel een reactie, alleen het duurt wel even.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Denk ook maar niet dat je een mail terug krijgt. Die gasten hebben het enorm druk en krijgen enorm veel mailtjes per dag binnen (2000+). Ik heb ook ooit een mail gestuurd, maar niks terug gekregen.
Die Argons (of ze lijken veel op argons) zijn wel in prijs verlaagd, van 80 naar 59,90.quote:You're very welcome :-)
viele Grusse
Andrea Stockl
dein KICKZ Team / your KICKZ team
Och, het is maar hoe je het doet he. bij mij werkte het perfectquote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef roelvdlende het volgende:
Ja bedoel ook blauwe vlekken, schuurspons lijkt me niet verstandig.. dan gaan ze naar de klote...
hoe lang heeft het geduurd?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef parselmouth het volgende:
Wow, kudoowzz voor kickz, m'n schoenen zijn gewoon nu al binnen! En die in backorder stonden ook.!
Aah, is wel mijn maat. But I don't know yet.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef thaWarhead het volgende:
Paarse Avengers in 7.5 en 10, Dino's nog op voorraad (120 euro!) en alle nieuwe april SB's. Loon Tre's zijn te nice.
joh, zijn die avengers er nog steeds? Ik was er in december/januari in Antwerpen en toen lagen ze er ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef thaWarhead het volgende:
Paarse Avengers in 7.5 en 10, Dino's nog op voorraad (120 euro!) en alle nieuwe april SB's. Loon Tre's zijn te nice.
Hier sluit ik me bij aan, wat kosten ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef Dirkmaat het volgende:
Vind ze niet bijzonder maar ook zeker niet lelijk
Idd. Ben ook wel benieuwd naar de prijs, wel leuke schoen voor erbij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef Dirkmaat het volgende:
Vind ze niet bijzonder maar ook zeker niet lelijk
beetje lomp zien ze dr uit gok rond de 80/90quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef don-diablo het volgende:
hey mensen wat vinden jullie van deze? Ik heb deze op het oog namelijk
[afbeelding]
niet onaardig, zou persoonlijk ze niet halen. Maar als jij ze mooi, doet er wat toe wat wij ervan vinden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef don-diablo het volgende:
hey mensen wat vinden jullie van deze? Ik heb deze op het oog namelijk
[afbeelding]
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik rock ze allemaal, het zijn schoenen, geen museumstukken.
Je maakt een grapje dat het de jouwe zijn hoop ik ..quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef ikJur het volgende:
check de mijnes "gerockt" zijn dan
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07146/DSC00508-klein.JPG]afbeelding][/url]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, arme HUFsquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef ikJur het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef ikJur het volgende:
Word, jankende mensen omdat die dingen gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Ik ken iemand die gewoon zn Supreme Highs skate, fuck de hype.quote:
one to rock one to stock.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Word, jankende mensen omdat die dingen gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Ik ken iemand die gewoon zn Supreme Highs skate, fuck de hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |