Tja tijd..of ik nou gewoon moet koken of de BBQ aan zet, kost me net zoveel tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 12:13 schreef K-mail het volgende:
Ik had dit jaar het idee in de winter te gaan bbq-en, maar het kwam er elke keer niet van, en nu is het lente...Ik wil altijd bbq-en met mn vrienden, maar we hebben nooit tijd...
Wat bedoel je trouwens met hard op de grill slaan?
In de winter bbq-en is best leuk, in december heb ik t een keer gedaan. Met dikke jas aan, handschoenen & muts op thuis weg gaan. Als je huisgenoten dan vragen wat je gaat doen en je zegt "bbq'en" dan wordt je wel raar aangekekenquote:Op zondag 1 april 2007 12:13 schreef K-mail het volgende:
Ik had dit jaar het idee in de winter te gaan bbq-en, maar het kwam er elke keer niet van, en nu is het lente...Ik wil altijd bbq-en met mn vrienden, maar we hebben nooit tijd...
Wat bedoel je trouwens met hard op de grill slaan?
elektrische bbq niets voor je?quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
bbq
kan hier helaas niet, heb geen tuin, geen balkon
alleen een klein stukje voor, de galerij
nee, dat vind ik niks, het moet wel écht zijnquote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
elektrische bbq niets voor je?
okee is lang zo leuk niet maar okee
Weest dan ook duidelijk,een bbq is met echt vuur en iets houtigs de rest is grillen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef SHE het volgende:
Nou nou, ik durf te beweren dat jij niet het verschil kunt proeven als je het niet ziet.
Sterker nog, er zijn zelfs truuks om vlees in een pan klaar te maken en de suggestie te wekken dat deze gegrild is ( qua smaak )
Ik vind nostalgie echt heel belangrijk en smaak ook, maar beweren dat je met gas of electrisch niet kunt BBQ-en is onzin.
9 van de 10 keer laten houtskoolers de zooi toch maar aanbranden.
Ik wil alleen maar BBQ van iemand die snapt hoe houtskool werkt...anders eet ik 10 x liever van een electrisch of gas ding.
Weet niet of wij de eerste waren in Nederland maar ik heb vandaag toevallig ge-BBQ-ed, met zo'n gas ding.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef SHE het volgende:
Nou nou, ik durf te beweren dat jij niet het verschil kunt proeven als je het niet ziet.
Sterker nog, er zijn zelfs truuks om vlees in een pan klaar te maken en de suggestie te wekken dat deze gegrild is ( qua smaak )
Ik vind nostalgie echt heel belangrijk en smaak ook, maar beweren dat je met gas of electrisch niet kunt BBQ-en is onzin.
9 van de 10 keer laten houtskoolers de zooi toch maar aanbranden.
Ik wil alleen maar BBQ van iemand die snapt hoe houtskool werkt...anders eet ik 10 x liever van een electrisch of gas ding.
Beide doe ik.. het vlees altijd in een marinade met als basis een oliesoort..quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
je olied de grill in? kun je beter t vlees zelf inolieen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |