Mee eens. Ik denk dat er misschien meer was gebeurd als ze had mogen blijven. Hij zei net zelf van niet trouwens, maar dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij dacht gewoon dat er een paar mochten blijven slapen en hij dus nog alle tijd had![]()
Hij was het er ook niet mee eens dat ze plotseling weg moesten![]()
Vanavond hoorde ik hem toch echt zeggen dat hij alleen maar gezoend heeft voor zichzelf en voor niemand anders en dus ook niet voor Lieke.quote:
... en van Natasia, en van Eric, en van Sylvia, en van Nena, en van Ilona, en van Hedda, en van Joris ...quote:
Daar was ook geen reden toe, en als gastheer heeft hij idd flink wat steken laten vallen, ik denk dat hij niet helemaal weet om te gaan met zijn huidige populaire status...quote:Op zondag 1 april 2007 03:18 schreef avonne het volgende:
[..]
What's the point om het hele feest met wijven te lebberen?
Waar is de tijd dat Huub met elke vrouw danste?
Als gastheer vond ik hem zwaar in de min.
Speltechnisch zie ik ook geen redenen.
natuurlijk bedoelde hij labiliteit.quote:Op zondag 1 april 2007 02:58 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian laat stabiliteit zien zegt ie. My ass
Dat is waarquote:Op zondag 1 april 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
Wie heeft er nou een topic naar zich vernoemt?
Ze zijn met duidelijke instructies vertrokken en daar hoorden hele andere gastheren bij ben ik bang.quote:Op zondag 1 april 2007 03:18 schreef avonne het volgende:
[..]
What's the point om het hele feest met wijven te lebberen?
Waar is de tijd dat Huub met elke vrouw danste?
Als gastheer vond ik hem zwaar in de min.
Speltechnisch zie ik ook geen redenen.
Erik uit Zwolle, wie kent hem niet?quote:Op zondag 1 april 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
PS
Ik vind Scan wel een bekende Nederlander hoor.
Dat heb ik hem ook vaker horen zeggen, een half jaar nadat hij uit DGK is, is iedereen hem weer vergeten. Dus nu even genieten.quote:Op zondag 1 april 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was ook geen reden toe, en als gastheer heeft hij idd flink wat steken laten vallen, ik denk dat hij niet helemaal weet om te gaan met zijn huidige populaire status...
Scoren wat er te scoren valt dus, want het is zo weer over.
Ik vind Scan ook een BNNer! Zn Avator is een beetje creepie. Dat is allles..quote:Op zondag 1 april 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
PS
Ik vind Scan wel een bekende Nederlander hoor.
Zijn avatar komt anders wel van een van de beste films ooit gemaakt!quote:Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Scan ook een BNNer! Zn Avator is een beetje creepie. Dat is allles..![]()
Is alleen maar een shot van een van de meest getalenteerde acteurs in een van de betere films ooit gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Scan ook een BNNer! Zn Avator is een beetje creepie. Dat is allles..![]()
Huub doet plichtsgetrouw zijn werk, TV maken.quote:Op zondag 1 april 2007 03:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vanavond hoorde ik hem toch echt zeggen dat hij alleen maar gezoend heeft voor zichzelf en voor niemand anders en dus ook niet voor Lieke.
Kun je ook weer op meerdere manieren uitleggen hoor.
Maar die eerste (geen spijt en zeker nu niet) zin vind ik er eentje van betekenis.
Dat is wat ik zeiquote:Op zondag 1 april 2007 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is alleen maar een shot van een van de meest getalenteerde acteurs in een van de betere films ooit gemaakt.
Truste zeggen doen we dan ook in de SC en niet in de COSquote:Op zondag 1 april 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
Ik haat het, ik haat als iedereen in de DGK naar bed gaat zonder welterusten te zeggen...
Overal loopt personeel rond om alles weer op te ruimen voor morgen. Dan komt de fam. van Natasia Ne Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 03:24 schreef Ashrak het volgende:
Wel flauw hoor ... 4 streams op 1 slaapkamer terwijl in de andere waarschijnlijk veel interessante zaken besproken worden. Delen hebben we al op kunnen vangen dus laat ze maar even lekker uitrazen. Is makkelijker mee om te gaan dan elke keer die halve waarheden die maar blijven hangen en een heel eigen leven gaan leiden.
Ik ga naar bed! Welterusten!quote:Op zondag 1 april 2007 03:24 schreef akveor het volgende:
Ik haat het, ik haat als iedereen in de DGK naar bed gaat zonder welterusten te zeggen...
Jouw mening ik heb een anderequote:Op zondag 1 april 2007 03:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub doet plichtsgetrouw zijn werk, TV maken.
Febo/ van Dobben/ broodje van Kootje rip, verlangen aktie.
Huub heeft de aktie geboden die hij tov Lieke kan verantwoorden, hij zij geprezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |