't is jouw kelder... Leamandra...quote:Op zondag 1 april 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verplicht sex?? Neuh... dat gebeurt mij niet![]()

Nou, Brian komt anders wel weer helemaal los.quote:Op zondag 1 april 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk toch dat Brian op het moment niet echt op Japio zit te wachten...

ja dit denk ik dus ook...quote:Op zondag 1 april 2007 02:46 schreef demins het volgende:
Brian huilt dus omdat hij zo blij is met de Febo, en Huub en Eric zijn pissed over de Febo! Begrijp ik het nog een beetje?![]()

quote:Op zondag 1 april 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap klaagt: Zelfs als Huub bezopen is denkt hij aan het spel!
Gast! Zelfs als je fucking SLAAPT denk je aan ETEN!

Kikkertjes hebben sowieso niet vaak witte hoedjes op, kreeg ik het idee...quote:Op zondag 1 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Als ik dankbaar ben zeg ik gewoon 'dankjewel' en dan ga ik niet in een hoekje zitten snotteren met een raar wit hoedje op mn hoofd.

quote:Op zondag 1 april 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: Ik vind zoenen heel bijzonder, dus ik zou het zelf nooit goed keuren, maar Lieke heeft duidelijk gezegd dat hij alles mag behalve met een meisje naar bed gaan. Dus dan heeft hij het dus perfect gedaan en kan Lieke niets zeggen.

Ik heb toch liever een stille Brain. Hij mag voor mij EXIT!quote:Op zondag 1 april 2007 02:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, Brian komt anders wel weer helemaal los.![]()

Wel op een fete blanche, dommie!quote:Op zondag 1 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kikkertjes hebben sowieso niet vaak witte hoedjes op, kreeg ik het idee...

Het probleem is dat ze nu moeten kiezen tussen Febo en van Dobbenquote:Op zondag 1 april 2007 02:46 schreef demins het volgende:
Brian huilt dus omdat hij zo blij is met de Febo, en Huub en Eric zijn pissed over de Febo! Begrijp ik het nog een beetje?![]()

Denk niet dat Lieke erop gerekend had dat Huub ELK meiske op het feest even zou huigtikken...quote:Op zondag 1 april 2007 02:49 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik denk dat het toch te sprake komt
![]()

Gelukkig denkt niet iedereen op de verwrongen manier als Brian K.quote:Op zondag 1 april 2007 02:47 schreef mootie het volgende:
Als ik dankbaar ben zeg ik gewoon 'dankjewel' en dan ga ik niet in een hoekje zitten snotteren met een raar wit hoedje op mn hoofd.

Dat gaat toch niet meer lukken na alles wat we hebben gezienquote:Op zondag 1 april 2007 02:49 schreef Mika25 het volgende:
Al dat gejank zal wel weer tot gevolg hebben dat Brainless als een gevoelige jongen neergezet gaat worden in de TV uitzendingen...

huub heeft volgens mij meer gedaan dan zoenenquote:Op zondag 1 april 2007 02:49 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik denk dat het toch te sprake komt
![]()

Dat denk ik ook, maar dan heef ze het dus wel verkeerd gebracht. Als je iets NIET wilt, moet je dat uitspreken en dat heeft ze absoluut niet gedaan. Ik snap niet dat Huub niet verder is gegaan onder de douche en later op die kussens, maar hij heeft zich ingehouden.quote:Op zondag 1 april 2007 02:44 schreef Torment het volgende:
Ik denk meer dat Lieke dat bedoelde in de zin van "Als het gebeurt is het niet zó erg" niet als een vrijkaart.

quote:Op zondag 1 april 2007 02:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet meer lukken na alles wat we hebben gezien![]()

Onderschat nooit de domheid van de gemiddelde Talpa kijkerquote:Op zondag 1 april 2007 02:50 schreef Sporti het volgende:
Dat gaat toch niet meer lukken na alles wat we hebben gezien![]()

Er kwam gewoon letterlijk om de 30 seconden iemand naar de WC, dus groot gelijk dat ie niets gedaan heeftquote:Op zondag 1 april 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat denk ik ook, maar dan heef ze het dus wel verkeerd gebracht. Als je iets NIET wilt, moet je dat uitspreken en dat heeft ze absoluut niet gedaan. Ik snap niet dat Huub niet verder is gegaan onder de douche en later op die kussens, maar hij heeft zich ingehouden.

Ingehouden? Als er godverdomme niet de halve club genodigden bij was komen staan had hij de ramen uit de douche geneukt.quote:Op zondag 1 april 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dan heef ze het dus wel verkeerd gebracht. Als je iets NIET wilt, moet je dat uitspreken en dat heeft ze absoluut niet gedaan. Ik snap niet dat Huub niet verder is gegaan onder de douche en later op die kussens, maar hij heeft zich ingehouden.

Dan kun je nu wel bedenken wat er tijdens die streamlock gebeurt: er wordt een trusteverhaaltje voorgelezen.quote:Op zondag 1 april 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over dat er na een streamlock weer iemand naar bed gestuurd is....

Huub is gewoon een full-tme slet, Lieke is toch niet blind die moet gewoon niet zo zeiken, ze weet waar ze aan toe is bij Huub.quote:Op zondag 1 april 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk niet dat Lieke erop gerekend had dat Huub ELK meiske op het feest even zou huigtikken...

Verander dat 'talpa kijker' maar in 'tv kijker'.quote:Op zondag 1 april 2007 02:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Onderschat nooit de domheid van de gemiddelde Talpa kijker

quote:Op zondag 1 april 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]

quote:Op zondag 1 april 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kun je nu wel bedenken wat er tijdens die streamlock gebeurt: er wordt een trusteverhaaltje voorgelezen.

Drugs are bad, mmmkay!?quote:Op zondag 1 april 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
Ik ben het verhaal kwijt...... klote wiet....

quote:Op zondag 1 april 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
Ik ben het verhaal kwijt...... klote wiet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |