quote:Op zondag 1 april 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
Het feest is voorbij, de afterparty is hier: [COS # 1007] Afterparty
Nu ik een tagje heb?quote:Op zondag 1 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt het nog wat uit wat ik post of krijg ik sowieso wel![]()
![]()
enzo??
![]()
Je hebt zelfs een tag met een uitroepteken erin!quote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu ik een tagje heb?
Eerlijk gezegd, maakt het niet meer uit...![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een tag met een uitroepteken erin!![]()
Ja, dat subtiele werkt voor mij niet echt vandaag hèquote:Op zondag 1 april 2007 02:14 schreef kissy het volgende:
Misschien kun je toch beter zeggen dat ze moeten opdonderen, komt wel hard maar ook duidelijk over.![]()
te graagquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef carpediem23 het volgende:
LL wil wel graag buddy van Huub worden
Wat niet is...... kan nog komenquote:Op zondag 1 april 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch hadden we bijna een fijne SC rel te pakken...
Überkikker Kermit komt ook niet verder dan een kerstmuts:quote:Op zondag 1 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kikkertjes hebben sowieso niet vaak witte hoedjes op, kreeg ik het idee...
Die staat 'm echter extreem goed...quote:Op zondag 1 april 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Überkikker Kermit komt ook niet verder dan een kerstmuts:
[afbeelding]
Zo'n schoonmoeder had ik ook..... met de nadruk op het woord hadquote:Op zondag 1 april 2007 02:51 schreef kissy het volgende:
Ach ik ben niet zo'n rellerig type, tenzij het mijn schoondochter is...
Sjezus kijk eens uit wat je zegt... zometeen zijn al die kutnewbie n00bs in de war omdat ze hem niet kennen... blijkt er nog een gigantisch FOK! achter het DGK-kamertje te liggenquote:Op zondag 1 april 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze hebben het over JediMindTrick...
Das ook een usert...![]()
Eigenlijk nieteens, donderdag avond ben ik er weer...quote:Op zondag 1 april 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
niet miepen, tis maar een weekje!
Oh, kut...quote:Op zondag 1 april 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus kijk eens uit wat je zegt... zometeen zijn al die kutnewbie n00bs in de war omdat ze hem niet kennen... blijkt er nog een gigantisch FOK! achter het DGK-kamertje te liggen![]()
Meki had laatst een interview op de FP...quote:Op zondag 1 april 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
Nope, en als je over Meki begint dan denken ze waarschijnlijk dat je een typfout gemaakt hebt![]()
Volgens mij heb ik er ook maar 5 ofzo...quote:Op zondag 1 april 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
Doe voor de lol eens checken hoeveel FP posts de meesten hebben??
Niemand snapt ons sarcasme!quote:Op zondag 1 april 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
Kut....... het is besmettelijk... zelfs de niet-newbies zijn in de COS al in de war![]()
In het Fobo zit nu behalve de knop voor de forum postgeschiedenis ook een knop voor de FB postgeschiedenis, en die is bij de meesten dramatisch leeg.. in de zin van: 5 posts is een uitzondering.quote:Op zondag 1 april 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er ook maar 5 ofzo...
Maar ik lees de FP elke dag, en de reacties ook bijna allemaal...
FP posts hoeven niet heel veel te zeggen denk ik...
Ik wil t al niet eens meer wetenquote:Op zondag 1 april 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand snapt ons sarcasme!![]()
D'r duiken op het moment trouwens wel godverdomme OVERAL verdwaalde COS posts op![]()
![]()
![]()
Ik was er drie jaar geleden niet eens van bewust dat het forum zo uitgebreid wasquote:Op zondag 1 april 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het Fobo zit nu behalve de knop voor de forum postgeschiedenis ook een knop voor de FB postgeschiedenis, en die is bij de meesten dramatisch leeg.. in de zin van: 5 posts is een uitzondering.
Ach ja, moeders willen nu eenmaal het beste voor hun kind, en zien vaak eerder dat een relatie toch niets kan worden.quote:Op zondag 1 april 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n schoonmoeder had ik ook..... met de nadruk op het woord had![]()
Nee dat zijn van die moeders die nooit iets goed genoeg vinden voor hun kind... als ze echt het beste wilden dan wilden ze dat hij gelukkig was....quote:Op zondag 1 april 2007 03:16 schreef kissy het volgende:
[..]
Ach ja, moeders willen nu eenmaal het beste voor hun kind, en zien vaak eerder dat een relatie toch niets kan worden.
Ze heeft me wel een prachtige kleindochter gegeven, wel jammer dat zij straks ook weer een kind van gescheiden ouders zal zijn.
jij hebt toch ook een schoonmoeder? of is het geen graftak?quote:Op zondag 1 april 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Aiaiaiai...
Moeder-discussie...
Hier ga ik me niet in mengen....
Hoe verstandig... ik hoop overigens wel dat ik niet zo'n achterlijke schoonmoeder word, al dat gezeik om nix, en uiteraard eindigt het uiteindelijk ook in nix, of in dat je je kleinkinderen amper meer kunt zienquote:Op zondag 1 april 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Aiaiaiai...
Moeder-discussie...
Hier ga ik me niet in mengen....
Was maar waar, hij is niet gelukkig....quote:Op zondag 1 april 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat zijn van die moeders die nooit iets goed genoeg vinden voor hun kind... als ze echt het beste wilden dan wilden ze dat hij gelukkig was....
Je had ze op z'n minst eerst even helemaal verrot kunnen schelden...quote:Op zondag 1 april 2007 03:36 schreef kissy het volgende:
Ik ziek niet, ik zeik niet, ik kwam erachter dat er in haar familie een jongetje van 2 jaar was mishandeld, daar heb ik aangifte van gedaan bij de kinderbescherming (zou ik bij iedereen doen)
Daar is zij boos over geworden, ik had eerst moeten overleggen met haar familie, en toen heb ik gewoon gezegd dat ik nooit meer iets met haar te maken wil hebben.
Mensen die een klein jongetje voor straf sambal laten eten en bewerken met een strijkbout zijn voor mij het grootste uitschot wat er bestaat.
En diegene die het dan voor die mensen opnemen zijn dan net zo slecht, kinderen staan bij mij op de eerste plaats.
Dus geen ruzie, ik wil gewoon nooit meer met haar praten.
Trustequote:Op zondag 1 april 2007 03:39 schreef kissy het volgende:
Maar ik ga nu lekker naar mijn bed.
Ik wilde ze verrot slaan maar de familie krijgt nog bescherming ook.quote:Op zondag 1 april 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had ze op z'n minst eerst even helemaal verrot kunnen schelden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |