Helemaal goed, laten we lekker Brian afzeiken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooooooohw,
Sorry!
Ik zal het even uitleggen: stiekem ben ik heimelijk verliefd op Leandra, dus als iemand dan wat zegt/doet schiet ik automatisch in de verdediging!
Zeiken is af en toe best leuk, als je het maar niet te serieus neemt...![]()
En proosten doe ik uiteraard!![]()
Mama!!! Jij ook hier?!quote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef kissy het volgende:
[..]
Ach, nu is het overduidelijk, jij bent het zusje van Amanda.![]()
Daar is ook al een apart topic voor: het afzeiken van bewoners doen we hier: DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef kissy het volgende:
[..]
Helemaal goed, laten we lekker Brian afzeiken.![]()
cheers!
quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is ook al een apart topic voor: het afzeiken van bewoners doen we hier: DGKHOOLI-GANS #2
![]()
Ik val met een account van 1½ jaar oud en 10.000 posts nog onder de newbies... dus wat denk je zelf met een account van nog geen 3 maanden??quote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef kissy het volgende:
Ok dan, ik begrijp je standpunt, en zelfs je irritaties, maar val ik echt nog onder de newbees?
Lieverd...quote:Op zondag 1 april 2007 00:37 schreef kissy het volgende:
Ok dan, ik begrijp je standpunt, en zelfs je irritaties, maar val ik echt nog onder de newbees?
Eigenlijk wel leuk om ook eens een newbee te zijn op mijn leeftijd.quote:Op zondag 1 april 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mens ik val met een account van 1½ jaar oud en 10.000 posts nog onder de newbies... dus wat denk je zelf met een account van nog geen 3 maanden??![]()
Oh, maar lieverd...quote:Op zondag 1 april 2007 00:58 schreef kissy het volgende:
Ik hoop niet dat ze boos is om zo'n klein meningsverschilletje.
Enne...quote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef kissy het volgende:
Ik heb hier in het weekend altijd 2 pleegkindjes, dus drink ik gestaag met je mee...
Nee natuurlijk niet, maar Leandra zou nooit haar mond houden vanwege een beledigingquote:Op zondag 1 april 2007 01:05 schreef kissy het volgende:
Hoezo, moet ik nu in een kogelvrijvest achter mijn computertje gaan zitten?
Zal in het vervolg eerst denken en dan typen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar Leandra zou nooit haar mond houden vanwege een belediging![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Neuh ik was ff heen en weer aan t rennen naar boven omdat de kid bedacht dat ie om 00.45 op zijn eigen kamer wilde gaan zitten internetten en er uiteraard nu een probleem met zijn verbinding is![]()
Idd... en van de week al een paar keer gezegd: zorg dat je PC regelmatig aan is, dan krijg je ook regelmatig je updates mee enzo....quote:
Nou hij wordt bedankt!quote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... en van de week al een paar keer gezegd: zorg dat je PC regelmatig aan is, dan krijg je ook regelmatig je updates mee enzo....
Maar goed, eigenwijze kutkoter (van wie zou hij het hebben) en ik vond een half uur heen en weer rennen rond 01.00 uur eigenlijk wel genoeg, kan het probleem nu ff niet oplossen dus dat komt wel.
Moet ie maar luisteren naar z'n moeder![]()
Ach, het is altijd weer een flinke afweging hè....quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou hij wordt bedankt!
Had leuk geweest als je aanwezig was!
En IK dan?!quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het is altijd weer een flinke afweging hè....
Een "Tis is TV man" relletje in DGK vs. een "This is real life" relletje in Huize Leandra![]()
Ik wil echt wel met jou rellen!quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Liefje, jij wilt echt niet met mij rellen.... geloof me![]()
Das waar... klein nuanceverschilquote:Op zondag 1 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil echt wel met jou rellen!![]()
Niet TEGEN jou inderdaad![]()
ik heb nog snel in het 1000 topic gepost! Thanks!quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb nog snel in het 1000 topic gepost! Thanks!
Door t slotje heengepost??quote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb nog snel in het 1000 topic gepost! Thanks!
Gevonden !!!quote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... ff een PM'metje aan Ian_Nick opzoeken om hier te posten...
quote:Hoe moeilijk is het nou gvd om on-topic te blijven in de SlowChat...
En nog verneuken ze dat![]()
Weljaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |