ja, maar ik heb hem nog niet helemaal doorgenomen. Telt een beetje 500 blz. Bij het andere boek kan ik dat wel doen.quote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Christine het volgende:
kopietjes maken van de relevante pagina's geen optie?
Wake up and smell the 21st century.quote:Op zondag 1 april 2007 02:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er is toch iets moois joh! Weet je hoe ze dat noemen?
HET INTERNET!!!
quote:Op zondag 1 april 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
Oh: en![]()
FOK! slaat een nieuwe richting in
How obvious could it be?
Dat 1 aprilgedoe moet eens afgeschaft worden, het is zo voorspelbaar aan het worden...
goedemorgenquote:
Ik vond het Foktv garpje nog leuker. En dat bleek geen grapje.quote:Op zondag 1 april 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
Oh: en![]()
FOK! slaat een nieuwe richting in
How obvious could it be?
Dat 1 aprilgedoe moet eens afgeschaft worden, het is zo voorspelbaar aan het worden...
Als het net zo ruk is als Raccoon dan sla ik het overquote:Op zondag 1 april 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee geen happy hardcore
band heet: story of the year, niks voor jullie denk ik zo
Denk Raccoon, maar dan op een dag dat ze een béétje gek doen en een maatje sneller gaan spelen, en hun gekwijl inruilen voor teenage angst-teksten over dagen die ooit beter waren. Ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het net zo ruk is als Raccoon dan sla ik het over.
dat heb ik gister gedaanquote:Op zondag 1 april 2007 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de pinguins kijken. Eerst even wat eten.
De Goth of Emo versies van Raccoon?quote:Op zondag 1 april 2007 10:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk Raccoon, maar dan op een dag dat ze een béétje gek doen en een maatje sneller gaan spelen, en hun gekwijl inruilen voor teenage angst-teksten over dagen die ooit beter waren. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |