ja, maar ik heb hem nog niet helemaal doorgenomen. Telt een beetje 500 blz. Bij het andere boek kan ik dat wel doen.quote:Op zondag 1 april 2007 02:15 schreef Christine het volgende:
kopietjes maken van de relevante pagina's geen optie?
Wake up and smell the 21st century.quote:Op zondag 1 april 2007 02:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er is toch iets moois joh! Weet je hoe ze dat noemen?
HET INTERNET!!!
quote:Op zondag 1 april 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
Oh: en![]()
FOK! slaat een nieuwe richting in
How obvious could it be?
Dat 1 aprilgedoe moet eens afgeschaft worden, het is zo voorspelbaar aan het worden...
goedemorgenquote:
Ik vond het Foktv garpje nog leuker. En dat bleek geen grapje.quote:Op zondag 1 april 2007 08:34 schreef Pheno het volgende:
Oh: en![]()
FOK! slaat een nieuwe richting in
How obvious could it be?
Dat 1 aprilgedoe moet eens afgeschaft worden, het is zo voorspelbaar aan het worden...
Als het net zo ruk is als Raccoon dan sla ik het overquote:Op zondag 1 april 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee geen happy hardcore
band heet: story of the year, niks voor jullie denk ik zo
Denk Raccoon, maar dan op een dag dat ze een béétje gek doen en een maatje sneller gaan spelen, en hun gekwijl inruilen voor teenage angst-teksten over dagen die ooit beter waren. Ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het net zo ruk is als Raccoon dan sla ik het over.
dat heb ik gister gedaanquote:Op zondag 1 april 2007 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de pinguins kijken. Eerst even wat eten.
De Goth of Emo versies van Raccoon?quote:Op zondag 1 april 2007 10:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk Raccoon, maar dan op een dag dat ze een béétje gek doen en een maatje sneller gaan spelen, en hun gekwijl inruilen voor teenage angst-teksten over dagen die ooit beter waren. Ofzo.
FOK!Datingquote:Op zondag 1 april 2007 09:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vond het Foktv garpje nog leuker. En dat bleek geen grapje.
quote:Op zondag 1 april 2007 02:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er is toch iets moois joh! Weet je hoe ze dat noemen?
HET INTERNET!!!
CherryLekkerding!quote:
Kleine tip: vrouwen houden niet van mannen met zelfmedelijden. Als je zo doorgaat dan duurt het minder lang dan één maand!quote:Op zondag 1 april 2007 11:23 schreef Q. het volgende:
Pas maar op, je zit haar ego zo te boosten dat ze binnen een maand een date heeft. Met een ander.
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
Nog gefeliciteerd enzo!quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan voelt zich helemaal 25
Een kwart eeuw alweer.. Op naar de 30
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Verjaardagen in de zon zijn altijd goed! Gefeli!quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan voelt zich helemaal 25![]()
Ja maar CL is anders dan andere vrouwen. Dat had je inmiddels toch ook wel door?quote:Op zondag 1 april 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine tip: vrouwen houden niet van mannen met zelfmedelijden. Als je zo doorgaat dan duurt het minder lang dan één maand!
Je bent bijna dood.quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
CL is uniek, net zoals alle andere vrouwen!quote:Op zondag 1 april 2007 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar CL is anders dan andere vrouwen. Dat had je inmiddels toch ook wel door?
Gefeliciteerd,quote:Op zondag 1 april 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Dit is een risicovolle generalisatie, Air.quote:
Hier?quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar is m'n koffie?
Je moet zo nu en dan eens een beetje risico nemen!quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit is een risicovolle generalisatie, Air.
Vlakbij mijn gekookte eitje denk ik!quote:Op zondag 1 april 2007 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar is m'n koffie?
Maar het is niet *hier*quote:Op zondag 1 april 2007 11:49 schreef Frezer het volgende:
Opties te over, Twist.
quote:Op zondag 1 april 2007 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik voel me al een stuk beter, wat jij?![]()
Brrrr... dat heb ik gister al gedaan. Vandaag gelukkig naar de verjaardag van mijn zwager. Dat is al stukken beter...quote:
Ook net gedaan... Naakt FOKken!quote:Op zondag 1 april 2007 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar eerst douchen.
Als ik eens op de douche kon.
Ik ben wel erg benieuwd hoe de roze telefoon gaat vallenquote:Op zondag 1 april 2007 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrr... dat heb ik gister al gedaan. Vandaag gelukkig naar de verjaardag van mijn zwager. Dat is al stukken beter...
Het maakt geen geluid he? Of wel?quote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe de roze telefoon gaat vallen
Zowel bij zuslief als bij nichtje-lief
Ja, dat als het echt interessant word, je moet gaan dokken.quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met datingsites?
In een kwartiertje kan er veel gebeuren!quote:
stel het voor in t single topic zou ik zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Elvi het volgende:
Een Lente-Single-meet... is dat wat?Misschien komen er nog wat setjes uit
![]()
*hoezo ben ik wanhopig?*
Goeiemorgen ik zit hier dus steeds dit topic mee te lezen in veronderstelling dat dit t singles-topic isquote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel het voor in t single topic zou ik zeggen
Dit is de SC, da's een verschillend iets hoorquote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Elvi het volgende:
Dank jeTis gewoon zo verwarrend als dezelfde mensen in die topics posten
Dat, en ik ben gewoon blond
![]()
Ja maar ik had het gewoon totaal niet doorquote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dit is de SC, da's een verschillend iets hoor
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar ik had het gewoon totaal niet doorIk snapte de TT ook niet, maar goed
![]()
Yup, prima bevallen!quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met datingsites?
Je moet je gewoon niet beperken tot één iemand!quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan datingsites. Zelfs via FOK! daten lukt me al niet. Nou ja. Nu niet.
quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Christine het volgende:
Hoi.
Wel de hele middag gezeten, nu even niet...quote:
Ik zit in een leuk jurkje met mijn laptopje op het balkon. Genieten!quote:Op zondag 1 april 2007 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel de hele middag gezeten, nu even niet...
Hier is het balkon nog wat koud. Dat ligt ook in de schaduw helaas...quote:Op zondag 1 april 2007 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit in een leuk jurkje met mijn laptopje op het balkon. Genieten!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |