O kut nu zie ik het ook. Kan ik mijn bijdrage aan de wedstrijd nou nog veranderen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef k_man het volgende:
Eens met voorgaande reactie.
Je foto lijkt scheef te staan trouwens.
er zit nog een bepaalde scheefheid in die wat afleidt en aardig wat jpg artifarctenquote:Op zondag 22 april 2007 12:57 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat dit het maar moet worden;
[afbeelding]
Iemand nog commentaar?
Ok dankjewel. Gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 12:32 schreef Xilantof het volgende:
Klopt. Je mag je inzending gewoon wijzigen door even opnieuw te mailen
Aangepastquote:
Dat is wel een idee ja.. "ruimer inscannen" en zorgen voor een zwarte achtergrond dan ofzo. en dan een beetje scheef die polaroid erinquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef k_man het volgende:
Marjo, ik vind de eerste leuker.
Zou nog leuker zijn als je op de een of andere manier beter zou zien dat het een Polaroid is.
Whehe!quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb het behang als achtergrond genomen. De tweede foto kwam dan beter uit qua kleur...
[afbeelding]
ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullenquote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
ik vind het niet echt extreem.. zelfs helemaal niet
tis gewoon een klote onderwerpquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullen
dit is mijn invulling
en buiten dat mijn allereerste 'georganiseerde' shoot, alle begin is moeilijk
Dan is 't toch gewoon goed?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullen
dit is mijn invulling
en buiten dat mijn allereerste 'georganiseerde' shoot, alle begin is moeilijk
jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan is 't toch gewoon goed?
Zelfs als we de onderwerpen uiterst specifiek maken gaat iedereen er nog een eigen draai aan geven. Nu is 't onderwerp breed. En ja, dan mag je er ook een eigen draai aan geven. Jij vindt dit passen... Dan is 't toch gewoon goed?
Je plaat deed me gek genoeg aan een eigen plaat denkenquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn resultaat van afgelopen vrijdag;
[afbeelding]
Eerste keer zo'n shoot is altijd lastig. Heb ik nu nog steedsquote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
zoals ik al zei, was dit mijn eerste poging met een gevraagd model, dus ik ben er gewoon nogal heel erg onzeker over.. ook over de foto zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |