Gewoon kaars eerst een tijdje laten branden, of pak 2 of 3 kaarsen voor het vet.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:25 schreef Miss_S het volgende:
ja iets meer kaarsvet zat ik ook te denken maar dat lukte niet zo makkelijk als ik dacht
ik zal eens kijken of ik nog een keer tijd heb om het opnieuw te doen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
ja dat kaarsvet is niet het probleem maar is pijnlijk
ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of je gekleurde kaarsen gebruikt hebt, maar het schijnt dat je beter witte kaarsen kan gebruiken, omdat dat minder heet wordt oid, tenminste, ik dacht dat het zoiets was. Nou ja, hoe dan ook, witte kaarsen waren beter voor lichamelijk gebruik.
Pak de film met Madonna, Body of evidence er anders even bij... Goeie kaarsvet scenequote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in
maar goed ik zal het nog een keer met deze proberen
dat vind ik een slimme oplossingquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Yoni het volgende:
Je moet een kaars nemen die geen plastic laagje heeft. Maar ook geen bijenwas o.i.d, want dat wordt helemaal heet!
Voor je de foto maakt gewoon de kaars vrij hoog houden en kaarsvet laten druppen, dan voel je het minder. Desnoods even iemand anders laten doenDan voor de foto kaars laag houden en dan doen alleen die drupjes even pijn.
En hij is toegevoegd!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dit is het geworden.
Verzonden ook dus.
Ben nog bezigquote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef Xilantof het volgende:
Gelukkig!
De eerste inzendingen zijn binnen!
Wie volgt?
Lente? Was die er dan? Het was afgelopen jaar toch lente-zomer-zomer-herfst-zomer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:36 schreef Vliegvrager het volgende:
volgende maand is de lente alweer voorbij
... met de hele familie...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:35 schreef FReNsJ het volgende:
och kom, alsof jij nooit een namiddagje gezellig kaarsvet op je laat druipen![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:35 schreef FReNsJ het volgende:
och kom, alsof jij nooit een namiddagje gezellig kaarsvet op je laat druipen![]()
kaarsvet..jaja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef ..zapper het volgende:
Ik had vroeger zo'n slaapmatje dat helemaal stijf stond van het kaarsvet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |