Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
De lente zit er weer aan te komen, en dus is het weer tijd om bloemetjes op de foto te zetten (en om ze dan natuurlijk in dit gezellige lente topic te dumpen )
1. 2. 3. 4.
Gemaakt met mijn lumix FZ7 in Amersfoort naast de Monnikendam
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun. Woeiii - Blog PdeHoog says: je bent tof O+
Lekkere plaatjes. Zonnetje schijnt mijn huis in..bloemetjes erbij.... Nu de zomer nog, zodat ik vanuit mijn nieuwe huis, mezelf zo op het terras kan dumpen Jaaaa, zo'n topic doet goed!
Lente Ik ruik de barbeque's al weer. Gezellig weer met de hele buurt buiten buurten op de stoep.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames?? nou...zegt een van die vrouwtjes.. we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~