Die is er al...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De lente zit er weer aan te komen.
Dat wordt een crosspost...quote:
Wat hij zegt dusquote:
quote:
ik hoorde van geruchten over een pervert in het plantsoen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef WurM het volgende:
Gister liep ik door t Noorderplantsoen in Groningen en er fietsten een paar jongetjes voorbij, die een fotograaf aan het uitlachen waren die een "tulpje aan het fotograferen" was...
Ik heb de jongetjes uitgelachen, want het waren krokusjes
[/beetje offtopic maar]
Ansichtkaart-mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef IkVind het volgende:
Wat vinden jullie btw van de foto's die ik hierboven gepost heb?
Door de mod's is hier nog niets gewijzigd of verwijderd. Misschien inderdaad wat jij noemt of een kinkt in de serverkabel. Komt af en toe voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik van de andere foto's ook al had gezegd dat ze erg mooi zijnMja, mss vergeten op invoeren te klikken voor ik het venster sloot
![]()
http://www.xs.to/ is een uploader.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef Cavemania het volgende:
Zo ook even een bijdrage van mij, ik ben een beginner (snap net een beetje hoe m'n camera werk...)
post van de pica's gaat niet goed.... ff geduld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |