ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullenquote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
ik vind het niet echt extreem.. zelfs helemaal niet
tis gewoon een klote onderwerpquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullen
dit is mijn invulling
en buiten dat mijn allereerste 'georganiseerde' shoot, alle begin is moeilijk
Dan is 't toch gewoon goed?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het onderwerp dan ook wel best vaag vind, je kunt het op zóveel manieren invullen
dit is mijn invulling
en buiten dat mijn allereerste 'georganiseerde' shoot, alle begin is moeilijk
jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan is 't toch gewoon goed?
Zelfs als we de onderwerpen uiterst specifiek maken gaat iedereen er nog een eigen draai aan geven. Nu is 't onderwerp breed. En ja, dan mag je er ook een eigen draai aan geven. Jij vindt dit passen... Dan is 't toch gewoon goed?
Je plaat deed me gek genoeg aan een eigen plaat denkenquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn resultaat van afgelopen vrijdag;
[afbeelding]
Eerste keer zo'n shoot is altijd lastig. Heb ik nu nog steedsquote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
zoals ik al zei, was dit mijn eerste poging met een gevraagd model, dus ik ben er gewoon nogal heel erg onzeker over.. ook over de foto zelf
ja daar deed hij me ook aan denkenquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Je plaat deed me gek genoeg aan een eigen plaat denken![]()
[afbeelding]
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blijf van mijn idee af, foei foei...hoewel ik eigenlijk gewoon de buren van het dak wil laten "vallen"quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef ..zapper het volgende:
Ik denk dat ik zo maar mijn eigen zelfmoord ga vastleggen, anders is het niet extreem genoeg. Vrijwilligers die hem daarna even voor me willen insturen?
hey, dat heeft idd wat van elkaar wegquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik naast je had gewoond hadden we het samen uit kunnen werkenquote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Blijf van mijn idee af, foei foei...hoewel ik eigenlijk gewoon de buren van het dak wil laten "vallen"![]()
Ik duw eerst daarna mag jijquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als ik naast je had gewoond hadden we het samen uit kunnen werken.
Weet je wat het is met je plaat? Hij is zowel in de bewerking als in de vulling niet extreem. Alsof je niet kon kiezen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
na wat spelen met de curves:
[afbeelding]
even een disclaimer; mijn foto is geheel aan mijn brein ontsproten, en in generlei wijze afgeleid van de jouwe, mocht iemand dat gaan denkenquote:
Maak je niet drukquote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
even een disclaimer; mijn foto is geheel aan mijn brein ontsproten, en in generlei wijze afgeleid van de jouwe, mocht iemand dat gaan denken
die overigens wél érg leuk is!
De muur zit onder het 'bloed', met handafdrukken etc, maar op haar handen of de fles zit niets. Misschien dat dat het model en de dingen om haar heen nogal scheiden?quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
even een disclaimer; mijn foto is geheel aan mijn brein ontsproten, en in generlei wijze afgeleid van de jouwe, mocht iemand dat gaan denken
die overigens wél érg leuk is!
klopt, dat idee had ik ook laterquote:Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef freud het volgende:
[..]
De muur zit onder het 'bloed', met handafdrukken etc, maar op haar handen of de fles zit niets. Misschien dat dat het model en de dingen om haar heen nogal scheiden?
Gelukkig ma je veel photoshoppenquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
klopt, dat idee had ik ook later
maar toen was het model al weg
Dat bloed kun je er gewoon opshoppen natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
klopt, dat idee had ik ook later
maar toen was het model al weg
leuk idee voor deze photoshop noob..quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat bloed kun je er gewoon opshoppen natuurlijk.
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zonquote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik kom met mijn idee geen steek verder aangezien er niemand wil poseren
Dus ik hou het maar bij deze. Ja saai ja, alweer een landschapje.
Die vind ik zelf, persoonlijk dus, aardig extreem qua weer. Ik heb er niet veel aan gesoept, alleen wat selectieve kleuren aangepast.
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef freud het volgende:
[..]
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zon.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Montages waren niet toegestaan
Toch?
quote:# April - extreem - photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1 foto bestaan.
Wow, ik vind 'm prachtig!quote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Chanty het volgende:
Extreem abstract
[afbeelding]
Ik denk dat dit mijn inzending wordt, heb ook niet echt veel tijd meer om iets anders uit te voeren helaas.
dank jequote:
een extreme powerball excercise?quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
dank jehij is wel tof, vraag me alleen af of t nou echt in het onderwerp past. Benieuwd of iemand kan raden wat dit is
quote:Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
een extreme powerball excercise?
ook niet maar je haalt wel een jeugdsentiment bij me naar bovenquote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
Wow chanty! Prachtig!! Is het een kaleidoscoop ofzo? Geweldig die kleurtjes
Niet als dat 'piepkleine dingetje' het hele idee van de foto bepaalt, lijkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
de basis...dus je mag best een piepklein dingetje uit een andere foto erin verwerken volgens mij...
Volgens mij mag dat nou net niet, geloof ik hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef freud het volgende:
[..]
Wel heavy effect ja. Soep anders een oogbol in je zon.
Whehehe, het is gewoon een potje met water, drie veertjes en een zooi steentjes op de bodem.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef freud het volgende:
Geen idee wat het is! Wordt dit toch een onofficiele 'Mooi, maar wtf is het' maand opdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |