Het eerste waar ik aan dacht was dit:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.
huhquote:
Is dit geen oude foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
Hoe doet die André dat zo snel? de laatste keer dat ik hem zag, was ie nog dun
Hoe-heet-ze is toch weer zwanger? Misschien is het een waar hormonster en komt hij niet meer toe aan zijn nachtrust en maaltijden vanwege mevrouw's wensen. Nou, dan val je snel af hoor!quote:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Hier is d'r gezicht in ieder geval niet zo onflatteusquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
Valt best mee hoor! Beth is cool.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Volgens mij hangt op die eerste foto van haar ook wat poep aan haar been...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft wel een bepaalde stijl. Ook leuk dat ze overal poep aan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |