Daar kan je inderdaad erg veel eikeltjes in verzamelen.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:
4chanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe heet die site met die Japanse naam met al die gekke gifjes ook al weer?
1.7mb...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat roze rennende truitje is wel heel erg lekker (wat in dat truitje zit dan )
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef Qunix het volgende:
Net op 4chan gevonden... Normaal kom ik nooit in /gif/
[afbeelding]
Ow... Heel fout geupload.
Gatverdammequote:
Wie is dat?quote:
Geen piemel, geen tieten. De mijne is nog het braafstquote:
ikke welquote:Op maandag 2 april 2007 10:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ik ben ook Zaankanter en schrijf Fles gewoon met een harde V hoorquote:
omg ik moest 3 keer kijken voor dat ik de fout zagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ben ook Zaankanter en schrijf Fles gewoon met een harde V hoor
quote:
liever nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand behoefte aan een uitgebreide gifje van meatspin?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja graagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat is echt... kankertriestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:58 schreef Drakire het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Altijd leuk
Als ik een site post wordt dat binnen no-time overgenomen door FOK!
Nou, effe zoeken hoor...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
* Mister_Monkeyman doet broek omlaag.
Raak hem maar aan.
Doe gewoon zoals blinden het doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Nou, effe zoeken hoor...
* Arthur.Spooner zet z'n leesbril op...
echt rare mensen zijn het jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het zijn Japanners, wat verwacht je![]()
Tubgirl? Eelgirl? Lemonparty? Hai2u?
what the fap!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef De_Brandweer het volgende:
-weg-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door remlof op 03-07-2007 18:18:56 ][quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Dat zijn allemaal klassiekers + mensen die het zichzelf aan doen hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het zijn Japanners, wat verwacht je![]()
Tubgirl? Eelgirl? Lemonparty? Hai2u?
RULE 1 AND 2 FAGGOTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
euh 3m, op 4chan, onder /gif/, loopt een uitgebreide versie van meatspin rond
Rule 1 and 2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef De_Brandweer het volgende:
-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |