SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature? daar doe ik niet aan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef Arti het volgende:
airborne ranger![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
?spam?OMG dat heb ik echt veel gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst die parachute drop, en door dat ijs flikkeren etc
Geef mij maar Amsterdam
Jaaa gek, classicquote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef RandomReader het volgende:
En wat dachten jullie van
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN GESPEELD
Goldeneyequote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Kevanovitch het volgende:
Perfect Dark op n64. Mijn meest gespeelde game tot nu toe. Ik kan het nog steeds spelen, maar ik kan beter de goede herinneringen behouden![]()
LoLz... .die moet ik ook nog ergens hebben... Ook teveel gespeeld, net als Gunship op de c= 64quote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
OMG dat heb ik echt veel gespeeld
Eerst die parachute drop, en door dat ijs flikkeren etc![]()
psst... check de spoiler in mijn eerdere berichtquote:Op donderdag 5 april 2007 08:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... .die moet ik ook nog ergens hebben... Ook teveel gespeeld, net als Gunship op de c= 64
ja leuk die modem tijd. Met UT, logde je in op een server. En tegen de tijd dat je alle mods en maps gedownload had was het alweer bedtijd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef m0nkm0nk het volgende:
ik mis de tijd dat ik nog met mn 56k modempje op servers van wanadoo speelde met counterstrike 1.3 ofzo
RCT is nog wel overtroffen door RCT2. Deel 3 daarintegen.....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
BF 1942
SimCity 2000
Championship Manager 99/00
RollerCoaster Tycoon
FIFA 98 Road to the World Cup
Dune 2000
Theme Hospital
De vervolgen op deze games heb ik allemaal gespeeld, maar waren gewoon niet meer. Waarschijnlijk de voorganger te veel gespeeld
de hele dag doen met een ISDN lijn om een patch van quake 2 van ruim 250 mb te downloadenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja leuk die modem tijd. Met UT, logde je in op een server. En tegen de tijd dat je alle mods en maps gedownload had was het alweer bedtijd.
Niet echt iets wat ik mis.
Cannon Fodderquote:[b]Op donderdag 5 april 2007 16:16
EDIT: ben ik helemaal Cannon Fodder vergeten. Heb ik nog geprobeerd te downloaden maar krijg het niet aan het werk. Iemand die weet waar ik een werkende versie kan vinden??
Ik ging toen wel vaak online om maar telefonisch onberijkbaar te zijn. Ik had mijn mobiel en mensen die op het thuis nummer belde moesten mijn moeder hebben die toch niet thuis was.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele dag doen met een ISDN lijn om een patch van quake 2 van ruim 250 mb te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |