LoLz... .die moet ik ook nog ergens hebben... Ook teveel gespeeld, net als Gunship op de c= 64quote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
OMG dat heb ik echt veel gespeeld
Eerst die parachute drop, en door dat ijs flikkeren etc![]()
psst... check de spoiler in mijn eerdere berichtquote:Op donderdag 5 april 2007 08:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... .die moet ik ook nog ergens hebben... Ook teveel gespeeld, net als Gunship op de c= 64
ja leuk die modem tijd. Met UT, logde je in op een server. En tegen de tijd dat je alle mods en maps gedownload had was het alweer bedtijd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef m0nkm0nk het volgende:
ik mis de tijd dat ik nog met mn 56k modempje op servers van wanadoo speelde met counterstrike 1.3 ofzo
RCT is nog wel overtroffen door RCT2. Deel 3 daarintegen.....quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
BF 1942
SimCity 2000
Championship Manager 99/00
RollerCoaster Tycoon
FIFA 98 Road to the World Cup
Dune 2000
Theme Hospital
De vervolgen op deze games heb ik allemaal gespeeld, maar waren gewoon niet meer. Waarschijnlijk de voorganger te veel gespeeld
de hele dag doen met een ISDN lijn om een patch van quake 2 van ruim 250 mb te downloadenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja leuk die modem tijd. Met UT, logde je in op een server. En tegen de tijd dat je alle mods en maps gedownload had was het alweer bedtijd.
Niet echt iets wat ik mis.
Cannon Fodderquote:[b]Op donderdag 5 april 2007 16:16
EDIT: ben ik helemaal Cannon Fodder vergeten. Heb ik nog geprobeerd te downloaden maar krijg het niet aan het werk. Iemand die weet waar ik een werkende versie kan vinden??
Ik ging toen wel vaak online om maar telefonisch onberijkbaar te zijn. Ik had mijn mobiel en mensen die op het thuis nummer belde moesten mijn moeder hebben die toch niet thuis was.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele dag doen met een ISDN lijn om een patch van quake 2 van ruim 250 mb te downloaden
Tering, die heb ik ook echt kapot gespeeldquote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Arti het volgende:
One must fallheeft me een toetsenbord gekost
![]()
[afbeelding]
low low low youl boat gentlely down the stleam ......... oooooh i think my dingy is hanging outquote:Op donderdag 5 april 2007 22:00 schreef Arti het volgende:
Shadow warrior
"you're halve the man you used to be"![]()
[afbeelding]
Lol!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]ook leuk dat je gameover ging als je undress intypde
japanse console import?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om eerlijk te zijn kan ik nog wel een hele lijst van games opgeven van games die ik het meest zou missen en dat komt voornamelijk omdat 2d, point n click adventures en traditionele rpgs uit zijn vanwege de verouderde engines, laatstaan dat ik aanneem dat de meeste gammerts hier waarschijnlijk nog nooit van die titels gehoord zijn aangezien ik ze indertijd ook als importgames heb aangeschaft, danwel 2de hands op beurzen heb gekocht waar jammergenoeg verkopers waren die verstand hadden van de zeldzaamheid van het product.
Japanse spellen idd, en die waren op het moment van bestellen zowiezo al prijzig aangezien er nauwelijks internet was en hooguit 3 importeurs waardoor prijzen van 175-200 gulden eerder regel dan uitzondering waren. Daarom begrijp ik ook wel dat die dingen op beurzen alhoewel iets goedkoper nog steeds fokkin duur warenquote:
Is het praten hierover ook verboden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
achja ik heb nog een zx spectrum+, een MSX2(philips nms8250) en een C128, veel van de andere dingen die ik had heb k ooit verkocht omdat ik er gewoon te weinig ruimte voor had
btw emulators worden hier net als warez ook niet besproken.
zonder de uitdrukkelijke toestemming van de rechthebbende mag je computersoftware niet eens backuppen volgens het Auteursrecht(een uitzondering die bijvoorbeeld niet geld voor schrift en geluisddragers) Dus idd hebben wij dat liever niet, ook omdat we weten dat dat soort dingen van kwaad tot erger gaan(hoe goed het ook bedoeld het is).quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is het praten hierover ook verboden?
Het is toch alleen verkeerd als ik over de verkrijging praat, en de al dan niet legaal verkregen ROMs, disks etc.
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat ik met behulp van de emulator en wat tooltjes, mijn oude tapes en floppies (jeuhj voor 5.25" discs) omgezet heb naar een bruikbaar formaat voor deze emulator.
De sinclair versie van Chase HQ is door de Sinclair User(het meest langlopende en meest gelezen blad voor die home computer) zelfs tot beste game door de lezers uitgeroepen, terwijl de andere versies nogal matige reviews kregen.quote:Om weer on topic te komen, heb ook vaak dat ik weer met een maat van me de pude amiga of c= 64 tevoorschijn haal.
(Hoera voor Moonstone, Chase HQ, Way of the Exploding Fist I & II, International Karate en Last Ninja delen.)
Klopt ja... En ondanks dat men dit ook op de c= 64 niet best vond, kon ik dit spel toch spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De sinclair versie van Chase HQ is door de Sinclair User(het meest langlopende en meest gelezen blad voor die home computer) zelfs tot beste game door de lezers uitgeroepen, terwijl de andere versies nogal matige reviews kregen.
Toch is de gameplay er ook op vooruit gegaan hoor, als ik tegenwoordig een gemiddelde 8bit platformer of shmup speel, merk ik toch echt dat die games in vergelijking met die van tegenwoordig nogal houterig overkomen. Deslaniettemin blijven het klassiekers die ik nog tof vindquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt ja... En ondanks dat men dit ook op de c= 64 niet best vond, kon ik dit spel toch spelen.
Wat ik echt jammer vind hè, als ik de spelletjes uit dat tijdstip vergelijk met de games van nu:
Vroeger was het allerbelangrijkst hoe het spel speelde.
Tegenwoordig draait het meer om hoe grafisch kunnen we het krijgen.
Voor mij zal het toch altijd Gameplay > Graphics zijn!
Dit zal ook altijd een no- brainer blijven.
Ook veel gespeeld ja. De AK schoot erg lekker, terwijl de M4 eigenlijk veel beter zou moeten zijn. Tof spel, vooral met al die maffe weggetjes over daken en langs dakranden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:34 schreef Laton het volgende:
Soldier of Fortune 2 online
heersende multiplayer
nu amper nog servers
praat me niet van die kut m203quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:35 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ook veel gespeeld ja. De AK schoot erg lekker, terwijl de M4 eigenlijk veel beter zou moeten zijn. Tof spel, vooral met al die maffe weggetjes over daken en langs dakranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |