Keen is echt waanzinnig gaafquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:49 schreef Leven het volgende:
Keen(alle Keens), Jill of the jungle, Wolfenstein 3d (speelde ik tot ik duizelig was, pfff heb ik gewoon nachtmerries over gehad!!). Phantasmagoria en Myst vond ik ook wel erg gaaf.
Is al een paar keer voorbij gekomen. Was gewoon een spelletje dat we vroeger op school moesten spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef -Dries- het volgende:
The Incredible Machine iemand?
Die was vet! En Prehistorica ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef -Dries- het volgende:
Vroegah was er ook zo'n adventure spel van Infogrames met zo'n tijdreis dude. Je begon in de prehistorie, toen naar de romijnen, en daarna het wilde westen enzo.. Echt vet vond ik het, maar ik ben de naam vergeten. Iemand?
time commando?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef -Dries- het volgende:
Vroegah was er ook zo'n adventure spel van Infogrames met zo'n tijdreis dude. Je begon in de prehistorie, toen naar de romijnen, en daarna het wilde westen enzo.. Echt vet vond ik het, maar ik ben de naam vergeten. Iemand?
Die had ik als shareware op mijn 80386 pc die was vetquote:Op woensdag 4 april 2007 09:53 schreef -Dries- het volgende:
Kennen jullie Hugo's Haunted House trouwensSpeelde ik vroeger altijd met mijn moeder, zij was vet goed
[afbeelding]
zo vet, die loopingenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Fatal Racing !!!! -> "The Tsunami Twister !"
Iemand in voor een oldskool Fatal-racing-avond ?
Koel!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Fatal Racing !!!! -> "The Tsunami Twister !"
Iemand in voor een oldskool Fatal-racing-avond ?
ja, van de tijd die ik er in gestoken had was denk ik 90% het bouwen. Het racen zelf viel dan altijd tegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Twarres het volgende:
Wat te denken van Stunts. Dat je je eigen racetracks kon bouwen en er dan overheen racen.. Dat was echt heel gaaf. Ook heeel wat uurtjes in verloren..
Dat was toch ook helemaal niet belangrijk??quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
ja, van de tijd die ik er in gestoken had was denk ik 90% het bouwen. Het racen zelf viel dan altijd tegen.
Nee ok, het ging er om dat je maar iets te doen had.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef Twarres het volgende:
[..]
Dat was toch ook helemaal niet belangrijk??
![]()
Huh? Seatbelt?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef remcheese het volgende:
en dan vergeten op de S van SEATBELT te drukken![]()
Test drivequote:Op woensdag 4 april 2007 11:27 schreef remcheese het volgende:
ja in stunts, anders was het krak met de voorruit
(de cga/ega versie iig)
of was dat nou testdrive 1/2
Ow serieusquote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef remcheese het volgende:
en dan vergeten op de S van SEATBELT te drukken![]()
btw : Voor bladerunner (wat een sfeer zeg, DE SHIT gewoon!) moet je ook een patch downen voor XP
anders doet de shooting range het niet!
Ohw dat was ook zo ja. Of met je vlammenwerper. Zelf pizza's maken.. *zucht* those were the days..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:11 schreef Nnelis het volgende:
Ook leuk, pizza tycoon. Met zn 2en op 1pc, en dan de ander zn restaurant aan bonken schieten. Stond garant voor een paar blauwe plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature? daar doe ik niet aan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef Arti het volgende:
airborne ranger![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
?spam?OMG dat heb ik echt veel gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst die parachute drop, en door dat ijs flikkeren etc
Geef mij maar Amsterdam
Jaaa gek, classicquote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef RandomReader het volgende:
En wat dachten jullie van
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN GESPEELD
Goldeneyequote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Kevanovitch het volgende:
Perfect Dark op n64. Mijn meest gespeelde game tot nu toe. Ik kan het nog steeds spelen, maar ik kan beter de goede herinneringen behouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |