Wederom te makkelijk kerel, je komt niet verder dan roepen dat het rechts en dus slecht is. Alles dat je niet aanstaat afdoen als sensatiezucht slaat nergens op, een enigzins populair geschreven boek dat het knuffelbeleid hooghoud zou je hier namelijk niet afkraken (en zelfs direct omarmen).quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft het benoemen van problemen hiermee te maken? Het benoemen van problemen doe je niet door een boek te schrijven die gericht is op sensatie. Daarnaast zijn deze problemen inmiddels 5 miljard keer benoemd. Wanneer komen deze rechtse rukkers, die hun eigen fame te danken hebben aan deze kut-marokkanen, met oplossingen? Volgens mij willen ze helemaal geen oplossingen, zonder kut-marokkanen valt er namelijk weinig fame te halen.
Ik kom daar nooit.quote:
Mis je weinig aan.quote:
Een fusie met Stormfront lijkt me een gezonde keuze voor die site, ze houden er namelijk ongeveer dezelfde stompzinnige ideeen op na.quote:
Wellicht komt het omdat de personen die "opstaan met "de" oplossing", nogal onzinnige oplossingen aandragen. Sterker nog, het zijn alles behalve oplossingen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, daar klemt het hem nou net een beetje, als er al iemand opstaat met een oplossing, word ie gelijk als racist bestempelt, en het lijkt wel of dat een enge ziekte is, want niemand, behalve onze geblondeerde dorpsgek, schijnt daarmee besmet te willen worden.
Uhm "kerel" ik heb nergens gezegd dat het "rechts" is en dus slecht, ik zeg dat er geen oplossingen aangedragen worden. Men roept en roept tot men een ons weegt, maar constructieve oplossingen ho maar, dat lijkt inderdaad net iets te hoog gegrepen voor dit soort (vaak) rechtse schreeuwers. Nergens heb ik gezegd dat je niks mag benoemen, of dat er maar sprake moet zijn van een politiek beroepsverbod. Sterker nog je, post gaat helemaal niet in op mijn post, maar is eerder een ontwijking...haast een welbekende slachtofferrol..quote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wederom te makkelijk kerel, je komt niet verder dan roepen dat het rechts en dus slecht is. Alles dat je niet aanstaat afdoen als sensatiezucht slaat nergens op, een enigzins populair geschreven boek dat het knuffelbeleid hooghoud zou je hier namelijk niet afkraken (en zelfs direct omarmen).
Mensen zijn bezig met de positie die o.a. Marokkanen in onze samenleving hebben en schrijven daar dus ook over (positief en negatief). Je kan daar drie dingen mee doen:
1. Je kan het ter kennisgeving aannemen en verder gaan met je leven.
2. Je kan proberen de boodschapper belachelijk te maken, is lekker makkelijk en weinig constructief.
3. Je kan eens bekijken wat je zelf in positive zin kan bijdragen.
Het niet direct aan kunnen dragen van concrete oplossingen voor de problemen zou in jouw visie trouwens moeten resulteren in een politiek beroepsverbod voor zowel links als rechts en is dus onzinnig.
Het boek geeft al een aantal aanbevelingen, maar erkenning van een probleem is de eerste fase van het werken naar een oplossing.quote:Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht komt het omdat de personen die "opstaan met "de" oplossing", nogal onzinnige oplossingen aandragen. Sterker nog, het zijn alles behalve oplossingen.
ik voel me van niemand slachtoffer man, lul dus net uit je nekquote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm "kerel" ik heb nergens gezegd dat het "rechts" is en dus slecht, ik zeg dat er geen oplossingen aangedragen worden. Men roept en roept tot men een ons weegt, maar constructieveoplossingen ho maar, dat lijkt inderdaad net iets te hoog gegrepen voor dit soort (vaak) rechtse schreeuwers. Nergens heb ik gezegd dat je niks mag benoemen, of dat er maar sprake moet zijn van een politiek beroepsverbod. Sterker nog je, post gaat helemaal niet in op mijn post, maar is eerder een ontwijking...haast een welbekende slachtofferrol..
Mijnsinsziens is dat meer damage control maar goed. En erkenning van het probleem....volgens mij is dat al 7 jaar lang het geval..quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het boek geeft al een aantal aanbevelingen, maar erkenning van een probleem is de eerste fase van het werken naar een oplossing.
De suggestie van minister Vogelaar is wat mij betreft weer terug bij af. Zij denkt dat de integratie een kwestie van een mooie woning en buurt is.
Met de presentatie van het boek van Jurgens ben ik in een van de vele commentaren al tegengekomen, dat er meer kleinschalig, praktisch en prestatiegericht onderwijs met veel aandacht voor discipline moet komen. De politie op straat moet weer gezagvol kunnen optreden. En ouders moeten aansprakelijk gesteld kunnen worden voor het gedrag van hun kinderen.
dat is al een begin.
Nu ja, erkenning van het probleem is het begin.
Wat heeft dat met "constructieve oplossingen" te maken. Hoofddoekjes, ik lust ze rauw! Verscheur de helft van de Koran...nog meer constructieve oplossingen? Wat is dat nou voor onzin man. Weer weiger je trouwens in te gaan op mijn posts en leg je wederom woorden in mijn mond. Waaruit blijkt dat ik net zolang wil wachten tot er iemand is die alle problemen als sneeuw voor de zon laat verdwijnen zonder dat het de Marokkanen zelf een centje pijn kost? Waaruit blijkt dat??quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik voel me van niemand slachtoffer man, lul dus net uit je nek![]()
Ik ga tamelijk direct op jouw post in Mutant, de balk in je oog verhinderd waarschijnlijk elk begrip voor een mening die niet direct de jouwe is.
Wat betreft jouw "constructieve oplossingen" wil jij naar mijn idee net zolang wachten tot er iemand komt opdagen die alle problemen als sneeuw voor de zo laat verdwijnen zonder dat het de Marokkanen zelf een centje pijn kost. Over afhankelijkheid en slachtofferschap gesproken.
ik wilde je net vragen dat niet bij mijn te doen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "constructieve oplossingen" te maken. Hoofddoekjes, ik lust ze rauw! Verscheur de helft van de Koran...nog meer constructieve oplossingen? Wat is dat nou voor onzin man. Weer weiger je trouwens in te gaan op mijn posts en leg je wederom woorden in mijn mond. Waaruit blijkt dat ik net zolang wil wachten tot er iemand is die alle problemen als sneeuw voor de zon laat verdwijnen zonder dat het de Marokkanen zelf een centje pijn kost? Waaruit blijkt dat??
Hoe kom je erbij dat ik denk dat je Wilders een zinvolle bijdrage vind leveren? Het was een voorbeeld van een typische rechtse schreeuwer.quote:Op maandag 2 april 2007 17:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik wilde je net vragen dat niet bij mijn te doen.![]()
Waar maak jij uit op dat ik Wilders een zinvolle bijdrage vind leveren?
Aangezien uit je posts blijkt dat jij ook zeker niks te bieden hebt waar het gaat om oplossingen maar kennelijk wel een totale radiostilte wil todat men eruit is. Om de arme Marokkaantjes maar niet op hun tere door Nederland misvormde zieltjes te trappen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "constructieve oplossingen" te maken. Hoofddoekjes, ik lust ze rauw! Verscheur de helft van de Koran...nog meer constructieve oplossingen? Wat is dat nou voor onzin man. Weer weiger je trouwens in te gaan op mijn posts en leg je wederom woorden in mijn mond. Waaruit blijkt dat ik net zolang wil wachten tot er iemand is die alle problemen als sneeuw voor de zon laat verdwijnen zonder dat het de Marokkanen zelf een centje pijn kost? Waaruit blijkt dat??
Dan moet je wat meer moeite doen het onderwerp van het topic en mijn postings binnen dat topic van elkaar te onderscheiden.quote:Op maandag 2 april 2007 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik denk dat je Wilders een zinvolle bijdrage vind leveren? Het was een voorbeeld van een typische rechtse schreeuwer.
Grapjas.quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijnsinsziens is dat meer damage control maar goed. En erkenning van het probleem....volgens mij is dat al 7 jaar lang het geval..![]()
Nee hoor, dat blijkt helemaal niet uit mijn posts. Uit mijn posts blijkt dat ik mijn frustraties uit jegens bepaalde rechtse schreeuwers die geen constructieve bijdrage WILLEN leveren omdat het Marokkanen-probleem hen nu eenmaal helpt in fame and fortune. Wellicht is het na zeven jaar tijd (7 jaar lang geroep) om met oplossingen te komen. Maar nee, wat krijgen we....een Wilders...en iemand die een boek schrijft...halleluja..wat een bijdrages aan constructieve oplossingen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Aangezien uit je posts blijkt dat jij ook zeker niks te bieden hebt waar het gaat om oplossingen maar kennelijk wel een totale radiostilte wil todat men eruit is. Om de arme Marokkaantjes maar niet op hun tere door Nederland misvormde zieltjes te trappen.
(Ik vat trouwens nog steeds niet helemaal wat je bedoeld als je zegt dat ik niet op jou posts in ga? Of bedoel je met ''er op in gaan" dat je wacht tot ik het met je eens ben?)
Mijn god Damian...het roepen is populair sinds 7 jaar...ik heb nergens ook maar enigszins gezegd dat de problematiek zelf maar 7 jaar oud is...quote:Op maandag 2 april 2007 17:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Grapjas.
Deze problematiek speelt al vele jaren langer. In 1986 schreef Werdmolder "Van vriendenkring tot randgroep. Marokkaanse jongeren in een oude stadswijk".
Daarin staat alles dat Jurgens meldt, maar nog wat extra's.
Dat in de criminologie de cultuur heel lang heerste, dat criminaliteit uitsluitend aan de sociale omstandigheden mag worden geweten.
De basis van het politiek correct denken.
Goed nou komen we ergensquote:Op maandag 2 april 2007 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat blijkt helemaal niet uit mijn posts. Uit mijn posts blijkt dat ik mijn frustraties uit jegens bepaalde rechtse schreeuwers die geen constructieve bijdrage WILLEN leveren omdat het Marokkanen-probleem hen nu eenmaal helpt in fame and fortune. Wellicht is het na zeven jaar tijd (7 jaar lang geroep) om met oplossingen te komen. Maar nee, wat krijgen we....een Wilders...en iemand die een boek schrijft...halleluja..wat een bijdrages aan constructieve oplossingen.
En met erop in gaan, daarmee bedoelde ik dus...reageer eens op die stelling binnen die post over rechts en constructieve oplossingen.
Ik heb niks de bieden qua oplossingen, maar ik ga er dan ook geen boek over schrijven...of de politiek in met dit probleem op mijn agenda.
Waarom moeten het 'constructieve' (lees: wees aardig voor de Marokkaantjes) oplossingen zijn? De bezem er een keer goed door zeg ik.quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er wordt (in de grote steden) al 25 jaar over gesproken. Ik heb de toon onder de bevolking nauwelijks zien veranderen. Overdreven positief en overdreven negatief zijn beiden altijd aanwezig geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn god Damian...het roepen is populair sinds 7 jaar...ik heb nergens ook maar enigszins gezegd dat de problematiek zelf maar 7 jaar oud is...
Oké my bad.quote:Op maandag 2 april 2007 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn god Damian...het roepen is populair sinds 7 jaar...ik heb nergens ook maar enigszins gezegd dat de problematiek zelf maar 7 jaar oud is...
Wie zegt dat constructief "wees aardig voor de Marokkaantjes" betekent?quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom moeten het 'constructieve' (lees: wees aardig voor de Marokkaantjes) oplossingen zijn? De bezem er een keer goed door zeg ik.![]()
Ik vond dat jij dat impliceerdequote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat constructief "wees aardig voor de Marokkaantjes" betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |