Op sommige middelbare scholen wordt al jaren Turks en Arabisch als keuzevak gegeven. In het verleden was het alleen op het vmbo (of mavo e.d.) een examenvak, tegenwoordig is het ook mogelijk om er op de havo of het vwo eindexamen in te doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:19 schreef Drugshond het volgende:
Als keuzevak als daar ruimte voor is wellicht. Maar verplichten zoals de TT doet vermoeden is een no-go.
Zit iemand niet meer op school, dan mag hij deze kosten zelf ophoesten.
Wat zijn India, Indonesie, Maleisie etc dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Laat Europa beseffen dat er ten oosten van Turkije tot aan Japan geen enkele democratie te vinden is.''
er was eens een kleermaker....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een Turk die hier ooit weer weggaat? Yeah right.![]()
Ja en Zuid-Korea, Thailand, Taiwan en Mongolie met name, dat is een zeer vrij land in het opzicht van vrije meningsuiting.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat zijn India, Indonesie, Maleisie etc dan?![]()
Zit niet zo zielig te doen man. Overal over de wereld werken mensen in dat soort banen. Alleen hier in Nederland doet iedereen dan alsof je na één jaar de rest van je leven een excuus hebt voor een uitkering.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders doen kutklusjes in vergelijking met allochtonen. Denk dat de cijfers je zal laten schrikken.
en als je zulke KUTKLUSJES moet doen dan krijg je sneller lichamelijke last ja! dus wie unne noob dat je bent. Tuurlijk krijg je dan eerder uitkering omdat je je fokking rug niet meer kan bewegen.
Ik herinner me een reportage van ik dacht de Vara over de WAO, een jaar of 2 terug, zat een man al sinds mid zeventiger jaren in de WAO vanwege rugklachten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zit niet zo zielig te doen man. Overal over de wereld werken mensen in dat soort banen. Alleen hier in Nederland doet iedereen dan alsof je na één jaar de rest van je leven een excuus hebt voor een uitkering.
Ik weet het, zie boven, ik had weer es keyboard-diarreequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
zeg, mwana, dat was een retorische post, hè
Hij heeft het over 'hun kinderen'.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat Turkije gekijk heeft. Er is jaren lang niks door de overheid aan taal en integratie gedaan. En van mensen vragen die al bijna met pensioen gaan of dat zijn om Nederlands te leren is flauwekul en veel te laat. Daar had je al mee moeten beginnen vanaf het moment dat ze hier zaten.
Ben jij nou echt geestelijk gestoord of doe je net alsof?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dat Turkije gekijk heeft. Er is jaren lang niks door de overheid aan taal en integratie gedaan. En van mensen vragen die al bijna met pensioen gaan of dat zijn om Nederlands te leren is flauwekul en veel te laat. Daar had je al mee moeten beginnen vanaf het moment dat ze hier zaten.
Het gaat die man om kinderen, onzin dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef Megumi het volgende:
Het gaat er toch om dat het vanuit de overheid zelf aangeboden wordt, en dus gratis is voor hen die dat willen? Je gaat me toch niet wijsmaken dat ze in Turkije zoiets zouden regelen voor Nederlanders. Mén, de Koerden mogen hun eigen taal nog niet eens spreken gast.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee.. Ik heb het nooit aangevraagd daar. Ik neem aan dat de user die dat net zo stellig riep dat ook nog niet heeft geprobeerd. Op voorhand er vanuit gaan dat het niet mogelijk is, slaat echter nergens op
En voorbij gaan aan het feit dat je ook zelf voor een bepaalde baan kiest/leert. Als je je school niet afmaakt kom je sowieso in een bepaald beroepssegment terecht, waar je normaliter gezien niet wil zitten. Bovendien zie ik genoeg autochtone vuilnismannen, vakkenvullers etcetera.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zekers wel. De praktijk bewijst zich. Ga maar eens naar een schoonmaak bedrijf. ( heb ik ook gedaan). Ga naar een bloemenbedrijf (heb ikook gedaan). Ga naar supermarkten ga naar ga naar ga naar.
Ready for crusaders. Vandaar dat ze al 300 jaar alles verliezenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En voorbij gaan aan het feit dat je ook zelf voor een bepaalde baan kiest/leert. Als je je school niet afmaakt kom je sowieso in een bepaald beroepssegment terecht, waar je normaliter gezien niet wil zitten. Bovendien zie ik genoeg autochtone vuilnismannen, vakkenvullers etcetera.
P.s.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |