Mediamarkt Heerlen ruilt gewoon die zooi omquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
De brander van onze computer is kapot. Errug vervelend, want we hebben een stuk of 10 topfilms er op staan die er nu dus niet uit willen.............
Wat zeggen die paupers van Mediamarkt??? "Ja mevrouw, dat valt nog binnen de garantie, komt u alles maar brengen en we lossen het op". Ik blij. Maar dan: "het duurt zes tot acht weken".
Zijn ze gek??? Zes tot acht weken om een brander te repareren?? Jullie begrijpen, zes tot acht weken geen computer geen huis is een ramp!!!!!!!! Na veel gemopper en gedreig kwam de telefoniste met de oplossing om de Siemens (merk van onze pc) Home LIne of zoiets te bellen, dan heb je service aan huis.
Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.
Blegh.
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
Hahaha, zo werkt dat bij al die winkels joh... ze hebben een of andere externe reparatiedienst die goedkoper is enzo haha
Maar ik snap het niet helemaal? Heb je een 10-voudige brander ofzo? Of heb je gewoon 10 films op DVD gefikt? ... DVD-brander vervangen is 2 minuten werk.
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
Je kan toch ook de DVD brander eruit halen en dan opsturen. Heb je tenminste je computer nog.
dvd spelert eruit slopen en die naar de mediamarkt brengen en gelijk ff externe dvd-brandert kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is het speelgoed van mijn man. Hij download film en brandt ze daarna. Maar als ie stuk is lukt dat dus niet.
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:50 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hehe of gewoon even op en neer fietsen naar de lokale computerboer... je hebt voor 30 euri al een nieuwe DVD-brander... erin zitten kan een debiel nog.
Hehe ja, ik zou ook het gezicht van die Siemens-kerel wel willen zien als 'ie hoort waar 'ie voor op is komen dravenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselendie mensen zullen wel denken.
idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Bij siemens is het garantie (Fujitsu-Siemens overigens)
Dus ik zou ook bellen als ik een FS had waarvan een brander stuk is.. Laat ze maar een nieuwe leveren...
ja maar ik ga geen 30 euro betalen voor een dvd brander als ik er nog garantie op heb. Tis goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, wie gaat nou een helpdesk lijn bellen van Siemens zodat er even iemand langs kan komen om een brander om te wisselendie mensen zullen wel denken.
pleur eens opquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
DE DIKKE EX-ONZMOD TESSZZSSZZZ IS WEER GEARRIVEERD..
.
.
ben jij mod geweest?quote:
Nee man, gek. Maar blijkbaar heb ik een naam die nogal wat stof doet opwaaien.quote:
nou tralalalala niet zo fijn dan he! Garantie is garantie, en ik ga onder geen enkele voorwaarden mijn computer 8 weken missen. Het zal er wel weer op uit draaien dat ik hem dus inderdaad gewoon zelf ga repareren...quote:
Sowiezo, er zijn mensen die kopen hun PC bij bv de dixons, v&d of zelfs de LIDL... welke pauper koopt er nou een PC die teneerste volzit met b-merk zooi en ook nog eens die ellende van de garantie op je nek halen voor misschien 50 euro minder dan in de computer toko.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef engessa het volgende:
Krjig je er van als het paupergoedkoop moet. Als je gewoon bij de pczaak om de hoek voor 3 tientjes meer je pc had gekocht had je binnen 15 minuten een nieuwe brander in je pc zitten.
Maar nee, het moet zo goedkoop mogelijk bij de Mediamarkt. Niet de mediamarkt is het probleem maar de zwervers die er kopen
Welke mediamarkt was het?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou tralalalala niet zo fijn dan he! Garantie is garantie, en ik ga onder geen enkele voorwaarden mijn computer 8 weken missen. Het zal er wel weer op uit draaien dat ik hem dus inderdaad gewoon zelf ga repareren...
Ik heb het over beleid... assortiment zelf wel afwijken omdat het halve franschise is waarschijnlijk.quote:
Smack that!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kom nu net terug van de mediamarkt in enschede, we gingen onze ps2 van nog geen halfjaar oud proberen in te wisselen.
Hij leest geen cd´s en dvd´s meer dus lijkt het me logisch dat we een nieuwe ps2 mee naar huis kregen maar nee hoor, nadat die kneus achter de balie dat ding getest had en constateerde dat ie het niet meer deed moest hij eventjes naar achter om te overleggen what to do.... Komt hij terug, zegt ie dat ze hem moeten opsturen naar sony om daar vast te stellen dat de ps2 daadwerkelijk kapot is....
Al met al gaat dit grapje 4 weken duren, terwijl zo´n kutapparaat maar 120 euro kost. Prutsers!
nee ik snap 'em ook niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hele pc wegbrengen omdat je DVD brander kapot is? Ik snap 'em niet geloof ik...
Twas ook echt de laatste keer......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:08 schreef engessa het volgende:
Krjig je er van als het paupergoedkoop moet. Als je gewoon bij de pczaak om de hoek voor 3 tientjes meer je pc had gekocht had je binnen 15 minuten een nieuwe brander in je pc zitten.
Maar nee, het moet zo goedkoop mogelijk bij de Mediamarkt. Niet de mediamarkt is het probleem maar de zwervers die er kopen
jajajajaja ik beken. En ik doe het nooooooooooit meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Sowiezo, er zijn mensen die kopen hun PC bij bv de dixons, v&d of zelfs de LIDL... welke pauper koopt er nou een PC die teneerste volzit met b-merk zooi en ook nog eens die ellende van de garantie op je nek halen voor misschien 50 euro minder dan in de computer toko.
Hollanders![]()
Mensen die denken dat heeeeel boos worden indruk maakt.quote:[b]Op zaterdag 31 maart 2007 09:43
Wat ik niet snap is dat ze niet direct met dat voorstel komen en dat je eerst heeeeeel boos moet doen voordat er actie ondernomen wordt.
juridisch kunnen ze je helemmal niks maken , het is JOUW pc , jij mag er mee doen wat jij wilt. Hoe wil je anders de stof uit de pc gaan zuigenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik snap 'em ook niet!
Maar het staat in de voorwaarden van Mediamarkt, als je zelf gaat sleutelen aan je pc (en dat doe je op het moment dat je het schroefje losdraait om de brander er uit te halen) vervalt de garantie. En nogmaals, ik vertik het om zelf een nieuwe brander te kopen als ie nog binnen de garantie valt.
Werk jij toevallig voor Paradigit en doe je aan stealth marketing ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef Camplo het volgende:
Moet je maar bij de Paradigit een brander kopen, daar hebben ze wèl service.
MM te Eindhoven is klote :S Zelf ook al vanalles meegemaakt daar...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajajajaja ik beken. En ik doe het nooooooooooit meer.
En het was de MM te Eindhoven.
Heerlen is best ok, ik denk niet dat het personnel daar veel geintjes flikt ivm het de pauperuitstraling die de stad heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:42 schreef danny91184 het volgende:
[..]
MM te Eindhoven is klote :S Zelf ook al vanalles meegemaakt daar...
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloosquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:41 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Werk jij toevallig voor Paradigit en doe je aan stealth marketing ofzo?
Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mensen die denken dat heeeeel boos worden indruk maakt.![]()
jammer genoeg bij mediamarkt dus wel
wat heb je verkocht?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat heb je verkocht?
trouwens ik word vaker onheus behjegend , maar hoe meer z zeuren hoe meer ik moet lachen![]()
ik werk bij belastingdiensten toeslagenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.
anders ga je je lekker druk maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!
ik heb er zooooon schijthekel aan als mensen het over siemens pc's hebben. die vind je bijna alleen in ziekenhuizen
Ik had 2 maanden terug een DVD-recorder bij de Mediamarkt gekocht en een paar dagen later lag hij er voor 50 euro goedkoper. Mooi dat ik het verschil terugkreeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
je moet hem nog inbouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
HAHAHAHAHA ik heb het voor elkaar hoor! Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens) stuurt een nieuwe brander op! Gratisch, met de post.
Nou hehehehe ik blij.
Mediamarkt sucks.
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
anders ga je je lekker druk maken.
als het probleem echt zo groot is koop je er een voor 2 tientjes en zet je die er zelf in.
van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
je moet hem nog inbouwenen dat mag heul niet
![]()
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nananaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.
Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
ik altijd bij kassaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!![]()
nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
op alle onderdelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......
ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
op alle onderdelen?
ik gok erop dat er een maxtor harde schijf in zit![]()
N00Bquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.
De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nananananaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....quote:Op zondag 1 april 2007 08:37 schreef r_one het volgende:
[..]
De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nanananana![]()
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)quote:Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2007 09:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
Echt een meidenredenatiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Mijn ervaring met de MyCom en hun service is anders erg goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopenquote:Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!![]()
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.![]()
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Dan moet je helemaal niet gaan zeuren dat je 8 weken moet wachtenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?quote:Op zondag 1 april 2007 14:19 schreef Camplo het volgende:
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
En dat vind ik dus ook. En als Fujitsu-Siemens dus een home-service heeft die dit soort dingen gratis op lost maak ik er gebruik van. Hoe dom ik dan ook overkom en hoe belachelijk het ook is om een monteur te laten komen voor een nieuwe brander (die overigens op wordt gestuurd hoor, er komt helemaal geen monteur). Ik heb recht op een nieuwe brander dus die krijg ik ook!quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Omdat de kosten van zo'n apparaat 6 weken kwijt zijn groter zijn dan ff een nieuwe harde schijf erin pleuren of even windows opnieuw installerenquote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Larissa het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...![]()
Informatie achterhouden hèquote:Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef Larissa het volgende:
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!![]()
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.![]()
Jongeman, voor merk PC's die je koopt betaal je de service garantie. Die merken staan niet toe dat een winkel (DE VERKOPER IN DIT GEVAL NIET DE PRODUCENT) reparaties uitvoerd omdat zij zelf hun reparaties willen waarborgen.quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |