abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:52:49 #51
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47866616
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
pi_47867645
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:57 schreef Syytön het volgende:

[..]

Mensen die denken dat heeeeel boos worden indruk maakt.


jammer genoeg bij mediamarkt dus wel
joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47867666
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
wat heb je verkocht?

trouwens ik word vaker onheus behjegend , maar hoe meer z zeuren hoe meer ik moet lachen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47867727
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:

[..]

wat heb je verkocht?

trouwens ik word vaker onheus behjegend , maar hoe meer z zeuren hoe meer ik moet lachen
ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47867831
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef Tezz het volgende:

[..]

ik heb logistieke dienstverlening gekocht, dus da's dan wel business to business, maar ook daar regelmatig vervelende klanten aan moeten horen. Dus tja, ik weet hoe het werkt. Ik ben ook altijd heel vriendelijk tegen de jongens en meisjes van de klantenservice, maar ze moeten niet met van die achterlijke 'oplossingen' aan komen zetten.
ik werk bij belastingdiensten toeslagen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:36:39 #56
138448 PeZu
Suspended animation
pi_47867835
ik had het ook het laatst

ik heb 3 jaar onsit egarantie op mien pc

brander is stuk, althans dat vermoed ik

ik bel naar de service desk, uhm ja dan moeten we een afspraak plannen dat ga ik nu in het systeem zetten en dan hoort u nu binnen een week voor een afspraak over 2-3 weken

ik laat maar ik loop wel langs een computerwinkel en koop daar een nieuwe brander

gelijk maar een plextor gekocht zodat je iig binnen 48 uur weer een nieuwe brander hebt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:39:12 #57
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_47867905
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd het is Fujitsu-Siemens he! geen Siemens en geen Fujitsu maar Fujitsu-Siemens!

ik heb er zooooon schijthekel aan als mensen het over siemens pc's hebben. die vind je bijna alleen in ziekenhuizen
anders ga je je lekker druk maken.


als het probleem echt zo groot is koop je er een voor 2 tientjes en zet je die er zelf in.
From feudal serf to spender.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:39:13 #58
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47867906
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Ik had 2 maanden terug een DVD-recorder bij de Mediamarkt gekocht en een paar dagen later lag hij er voor 50 euro goedkoper. Mooi dat ik het verschil terugkreeg.

En toen mijn harde schijf van mijn laptop overleed moest ik ook 6 weken wachten.. dat was bij de Dixons trouwens..
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:48:40 #59
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47868184
Idd, ga ff naar de lollerdigit ofzo, haal een brander voor 25 knakkers en je bent klaar.

6-8 weken jezelf van je pc scheiden voor een gare brander wat in 2 minuten is aangesloten ( met openschroeven jeweet )
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_47868626
HAHAHAHAHA ik heb het voor elkaar hoor! Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens) stuurt een nieuwe brander op! Gratisch, met de post.
Nou hehehehe ik blij.
Mediamarkt sucks.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47868650
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:02 schreef Tezz het volgende:
HAHAHAHAHA ik heb het voor elkaar hoor! Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens) stuurt een nieuwe brander op! Gratisch, met de post.
Nou hehehehe ik blij.
Mediamarkt sucks.
je moet hem nog inbouwen en dat mag heul niet
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47868656
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

anders ga je je lekker druk maken.


als het probleem echt zo groot is koop je er een voor 2 tientjes en zet je die er zelf in.
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47868676
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:

[..]

je moet hem nog inbouwen en dat mag heul niet
van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47868700
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:04 schreef Tezz het volgende:

[..]

van Mediamarkt niet. Maar van Fujitsu-Siemens wel. Dus nanananana die winnen.
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47868773
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

joh ik weet echt wel hoe het werkt hoor. Ik heb zelf jaren aan de andere kant van de lijn gewerkt op een service afdeling en later als verkoper dus.....................
Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!
pi_47868854
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:07 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik werk ook op de klantenservice, maar tenzij het een terechte klacht is, geven we echt nooit toe. Hoe vaak ik al niet bij Radar zou verschijnen!
ik altijd bij kassa
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:11:21 #67
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47868888
haha ik ook bij Kassa, laatst nog zo'n Journalist met een aardappel in zijn keel... mafkees...

Helpdesk btw.
pi_47868936
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:

[..]

nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47868976
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:12 schreef Tezz het volgende:

[..]

nou daar staat anders ook Fujitsu-Siemens op dus......
op alle onderdelen?

ik gok erop dat er een maxtor harde schijf in zit
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47869003
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:

[..]

op alle onderdelen?

ik gok erop dat er een maxtor harde schijf in zit
ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:20:01 #71
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_47869165
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:

[..]

ik zou het niet weten en wil het eigenlijk ook niet weten. Een computer is voor mij niets meer dan een aparaat waar ik mee kan internetten. Meer niet, ha ha.
N00B
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:24:31 #72
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_47869333
Voor 35 euro heb je een prima DVD-brander. Twee keer een uur vrij nemen (1* om te brengen en 1* om te halen) kost al meer dan een nieuwe brander. Bovendien is een nieuwe brander sneller en betrouwbaarder.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_47883931
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:20 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

N00B
ja und?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47883954
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
nietus de rest van de pc is van de mediamarkt nanana
De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nanananana
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_47884290
quote:
Op zondag 1 april 2007 08:37 schreef r_one het volgende:

[..]

De hele pc is van Tezz (tenzij op afbetaling is gekocht) nanananana
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47884318
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_47884383
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
inderdaad.
pi_47887267
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Echt een meidenredenatie

Je lijkt me pa wel. Alles wat kapot is tot in de uiterste service willen ruilen.
Gaat iets kapot, dan pleurt op met vervangen ik haal wel een nieuwe. Meteen het bewijs dat het brak is/was.

Dus change to something better

Neem dan ook een NEC of een LG brander.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 april 2007 @ 12:22:26 #79
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47887748
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 1 april 2007 @ 12:34:29 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47888069
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Mijn ervaring met de MyCom en hun service is anders erg goed .
2000 light years from home
pi_47891181
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 april 2007 @ 14:36:51 #82
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_47891735
Mensen die kant en klare pc kopen van winkels
Mensen die Packard Bell pc's kopen
Mensen die alle onderdelen zelf kopen en pc's zelf bouwen
  zondag 1 april 2007 @ 14:50:53 #83
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47892221
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47892327
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Dan moet je helemaal niet gaan zeuren dat je 8 weken moet wachten
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zondag 1 april 2007 @ 15:09:45 #85
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47892879
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:19 schreef Camplo het volgende:

Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47914903
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
En dat vind ik dus ook. En als Fujitsu-Siemens dus een home-service heeft die dit soort dingen gratis op lost maak ik er gebruik van. Hoe dom ik dan ook overkom en hoe belachelijk het ook is om een monteur te laten komen voor een nieuwe brander (die overigens op wordt gestuurd hoor, er komt helemaal geen monteur). Ik heb recht op een nieuwe brander dus die krijg ik ook!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47914920
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Larissa het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Omdat de kosten van zo'n apparaat 6 weken kwijt zijn groter zijn dan ff een nieuwe harde schijf erin pleuren of even windows opnieuw installeren
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 08:04:39 #88
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47915076
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47915120
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef Larissa het volgende:
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Informatie achterhouden hè
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 17:32:37 #90
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47931735
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:11 schreef Camplo het volgende:
Informatie achterhouden hè
Nee hoor.
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47931800
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Jongeman, voor merk PC's die je koopt betaal je de service garantie. Die merken staan niet toe dat een winkel (DE VERKOPER IN DIT GEVAL NIET DE PRODUCENT) reparaties uitvoerd omdat zij zelf hun reparaties willen waarborgen.
Is gewoon zo afgesproken vraag maar eens bij Acer bijvoorbeeld.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 20:03:46 #92
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47937358
Zeg, melkmuil, als je echt traint voor piloot ben ik jaren ouder dan jij hoor
Ik weet wel dat winkels niet alle PC's open mogen maken. Maar dat neemt niet weg dat het idioot is dat je voor het vervangen van een onderdeeltje je je PC 8 weken kwijt kan zijn. Noem me een nostalgischre, onrealistische zeikerd als je wil, maar als je voor een behoorlijk aanal pegels iets koopt, wil je als consument service. Iets 8 weken kwijt zijn is geen service, dat is genaaid worden.
Waar TS dus best over mag klagen wat mij betreft.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')