abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47884318
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_47884383
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
inderdaad.
pi_47887267
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Echt een meidenredenatie

Je lijkt me pa wel. Alles wat kapot is tot in de uiterste service willen ruilen.
Gaat iets kapot, dan pleurt op met vervangen ik haal wel een nieuwe. Meteen het bewijs dat het brak is/was.

Dus change to something better

Neem dan ook een NEC of een LG brander.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 april 2007 @ 12:22:26 #79
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47887748
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 1 april 2007 @ 12:34:29 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47888069
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Mijn ervaring met de MyCom en hun service is anders erg goed .
2000 light years from home
pi_47891181
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 1 april 2007 @ 14:36:51 #82
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_47891735
Mensen die kant en klare pc kopen van winkels
Mensen die Packard Bell pc's kopen
Mensen die alle onderdelen zelf kopen en pc's zelf bouwen
  zondag 1 april 2007 @ 14:50:53 #83
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47892221
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47892327
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Dan moet je helemaal niet gaan zeuren dat je 8 weken moet wachten
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zondag 1 april 2007 @ 15:09:45 #85
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47892879
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:19 schreef Camplo het volgende:

Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47914903
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
En dat vind ik dus ook. En als Fujitsu-Siemens dus een home-service heeft die dit soort dingen gratis op lost maak ik er gebruik van. Hoe dom ik dan ook overkom en hoe belachelijk het ook is om een monteur te laten komen voor een nieuwe brander (die overigens op wordt gestuurd hoor, er komt helemaal geen monteur). Ik heb recht op een nieuwe brander dus die krijg ik ook!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_47914920
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Larissa het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...
Omdat de kosten van zo'n apparaat 6 weken kwijt zijn groter zijn dan ff een nieuwe harde schijf erin pleuren of even windows opnieuw installeren
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 08:04:39 #88
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47915076
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47915120
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef Larissa het volgende:
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Informatie achterhouden hè
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 17:32:37 #90
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47931735
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:11 schreef Camplo het volgende:
Informatie achterhouden hè
Nee hoor.
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_47931800
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Jongeman, voor merk PC's die je koopt betaal je de service garantie. Die merken staan niet toe dat een winkel (DE VERKOPER IN DIT GEVAL NIET DE PRODUCENT) reparaties uitvoerd omdat zij zelf hun reparaties willen waarborgen.
Is gewoon zo afgesproken vraag maar eens bij Acer bijvoorbeeld.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 20:03:46 #92
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47937358
Zeg, melkmuil, als je echt traint voor piloot ben ik jaren ouder dan jij hoor
Ik weet wel dat winkels niet alle PC's open mogen maken. Maar dat neemt niet weg dat het idioot is dat je voor het vervangen van een onderdeeltje je je PC 8 weken kwijt kan zijn. Noem me een nostalgischre, onrealistische zeikerd als je wil, maar als je voor een behoorlijk aanal pegels iets koopt, wil je als consument service. Iets 8 weken kwijt zijn is geen service, dat is genaaid worden.
Waar TS dus best over mag klagen wat mij betreft.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')