Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)quote:Op zondag 1 april 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Ja! Maar ik heb er wel een beetje spijt van. Het leek zo'n goede aanbieding...............(totdat alles stuk begint te gaan natuurlijk). Volgende keer toch maar wat meer tientjes voor service lappen....
inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2007 09:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Of wat meer tientjes lappen voor een beter merk dan Fujitsu-siemens (niet te verwarren met Fujitsu of Siemens)
Echt een meidenredenatiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Mijn ervaring met de MyCom en hun service is anders erg goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Yuperdepup, daarom koop ik ook alleen bij de Paradigit (in Amersfoort) want bv de Mycom is hier echt KUT... die gasten weten nog minder dan mij en behandelen je heel erg slecht... kut-koters van 16 ofzo daar.
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopenquote:Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!![]()
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.![]()
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee maar iemand die bij de fokking Mediamarkt wat koopt en dan service verwacht is kansloos
Dan moet je helemaal niet gaan zeuren dat je 8 weken moet wachtenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
En toch vind ik het onzin. Als je voor 2 tientjes bij de supermarkt eten gekocht hebt en het is bedorven ga je toch ook terug naar de winkel om het te ruilen?? Ik heb iets gekocht, het is vier maanden oud en het is stuk. Dus ik wil een nieuwe. Punt.
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?quote:Op zondag 1 april 2007 14:19 schreef Camplo het volgende:
Harde schijf van een laptop kan je ook los kopen
2,5 inch gevallen zijn dat.
En dat vind ik dus ook. En als Fujitsu-Siemens dus een home-service heeft die dit soort dingen gratis op lost maak ik er gebruik van. Hoe dom ik dan ook overkom en hoe belachelijk het ook is om een monteur te laten komen voor een nieuwe brander (die overigens op wordt gestuurd hoor, er komt helemaal geen monteur). Ik heb recht op een nieuwe brander dus die krijg ik ook!quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
Omdat de kosten van zo'n apparaat 6 weken kwijt zijn groter zijn dan ff een nieuwe harde schijf erin pleuren of even windows opnieuw installerenquote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Larissa het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ik kosten moet gaan maken als ik dat gratis kan laten doen?
En zelf met mijn laptop gaan rommelen..dan kan ik de garantie natuurlijk wel gedag zwaaien...![]()
Informatie achterhouden hèquote:Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef Larissa het volgende:
Nu scheelt het natuurlijk wel dat ik nog andere PC's heb.
Nee hoor.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 12:22 schreef Larissa het volgende:
Jajaja... ff mijn laptop vervangen. Ik heb geen geldboompje! Dan maar 6 weken weg. Mijn oude Windows98 deed het nog best wel!![]()
Gelukkig viel de harde schijf van mijn laptop nog onder mijn uitgebreide garantie.![]()
Jongeman, voor merk PC's die je koopt betaal je de service garantie. Die merken staan niet toe dat een winkel (DE VERKOPER IN DIT GEVAL NIET DE PRODUCENT) reparaties uitvoerd omdat zij zelf hun reparaties willen waarborgen.quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je snapt echt weinig van het leven geloof ik? Als een winkel een product verkoopt, moeten ze er maar voor zorgen dat ze er ook de service bij kunnen leveren die wettelijk gesproken (garantie wetgeving enzo) erbij hoort. En op een manier die een beetje acceptabel is. Dus een PC wegsturen omdat ze zelf te dom zijn om een brander eruit te halen en vervangen/opsturen is gewoon onacceptabel als je het goed bekijkt. Pik jij het als de garage zou zeggen, ' Oh ja, we moeten de oliefilter vervangen, dus we sturen uw auto op naar Korea, want her kunnen we dat niet.' ?
Als we als consument eens wat minder over ons heen lieten lopen in dit soort gevalen, zouden winkels mischien eens iets klantvriendelijker worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |