Maak je geen zorgen, dat doen we ook wel.quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
Kaalheid, daar moeten mannen zich zorgen om maken.
Ik wacht er nog even meequote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat doen we ook wel.
't Is ook maar net naar wie je wenscht te luisteren, kennelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat doen we ook wel.
Of, nou ja, ik in ieder geval.
Ik wil best van je aannemen dat ik me er geen zorgen over hóef te maken, maar dat betekent nog niet onmiddellijk dat ik dat dan ook niet meer doe.quote:Op maandag 2 april 2007 17:50 schreef Lienekien het volgende:
't Is ook maar net naar wie je wenscht te luisteren, kennelijk.
Ik heb niet de illusie dat ik eigenhandig mannen van hun kaalheidcomplex kan afhelpen, hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil best van je aannemen dat ik me er geen zorgen over hóef te maken, maar dat betekent nog niet onmiddellijk dat ik dat dan ook niet meer doe.
Helaas, moet ik eraan toevoegen.
Dijenkletser iddquote:
Ik las daar vanmiddag nog iets over. De term is me even ontschoten...quote:Op maandag 2 april 2007 17:56 schreef Gellius het volgende:
Het negatieve bevestigt hè? Daar houden de mensen van.
Nu je het zegt... Dat is inderdaad een soort automatisme.quote:Op maandag 2 april 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Maar het valt me wel op dat je de negatieve reactie uitkiest om op te reageren.
Smakelijk!quote:Op maandag 2 april 2007 18:15 schreef broer het volgende:
Iets met tonijn, zongedroogde tomaten en mozzarella.
En wel nu.
Was het maar waar, L. Was het maar waar.quote:Op maandag 2 april 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
O, hij is druk met een van zijn vrouwen.
Ik zàg het toch!quote:Op maandag 2 april 2007 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was het maar waar, L. Was het maar waar.
Nou, je wil het niet weten!quote:Op maandag 2 april 2007 18:42 schreef LXIV het volgende:
En dan nog alles wat er onder het oppervlakte van het forum gebeurt...
Wat ik zei, ik wil het níét weten!!!quote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk juist heel graag. Maar hoe kom je er achter? Mod worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |