Scheert de kapper zijn nekje niet uit met zo'n ouderwets klapscheermes dan? Of binden jullie 'm dan vast op de kappersstoel?quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mag niet eens een scheermesje in zicht laten liggen.
Ik las onlangs in een pulpblaadje dat dit maar liefst voor 99% van de vrouwen geldt. Hier in A. hebben de vrouwen echter maar weinig te kiezen of ze wel of geen baardmans willen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind baarden toch vrij afstotend.
Ik wil er wel rapportage over uitbrengen, maar dat mag niet.quote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Scheert de kapper zijn nekje niet uit met zo'n ouderwets klapscheermes dan? Of binden jullie 'm dan vast op de kappersstoel?
Hmja.quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Gellius het volgende:
Nee, een baard maakt ontegenzeggelijk ouder. Zeker als ie al een beetje grijs wordt, zoals de mijne (als ik hem laat staan dan hè, wat niet al te vaak meer is).
Jij mag ook niet veel!quote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil er wel rapportage over uitbrengen, maar dat mag niet.
Ik zit onder de plak.quote:
Kaalheid kan me nou niks schelen. Mits de schaarse beharing goed kort wordt gehouden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit onder de plak.![]()
Wat zitten jullie nu te zeuren over grijze haren? Bij mannen heet dat gedistingeerd. Kaalheid, daar moeten mannen zich zorgen om maken.
Wie is het! Dan gooi ik er een steen door de ruit.quote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hmja.
Ik kreeg ook al commentaar dat ik mijn kapsel met opzet zo kort hou omdat ik grijs begin te worden.
En ik weet dat je meeleest.
Je bent nooit te ver weg om nog wat te leren.quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha, een fort.![]()
En Alexander reed zeker op een paart!![]()
Jij vandaalquote:Op maandag 2 april 2007 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie is het! Dan gooi ik er een steen door de ruit.![]()
Je gaat geheel en al voorbij aan het affectieve gebaar dat ik ermee zou maken.quote:
Ach, De Ware haalt alle do's en don'ts toch overhoop.quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kaalheid kan me nou niks schelen. Mits de schaarse beharing goed kort wordt gehouden.
Grijs maakt me ook weinig uit.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, De Ware haalt alle do's en don'ts toch overhoop.
Doe maar niet. Ik wil jullie allebei te vriend houden.quote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat geheel en al voorbij aan het affectieve gebaar dat ik ermee zou maken.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:12 schreef dwerg het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik wil jullie allebei te vriend houden.
Ik krijg er zin van om te barbecueën.quote:Op maandag 2 april 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat houd ik toch van een avondzonnetje.
Ik heb leuke foto's van mijn tuin, mijn poes, mijn poes in de tuin...quote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef LXIV het volgende:
Het is alweer een maand geleden dat ik een vrouw gezien heb die niet in uniform danwel burka gekleed was. Kan een van jullie me geen foto's mailen?
Zoek een Playboy.quote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef LXIV het volgende:
Het is alweer een maand geleden dat ik een vrouw gezien heb die niet in uniform danwel burka gekleed was. Kan een van jullie me geen foto's mailen?
quote:Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef LXIV het volgende:
Doe je poes dan maar!
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2007 13:03 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |