Ik zàg het toch!quote:Op maandag 2 april 2007 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was het maar waar, L. Was het maar waar.
Nou, je wil het niet weten!quote:Op maandag 2 april 2007 18:42 schreef LXIV het volgende:
En dan nog alles wat er onder het oppervlakte van het forum gebeurt...
Wat ik zei, ik wil het níét weten!!!quote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk juist heel graag. Maar hoe kom je er achter? Mod worden?
Daar heb ik nou nooit last van. Maar ik heb dan ook geen poes. Heb je overal goed gezocht? Zo'n poes zit toch meestal op een vast plekje?quote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Hè shit, ik wou even een mooie close-up voor je maken, maar ik kan m'n poes niet vinden.
Soms onder, soms boven.quote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van. Maar ik heb dan ook geen poes. Heb je overal goed gezocht? Zo'n poes zit toch meestal op een vast plekje?
Vreemd. Bij de meeste mensen die ik ken zit ze meestal onder.quote:
Hola. Héél erg tijd om te gaan koken ineens.quote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van. Maar ik heb dan ook geen poes. Heb je overal goed gezocht? Zo'n poes zit toch meestal op een vast plekje?
Ja, hoe meet je dat, bij een poes?quote:Op maandag 2 april 2007 18:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vreemd. Bij de meeste mensen die ik ken zit ze meestal onder.
Was jouw poes, aangaande de TT, vroeger ook dikker? Ik houd wel van een dikke poes.![]()
Tja, gemeten heb ik het ook nooit. Hoewel meten weten is, wanneer je weet wat je meet, is dit toch meer een gevoelskwestie. Hoe dik vind je een poes. Mag ze nog dikker, of is het precies goed? Daar kan ik moeilijk een maatstaf voor geven, het hangt ook van de poes in het algemeen af.quote:
Dan moet ik daar maar blind en zonder verdere referentie op vertrouwen. Precies goed, dat is precies goed.quote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:
De laatste die haar goed bevoeld heeft, zei dat ze precies goed was.
Ja, ik zie hem nu (foto's laden nog altijd traag).quote:Op maandag 2 april 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
(Heb je de foto nou gezien?)
Ik zie er hier 1tje boven zitten:quote:Op maandag 2 april 2007 18:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vreemd. Bij de meeste mensen die ik ken zit ze meestal onder.
Een vuur doven doe je niet met kerosine of vloeibare zuurstof, L. Juist niet.quote:Op maandag 2 april 2007 19:09 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb 't vuur wel aardig gedoofd nu, of niet.
Vraag je dat nou aan A_R?quote:Op maandag 2 april 2007 19:10 schreef LXIV het volgende:
Overigens, die Gellius, likkebaardend afwachtende een foto van jouw harige poes, piept er tussenuit voordat het piece de resistance geopenbaard wordt. Snap jij dat nu?
Potdimme. Ik wou je omwille van de vaderlandsplicht met reine gedachten naar bed sturen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een vuur doven doe je niet met kerosine of vloeibare zuurstof, L. Juist niet.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef LXIV het volgende:
Het internet is hier trouwens snel vandaag. Snel genoeg om te slowchatten! Binnen een 20 seconden staat de pagina op het scherm.
Nu nog volk in de TTK, zodat er communicatie plaats zal vinden.
Hallo?!
Nee, het was een retorische vraag. En een beetje aan Gellius.quote:
Ja, idd. Dat was ik al bijna weer vergeten. Heb nogal wat aan mijn hoofd nu, zoals ik je ge-PM'ed heb.quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Had jij niet nog een verzamelingetje foto's van mij te bewonderen bij voldoende bandbreedte?
't Is een zij.quote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch maak ik even snel een printout van je harige poes. Opdat ik hem mee kan nemen.
Een printout?quote:
Er zitten ook foto's met je vriend bij!quote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Had jij niet nog een verzamelingetje foto's van mij te bewonderen bij voldoende bandbreedte?
Nee, die houd ik liever hier!quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef LXIV het volgende:
Het is toch de printout die ik meeneem. En niet je poes.
Is dat heel ergquote:
Maak je nu maar geen zorgen om mij L, ik kijk wel even naar de straatkat beneden als me het wat teveel wordt allemaal.quote:Op maandag 2 april 2007 19:10 schreef LXIV het volgende:
Overigens, die Gellius, likkebaardend afwachtende een foto van jouw harige poes, piept er tussenuit voordat het piece de resistance geopenbaard wordt. Snap jij dat nu?
Nee, nee natuurlijk niet. Ik had er alleen niet op gerekend, misschien waren ze onopzettelijk in de verzameling terechtgekomen. Hoewel mijn aandacht natuurlijk in eerste instantie naar jou uitgaat, vanzelfsprekend.quote:Op maandag 2 april 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat heel erg?
Doen de foto's afbreuk aan je verbeelding?
Straatkatjes.quote:Op maandag 2 april 2007 19:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maak je nu maar geen zorgen om mij L, ik kijk wel even naar de straatkat beneden als me het wat teveel wordt allemaal.
Straatkatjes.quote:Op maandag 2 april 2007 19:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maak je nu maar geen zorgen om mij L, ik kijk wel even naar de straatkat beneden als me het wat teveel wordt allemaal.
Ik sta er in het geheel niet op, zie ik nu. Hahahaquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, nee natuurlijk niet. Ik had er alleen niet op gerekend, misschien waren ze onopzettelijk in de verzameling terechtgekomen. Hoewel mijn aandacht natuurlijk in eerste instantie naar jou uitgaat, vanzelfsprekend.
Ik zal eens zien wat ik kan doen. Momenteel grazen ze in de wei zonder fruitbomen - maar met ooievaarspalen, en de fruitbomen zijn nog wat klein. En momenteel -zonder blad- wat weinig fotografabel. Hoewel ik wel een mooie foto heb gemaakt van ontluikende bloesem, dit weekend.quote:En afbreuk aan de verbeelding doen ze zeker niet, want je had me er over verteld. Maar zoals beloofd de volgende keer iets idyllischer graag, met dieren tussen de bloeiende fruitbomen. Dat vind ik mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |