Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Day is Done
Ik zou graag eens íets doen, écht íets.quote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik ga proberen om vanmiddag eens helemaal NIETS te doen.
Goed plan! Ik ga het balkon op met Aristoteles' Poëticaquote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ga wel proberen een boekje te lezen. Oid..
Ik met Bergson's 'Inleiding tot de metafysica', Nietzsche's 'Voorbij goed en kwaad', en 'The crisis of European sciences and transcendental phenomenology. An introduction to phenomenological philosophy' van Husserl.quote:Op zondag 1 april 2007 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga het balkon op met Aristoteles' Poëtica
Dat je filosofie studeert wil toch niet per se zeggen dat je er zelf ook interessante gedachten op na houdt?quote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat mag je wel hopen met zo'n studie...
Ik kan het allemaal goed begrijpen, wat die mensen zeggen, maar begrijpen doe ik die mensen niet... Helaas. Het kan nog komen. Maargoed, ik kan redelijke opdrachten maken, ik haal zo af en toe een mooi cijfer, maar dat kan iedereen natuurlijk, dat zegt niets over of je er iets van kan natuurlijk, nee, natuurlijk, ... Ik hou er even mee op. Met praten hier, nu, bedoel ik dus.quote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef JAM het volgende:
Pope, kan jij daar eigenlijk iets van, van filosofie?
Ik bedoelde het niet vervelend. Maar het lijkt me een veelvoorkomende misvatting dat als je filosofie studeert ook meteen Een Filosoof bent.quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Die jongen zit nog maar in z'n eerste jaar. Give him a break.
Nu ja, ik had JAM's vraag niet opgevat als 'ben jij filosoof?"quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet vervelend. Maar het lijkt me een veelvoorkomende misvatting dat als je filosofie studeert ook meteen Een Filosoof bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |