Er valt niets te raden. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Laat me raden: bier.
't Is Herbie Hancock, ik denk dat het met zijn cocaïnegebruik wel meeviel, maar 't is wel een jazzneger ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef Z het volgende:
Is dat nou een coke snuivende jazzneger?
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Day is Done
Ik zou graag eens íets doen, écht íets.quote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik ga proberen om vanmiddag eens helemaal NIETS te doen.
Goed plan! Ik ga het balkon op met Aristoteles' Poëticaquote:Op zondag 1 april 2007 14:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ga wel proberen een boekje te lezen. Oid..
Ik met Bergson's 'Inleiding tot de metafysica', Nietzsche's 'Voorbij goed en kwaad', en 'The crisis of European sciences and transcendental phenomenology. An introduction to phenomenological philosophy' van Husserl.quote:Op zondag 1 april 2007 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga het balkon op met Aristoteles' Poëtica
Dat je filosofie studeert wil toch niet per se zeggen dat je er zelf ook interessante gedachten op na houdt?quote:Op zondag 1 april 2007 16:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat mag je wel hopen met zo'n studie...
Ik kan het allemaal goed begrijpen, wat die mensen zeggen, maar begrijpen doe ik die mensen niet... Helaas. Het kan nog komen. Maargoed, ik kan redelijke opdrachten maken, ik haal zo af en toe een mooi cijfer, maar dat kan iedereen natuurlijk, dat zegt niets over of je er iets van kan natuurlijk, nee, natuurlijk, ... Ik hou er even mee op. Met praten hier, nu, bedoel ik dus.quote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef JAM het volgende:
Pope, kan jij daar eigenlijk iets van, van filosofie?
Ik bedoelde het niet vervelend. Maar het lijkt me een veelvoorkomende misvatting dat als je filosofie studeert ook meteen Een Filosoof bent.quote:Op zondag 1 april 2007 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Die jongen zit nog maar in z'n eerste jaar. Give him a break.
Nu ja, ik had JAM's vraag niet opgevat als 'ben jij filosoof?"quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet vervelend. Maar het lijkt me een veelvoorkomende misvatting dat als je filosofie studeert ook meteen Een Filosoof bent.
Lekker aan de opiumquote:Op zondag 1 april 2007 18:38 schreef LXIV het volgende:
Vandaag weer een interessante dag. Met iemand van ontwikkelingssamenwerking op pad geweest om de mogelijkheden in het gebied mbt voorkomen van wateroverlast, verbetering van landbouw etc. te bekijken.
[afbeelding]
klikken is groter
The poppy fields. Helaas voor de boeren hier heeft een enorme hagelbui twee dagen geleden bijna alle papaver vernietigd. Dit is een van de weinige veldjes die niet totaal kapotgehageld zijn.
Is dat ironie? Aan de ene kant gun je die boeren hun inkomsten, aan de andere is het wel drug you know.quote:The poppy fields. Helaas voor de boeren hier heeft een enorme hagelbui twee dagen geleden bijna alle papaver vernietigd. Dit is een van de weinige veldjes die niet totaal kapotgehageld zijn.
quote:Op zondag 1 april 2007 18:38 schreef LXIV het volgende:
Moi, met op de achtergrond de zogenaamde "Alexanderberg". Alexander de Grote, die hier ook drie jaar geweest is en met Roxanne trouwde, zou het ford op de achtergrond hebben laten bouwen.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef broer het volgende:
Hou je het droog, Claudia?
We willen foto's!quote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef Gellius het volgende:
Pffft. Alles is binnen. Zowat. De handen zijn rauw van het touw.
Ik dacht dat je in katzwijm viel bij de aanblik van dat uniform.quote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
Ik gok op de historische plek of de verschrijving.quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in katzwijm viel bij de aanblik van dat uniform.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |