Wij doen altijd alles wat jij zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wil men svp ophouden met de verafgoding van muziek alhier? Bvd.
Idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij doen altijd alles wat jij zegt.
Ironie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Interessant.
Oké, daar kan ik natuurlijk nog niet om treuren zolang ik je niet ken, dus ik weet niet zo goed wat ik met deze opmerking moet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je maakt wel héél duidelijk dat je mij niet kent, Popie.
Ik kan en wil nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Daar moeten jullie dus allemaal komen, vanavond. Reserveren kan nog en je kan ook gewoon daarheen komen en als ze stom doen dan moet je naar mij vragen, dan zal ik ze in hun bek schijte voor jullie.
Nee, zó lang ben ik niet weggeweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha. Ook net terug, Lien?
Er valt niets te raden. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Laat me raden: bier.
't Is Herbie Hancock, ik denk dat het met zijn cocaïnegebruik wel meeviel, maar 't is wel een jazzneger ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:11 schreef Z het volgende:
Is dat nou een coke snuivende jazzneger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |