Die DeLorean kan ik nog volgen maar daarna raak ik 't kwijt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gedroomd over vogelnestjes in kamerplanten, een grote vleermuis die binnen kwam vliegen en op me ging zitten en over de DeLorean uit Back to the Future.
Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:56 schreef Lienekien het volgende:
Krijg ik een analyse op de vroege ochtend?
Daarna stond alleen nog een filmtitel, en toen was de zin alweer afgelopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 04:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die DeLorean kan ik nog volgen maar daarna raak ik 't kwijt.![]()
Volgens mij heb ik een LPT gemist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij stam ik uit vroeger.
Waar kunnen we de ziel op onderzoeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Godver,
dathele
![]()
album
is
![]()
zwaar
![]()
verslavend
![]()
![]()
![]()
.
Een bepaalde vorm dan, hè.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:56 schreef Gellius het volgende:
Ironie?
Wij doen altijd alles wat jij zegt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wil men svp ophouden met de verafgoding van muziek alhier? Bvd.
Idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij doen altijd alles wat jij zegt.
Ironie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Interessant.
Oké, daar kan ik natuurlijk nog niet om treuren zolang ik je niet ken, dus ik weet niet zo goed wat ik met deze opmerking moet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je maakt wel héél duidelijk dat je mij niet kent, Popie.
Ik kan en wil nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Daar moeten jullie dus allemaal komen, vanavond. Reserveren kan nog en je kan ook gewoon daarheen komen en als ze stom doen dan moet je naar mij vragen, dan zal ik ze in hun bek schijte voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |