Houd je rot kop dicht . Dit is al de vierde keer ..quote:
Waarom ga je nu schelden als ik een leuke kwink sla ?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Houd je rot kop dicht . Dit is al de vierde keer ..
Hier al, drie keer en bij Hugo Borst topic,
Meissie ik begreep je verkeerd. Doe nou niet pruilen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan merken dat je uit een achterbuurt van Tiel komt
Neu is bij mij nee, stomkop
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef Herodus het volgende:
Overigens, vandaag stukje op een zeker weblog over de jongenskamertjesliefhebber:
Matthijs van Nieuwkerk. Ondankbare Pipo! De tv-presentator en wereldrecordhouder spiegelkijken haalt op zijn Hyves *kuch* keihard uit naar GeenStijl. Volgens Van Nieuwkerk berichten wij zuur en ongenuanceerd over zijn persoontje. Dat valt toch alleszins mee? We vinden Matthijs namelijk echt een held. Zoals hij in het leven staat. Echt een voorbeeld voor de moderne man. TV3-collega Hadassah de Boer het hoofd op hol brengen met praatjes dat je een 'open huwelijk' hebt, vervolgens lekker die jonge blom een tijdje tussen de tieten neuken, en daarna een blauwtje laten lopen als die griet met serieuze relatieplannen komt. Kortom: POWNED! En Matthijs heeft meer in zijn mars. Met een getekend Talpa-contract naar de Publieke Omroep stappen, en roepen "voor 650.000 euro per jaar verscheur ik het." Kijk, dat is het betere onderhandelen. RESPECT daarvoor. En wat Matthijs in DWDD allemaal aan kattekwaad uithaalt - belspel-fragmenten dusdanig monteren dat presentatoren voor lul staan of ontslag moeten nemen. Schnabbelmans uithangen tijdens de introductie van Windows Vista. Spunk-zoontje voortrekken - echt, we liggen dubbel van het lachen. Matthijs van Nieuwkerk. Je bent een kanjer. Voeg ons even toe als Hyves-vriendje. We krabbelen
Ik kon me van de week al nauwelijks voorstellen dat dat stukje over Claudia de Breij waar was, ook in de zin van dat Matthijs daar zo open en bloot feedback over zou vragen via "zijn hyves". De VARA zou hem dat niet echt in dank afnemen neem ik aan.quote:UPDATE: Zojuist DWDD op de lijn. De Matthijs op Hyves is niet de echte Matthijs. Het profiel is op last van de Vara inmiddels verwijderd. Waarvan akte en excuses voor het ongemak.
eng he humor? brrrrrquote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef donald_dick het volgende:
echt, kan teeuwen niet dood ofzo?
sorry, maar zijn humor is nog verspelbaarder dan dat de zon morgen op komt, zelf die zeeuw is leukerquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef donald_dick het volgende:
echt, kan teeuwen niet dood ofzo iedere avond komen?
Briljant is het woord niet, maar hij is hier leuker dan in die stompzinnige shows van hem.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ik moet niet veel van de voorstellingen van Hans Teeuwen hebben, maar dit is briljant.
Wat een gelul inderdaad, het is gewoon een ditjes en datjes omroep. Niets mis mee, maar er zit amper een ideologie achterquote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Nou, Pieter Jan Hagens zat idd te zeveren met zn vrijheid gelul, Vrijheid kan overal, niet in een stukje natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |