Vast wel (zo op t eerste oog iig wel) maar dat komt uiteindelijk toch voor de verzekering van benedenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alles met de verzekering enzo zat wel goed?
Ik wou Gert even knuffelen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, zitten jullie daar ook te baggeren??![]()
Ik werd verblind door de schoonheid van een andere user daar.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom negeer je me in het knuffeltopic!?![]()
Tis een stukje vulling!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah...![]()
Als er hele stukken tand loskomen, dan valt dat niet meer onder de noemer cariës volgens mij.
Ik was daar niet eensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik werd verblind door de schoonheid van een andere user daar.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik werd verblind door de schoonheid van een andere user daar.![]()
Damn, je bent echt een kutnewbie Schnitzeltjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou Gert even knuffelen!
Maar ik had wel een voorwaarde...
En nu word ik gewoon hard genegeerd!
Is it because I is black?
*en dus niet blauw...*
Van dat geld kan ze de boel extra goed op laten knappen misschien, en dat is ook weer goed voor de verkoopquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel (zo op t eerste oog iig wel) maar dat komt uiteindelijk toch voor de verzekering van beneden![]()
Huh?!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je bent echt een kutnewbie Schnitzeltje met aspiraties hè.... als je blauw wilt worden neem je maar een biertje![]()
Mwah, dat is niet echt nodig als het weer helemaal in de staat van vanmiddag 17.45 uur isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van dat geld kan ze de boel extra goed op laten knappen misschien, en dat is ook weer goed voor de verkoop![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken
Oh gelukkig maar... ik schrok alquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh?!![]()
Je begreep me verkeerd, deze schnitzel gaat echt niet voor MOD hoor!![]()
Ik kijk wel uit!![]()
Mijn voorwaarde voor Gert-knuffelen was dat het blauw niet af zou geven![]()
Uuuuh, MOD schnitzel, wat is dat ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh?!![]()
Ik kijk wel uit!![]()
Zit je hier nu gewoon te beweren dat Gert Grote Smurf is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huh?!![]()
Ik kijk wel uit!![]()
Het is de knuffelhoek, er werdt enorm geknuffeld en soms hebben ze hun privacy nodig danquote:
En ik dan!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is de knuffelhoek, er werdt enorm geknuffeld en soms hebben ze hun privacy nodig dan![]()
Dat ben ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uuuuh, MOD schnitzel, wat is dat ?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag wel ff met mij knuffelen pubertje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is de knuffelhoek, er werdt enorm geknuffeld en soms hebben ze hun privacy nodig dan![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee zoennert.... doe eens ff die links in je COS-OP aanpassen![]()
gert zijn blauw is op.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Arme Gert durft niet meer terug denk ik?![]()
YES MA'AM!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee zoennert.... doe eens ff die links in je COS-OP aanpassen![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Leandra] rekent nog ff uit of die Schnitzel wel meerderjarig is... [/me]
Gezien ze de meerderjarigheidsgrens per 1 januari 1988 naar beneden hebben gebracht van 21 naar 18 zou dat idd geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
YES MA'AM!![]()
Kun jij die Ian_Nick dan eens even tussen je borsten drukken, want die schrééuwt om aandacht.![]()
[ s ]quote:
Dat kan hier welquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Leandra] rekent nog ff uit of die Schnitzel wel meerderjarig is... [/me]
Okee, okee...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
YES MA'AM!![]()
Kun jij die Ian_Nick dan eens even tussen je borsten drukken, want die schrééuwt om aandacht.![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, ik zei OP
Heb je gewoon nog meer?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Zo, laatste sigaret... en ondertussen ff doordrinken met dat glaasje wijn anders moet ik zometeen nog een vers pakje sigaretten opentrekken om de wijn leeg te krijgen
Nu moet je wel OPpassen want het wordt een OBsessie voor je Ian, het is goed dat je er een weekje tussenuit gaatquote:
Ja, en ik mag die hele week niet op Fok!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nu moet je wel OPpassen want het wordt een OBsessie voor je Ian, het is goed dat je er een weekje tussenuit gaat![]()
Ernstig..... dat wordt op dag 2 trillende vingers enzo... ontwenningsverschijnselenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ik mag die hele week niet op Fok!![]()
Ik heb het vage vermoeden dat ik daar geen tijd voor krijg...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ernstig..... dat wordt op dag 2 trillende vingers enzo... ontwenningsverschijnselen![]()
heb je een sanctie?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ik mag die hele week niet op Fok!![]()
En dan word je een weekje op vakantie gestuurd??quote:
Weekje kutweer en grijze gebouwen alom bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan word je een weekje op vakantie gestuurd??![]()
Gertjuh???? Wat moet ik doen voor een weekje zon, zee en strand??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |