Huub vertelde aan Syl dat hij voor vanavond een stemming heeft aangevraagd, toen ze moesten verzamelen dacht ik dus hoopvol, mooi dat gaan we nu zien. Maar toen kwam dat Gaby filmpje. Ik hoop dat zodra deze oeverloze discussie is afgekapt dat we alsnog de stemming krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat er een stemming komen of is dat hier verzonnen ?
Onbegrijpelijk dat iedereen blijft door vragen!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Onbegrijpelijk dat iedereen naar hem blijft luisteren ik was al 3 keer koffie gaan zetten![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Onbegrijpelijk dat iedereen naar hem blijft luisteren ik was al 3 keer koffie gaan zetten![]()
En vergeet de zgn. zwangerschap bij de bakker niet.....tijdens haar schooltijd..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Hoe vaak was Amanda nu verloofd met haar 18e?
Was dat nou 5 of 8 keer?
Kom maar terug als je op de helft bent van het aantal reizen wat ik heb gemaakt......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Af en toe een beetje reizen doet wonderen
beter als dit slaapverwekkende eromheenlullenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef bloebert het volgende:
Laat Huub gewoon zeggen dat hij alleen aan zichzelf denkt en dat de rest hem worst zal zijn.
Daar is alles mee gezegd.
Iquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel me nu toch wel verbonden met jullie, ik zie in dit topic nog niet één positieve Huubpost.
Mijn geluid staat nog steeds uit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel me nu toch wel verbonden met jullie, ik zie in dit topic nog niet één positieve Huubpost.
Gelukkig maar. Huub is eenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
En zo is het!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Syl neemt het op voor Huub. Bottomline volgens Syl...................Huub is Huub, take it or shake it.
Past wel goed bij Nena......lekker weinig inhoud......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
OOOOOOOooo, nog nooit zo een dom meisje gezien als Amanda
Ze zijn hem zat en proberen hem zo te lozen na het filmpje van een jaloerse Gabyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Lieve het volgende:
Ik val net binnen, maar wat is dit voor onzin? Moet Huub toestemming vragen bij zijn medehuisgenoten en moet hij verantwoording afleggen over Lieke?????
Ik snap hier geen yota van hoor. Wat is dit?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
Amanda moet gewoon haar muil eens houden. Alsjeblieft zeg! Daar word ik nou moe van.
Ik vind het wel een interessante discussie eerlijk gezegd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
PPfffff, ik heb in mijn hele leven niet zo'n dom en eigenwijs mens meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
Amanda moet gewoon haar muil eens houden. Alsjeblieft zeg! Daar word ik nou moe van.
tussen de regels door lezen, wil nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter5000 het volgende:
Eens!!! Wat een dom mormelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
OOOOOOOooo, nog nooit zo een dom meisje gezien als Amanda
Ik kreeg spontaan het Huub/Syl gevoel terug...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Syl neemt het op voor Huub. Bottomline volgens Syl...................Huub is Huub, take it or shake it.
Gaby was te zien in een filmpje voor Huub, ze mist hem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:37 schreef Lieve het volgende:
Ik val net binnen, maar wat is dit voor onzin? Moet Huub toestemming vragen bij zijn medehuisgenoten en moet hij verantwoording afleggen over Lieke?????
Ik snap hier geen yota van hoor. Wat is dit?
heeft ze ook een doordeweeks gezicht dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia heeft ook haar Zondagse gezicht op gezet.......saai, doods en slaapverwekkend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |