Ach aandacht en geld denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
ik vind het onzinnig...een hoer die haar klant mist![]()
Boter bij de vis....ik seg, ik hou durfan.quote:
Ik denk dat je niet wilt weten bij wie ik dat zou willen doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten zou ik echt graag persoonljiks Huubs bek dichttimmeren.![]()
![]()
Het is in elk geval een duidelijke brei, en geen gebrei zoals bij Brei-un, met heeeel veel van die losse steken....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft weer eens een brei aan woorden nodig.
haha, echt waar, ik kan me niet voorstellen dat iemand het lekker vindt om aan tenen te sabbelen, goorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ie vriendjes worden met Billie en Hdnkkk.![]()
Precies.....voor DGK had ik dat woord "disrespect" nog nooit gehoord....wel respectloos, of weinig respect, maar al die door Nathanael en Brian ingevoerde woordjes slaan nergens op in een Jan Boerelulletjes-Tokkie huis als DGK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:44 schreef Taurus het volgende:
Hij houdt er ook maar niet over op. En ze moeten in dat huis 's op houden met dat maffioso disrespect gedoe. Dat is de cultuur in Nederland helemaal niet, is gewoon verzonnen gedrag van die bewoners. Alsof wij ooit wakker liggen van beledigingen richting moeders> En dan niet inhoudelijk maar gewoon 'motherfucker'bijvoorbeeld.
Of als iemand 'n schilderij met de amsterdamse grachten er op in de fik steekt.. who f*cking cares.![]()
Waarom? Hij geeft toch gewoon antwoord op vragen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten zou ik echt graag persoonljiks Huubs bek dichttimmeren.![]()
![]()
Hollygans?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Jammer dat je je niet hebt opgegven voor het feest voor morgen, maar ik begrijp je schroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Haha die Huub ..gaat hij met zijn handen voor z'n ogen zitten...ach gossie..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaby voor Huub.
[afbeelding]
[afbeelding]
Had je je aangemeld voor morgen, of is dit internet geblaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Je vergeet het geldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
een hoer die wat aandacht mist denk ik. Tv enzo..
Omdat hij weer eens een brei van woorden (die echt pijn doet aan mijn oren) gebruikt, om te vertellen wat hij wil vertellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom? Hij geeft toch gewoon antwoord op vragen?
Ik vind het fijn, nee, sorry, ik vind het heeeel fijn dat je er ziek van wordt, proost!quote:
repost:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Peter5000 het volgende:
[..]
Omdat hij weer eens een brei van woorden (die echt pijn doet aan mijn oren) gebruikt, om te vertellen wat hij wil vertellen.
http://www.schoonenberg.nl/quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
Jaaaaa daar is tie weer, Huub: vandaag de dag is Lieke heel belangrijk voor mij, maaaaaar ik ben gewoon niet het type waarvoor 1 vrouw belangrijk is
Ga je ook vreemd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij weer eens een brei van woorden (die echt pijn doet aan mijn oren) gebruikt, om te vertellen wat hij wil vertellen.
En het mooie is dat Huub precies antwoord wat Brian zo graag zelf had willen doen .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef Clank het volgende:
Huub krijgt een kruisverhoor van Brian.
Ja, jij luistert liever naar papzak en die psychoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, zeg! Ga toch eens lekker doen wat je fijn vindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een Engels woord... Als het Brian niet was die het te pas en te onpas in zijn rattenmond neemt, zou ik zeggen dat het wel een handig woord is om te importerenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Precies.....voor DGK had ik dat woord "disrespect" nog nooit gehoord....wel respectloos, of weinig respect, maar al die door Nathanael en Brian ingevoerde woordjes slaan nergens op in een Jan Boerelulletjes-Tokkie huis als DGK.
Knap dat je er nog naar kan luisteren, ik heb mijn geluid al 5 minuten uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:24 schreef Sporti het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub met zijn oeverloze gelul uberhaupt nog aan een vrouw toekomt![]()
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:24 schreef Sporti het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub met zijn oeverloze gelul uberhaupt nog aan een vrouw toekomt![]()
Af en toe een beetje reizen doet wonderenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Precies.....voor DGK had ik dat woord "disrespect" nog nooit gehoord....wel respectloos, of weinig respect, maar al die door Nathanael en Brian ingevoerde woordjes slaan nergens op in een Jan Boerelulletjes-Tokkie huis als DGK.
En dat schijnheilige moeder-respect kots ik ook van ja.....![]()
he jammer, heb je dat hele mooie gedicht van je vriendje Brian gemist.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef Peter5000 het volgende:
[..]
Knap dat je er nog naar kan luisteren, ik heb mijn geluid al 5 minuten uit.
Ja, zo eindigt het meestal idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik zit te wachten op de dooddoener van Sylvia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |